Canales skrev:JanR skrev:Det kom jo fra rett mann ;DCanales skrev:JanR skrev:Diffusor- absorbent -varmedings, fan rene kinderegget.
Skal få meg en til, symetri vet dere
/jan
jåle
/jan
![]()

/jan
|
Canales skrev:JanR skrev:Det kom jo fra rett mann ;DCanales skrev:JanR skrev:Diffusor- absorbent -varmedings, fan rene kinderegget.
/jan
jåle
/jan
![]()
JanR skrev:Canales skrev:JanR skrev:Det kom jo fra rett mann ;DCanales skrev:JanR skrev:Diffusor- absorbent -varmedings, fan rene kinderegget.
/jan
jåle
/jan
![]()
![]()
/jan
Canales skrev:JanR skrev:Canales skrev:JanR skrev:Det kom jo fra rett mann ;DCanales skrev:JanR skrev:Diffusor- absorbent -varmedings, fan rene kinderegget.
/jan
jåle
/jan
![]()
![]()
/jan![]()
Må ha med skrytefilmen over hit :JanR skrev:Jaggu fikk jeg lasta opp en snutt til YT.
Ikke mye å rope hurra for men funker iaf.
/jan
Hehehe.Brasse skrev:Altecene minner meg om denne karen ;D
![]()
De er:SannaX skrev:Den hvite i front der...er det en sånn tower-forsterker? 8) De Altecene ser forøvrig helt råe ut...hvor dype er de egentlig?
Mobbing blir moderert :hel skrev:Dårlig gjort å mobbe Altecene ;D Vel er de den stygge andungen men koble til en watt eller to såååååååååååååååååååååååååååååå
Har rørene liggende, sitter noe dobbelsidig teip/limbånd inni der som løsner i eninga.LMC skrev:Shaun fikk med et par rør å sette hf horna i
da så det litt bedre ut enn bibliotek-varianten
om endel pene ht låt halvparten så bra som disse Altec´ene skulle jeg vært fornøyd :
mvh
Leif
Såpass ja! Da skjønner jeg at det har vært trangt på rommet ditt HelJanR skrev:De er:SannaX skrev:Den hvite i front der...er det en sånn tower-forsterker? 8) De Altecene ser forøvrig helt råe ut...hvor dype er de egentlig?
Bredde: 76cm
Dybde: 66cm
Høyde: 56cm
Sånn som de står nå.
/jan
Til en viss grad, med tanke på trykk-dynamikk-fokus.SannaX skrev:Noen som kan si om midbassen i disse og midbassen i LaScala kan sammenlignes på noen måte?
Å, så sinna!!! ELSKER å erte khorna dine!!JanR skrev:
Aner ikke hva som står på de, sitter ikke nedepengesluk skrev:Å, så sinna!!! ELSKER å erte khorna dine!!JanR skrev:
Men litt seriøst; er det 12" eller 15" i ALTEC kassene? 414/416 eller 315/515? Hva står det på betegnelsen?
Du er herlig ;Dpengesluk skrev:"Med "Svampen" og horna og røra
får'n helt sikkert blåst rein øra
og i dag fyller'n år
håper gummi han får
for unger har'n nok i fra før a'!!
Gratulerer med dagen, min gode mann! Håper det er full fres i "Maurtua"!!
Tusen takk Mr Timpulse skrev:Gratulerer med dagen, Jan! Håper du får noe du kan fore anlegget med!
Sluket, du er litt av en stuntpoet! Kudos to you, Sir! ;D
Hehe vel.Nikko03 skrev:Gratulere så mye med dagenhåper onepiece partyet blir vellykket 8)
Takkereddie1 skrev:Grattis med Dagen ;D