Nå snakker viBrasse skrev:Her er den igjen!
![]()
Noko å trakte etter, denne, kanskje, for eksempel.

/jan
Nå snakker viBrasse skrev:Her er den igjen!
![]()
Noko å trakte etter, denne, kanskje, for eksempel.
Ikke mye, bortimot alt imo.bjornh skrev:I dag er det mye kjipe og kjedelige tunere sammenliknet med det der.![]()
Totalt ukjent for meg. Hadde en Sony tuner, noe ala den der en gang for lenge siden. Alle andre har vært analoge. Ser bedre ut de gamle vettulassemann skrev:Blitt rene smilys-tråden dette
Når det gjelder tuner var jeg så teit at jeg solgte en slik for noen år siden..
mvh
lassemann
Onkyo 9090 II. Var i sin tid toppmodellen til dette merket. Fantastisk god lyd i den. Nypris i 1990 mener jeg lå på rundt 12'. Kunne tilkoples occiloskop bl.a.JanR skrev:Totalt ukjent for meg. Hadde en Sony tuner, noe ala den der en gang for lenge siden. Alle andre har vært analoge. Ser bedre ut de gamle vettulassemann skrev:Blitt rene smilys-tråden dette
mvh
lassemann
/jan
Såpasslassemann skrev:Onkyo 9090 II. Var i sin tid toppmodellen til dette merket. Fantastisk god lyd i den. Nypris i 1990 mener jeg lå på rundt 12'. Kunne tilkoples occiloskop bl.a.JanR skrev:Totalt ukjent for meg. Hadde en Sony tuner, noe ala den der en gang for lenge siden. Alle andre har vært analoge. Ser bedre ut de gamle vettulassemann skrev:Blitt rene smilys-tråden dette
mvh
lassemann
/jan
mvh
lassemann
Blir ikke mye radio nå om dagen desverre.jan#jan skrev:En gang i tia hadde jeg en NAD tuner ... joa jeg var fornøyd - men ikke helt trudde jeg ...... Så kjøpte jeg en Denon S10 - og da skjønte jeg potensialet til tunere - med ett så fikk jeg (bare etter min mening) skikkelig oppløsning og skikkelig bass ifra det herlige FM båndet ... det var da ... nå er så og si alt komprimert ..... :-\
Har plass og har egentlig mye rart som skulle vært i det hehe. Prøve å ikke ta av helt.jan#jan skrev:Og jeg som har et rack på 180 som jeg nå... visstnok har kvittet meg med 8) Vet .. det passer ikke alles smak... er rått og robust. Absolutt en fordel med et svært rack der en har litt tumleplass.... ;D
Det er fordelen med bunkersen, styrer som jeg vil. Innom rimelighetens grenser selvsagt.jan#jan skrev:Kommer nok til å lage meg et skap eller noe ... mulig det blir skaper ifra ikea. Vil ha en mer smooth stil nå... bare med Vpi`n på toppen...
Javist. BHO har også brukt gjengestenger på/i racket sitt, har lagd seg noen vinkel lister som dekker stengene (mellom hyllene). Ble riktig så bra.jan#jan skrev:Det som jeg enda har .. om en kan orke å se et sånn gjengestang rack ... kan bli meeeget fleksibelt ..og tungt.
Med noen rør rundt gjengestengene så ser det jo oxo bra ut ...
Den skal obduseres så snart kaffen er inntatt (minimum 1l) og den værste skjelvinga har gitt segrolfozzy skrev:Har du spretta opp Sansuien for og se om du fant noe feil?
Koblingsskjema.JanR skrev:Den skal obduseres så snart kaffen er inntatt (minimum 1l) og den værste skjelvinga har gitt segrolfozzy skrev:Har du spretta opp Sansuien for og se om du fant noe feil?
Så at det hang noe under ampen, ei lomme med papirer/skjema antar jeg.
Holder deg oppdatert.
/jan
Regner med det. Vi får se, ikke sikkert jeg blir noe klokere av å titte på skjemaer 8)rolfozzy skrev:Koblingsskjema.JanR skrev:Den skal obduseres så snart kaffen er inntatt (minimum 1l) og den værste skjelvinga har gitt segrolfozzy skrev:Har du spretta opp Sansuien for og se om du fant noe feil?
Så at det hang noe under ampen, ei lomme med papirer/skjema antar jeg.
Holder deg oppdatert.
/jan
Regner med at jeg kan sette av mandag kveld for en tur til Særp. Om det måtte passe?
Rene vindtunnelen i gulvet nede. Så du får be a mor strikke deg ett par varme lesterrolfozzy skrev:Er det gulvkaldt ?
Og jeg som bare har sokker med høl på hærn.
Kanintøfler er en god ide.JanR skrev:Rene vindtunnelen i gulvet nede. Så du får be a mor strikke deg ett par varme lesterrolfozzy skrev:Er det gulvkaldt ?
I værste fall kan jeg sikkert kjøpe inn noen kanintøffler til de besøkende.
/jan
Beina på bordet fungerer for megrolfozzy skrev:Kanintøfler er en god ide.JanR skrev:Rene vindtunnelen i gulvet nede. Så du får be a mor strikke deg ett par varme lesterrolfozzy skrev:Er det gulvkaldt ?
/jan
Eller beina på bordet.
Beina på bordet fungerer egentlig uansett temperatur det.JanR skrev:Beina på bordet fungerer for megrolfozzy skrev:Kanintøfler er en god ide.JanR skrev:Rene vindtunnelen i gulvet nede. Så du får be a mor strikke deg ett par varme lesterrolfozzy skrev:Er det gulvkaldt ?
/jan
Eller beina på bordet.
Nå står stolen foran bordet, den kan slås ut så da sitter man høyt med beina.
/jan
Det har du helt rett i.rolfozzy skrev:Beina på bordet fungerer egentlig uansett temperatur det.JanR skrev:Beina på bordet fungerer for megrolfozzy skrev:Kanintøfler er en god ide.JanR skrev:Rene vindtunnelen i gulvet nede. Så du får be a mor strikke deg ett par varme lesterrolfozzy skrev:Er det gulvkaldt ?
/jan
Eller beina på bordet.
Nå står stolen foran bordet, den kan slås ut så da sitter man høyt med beina.
/jan
Ett eller annet sted underveis har den stått lagret kaldt/rått. Irr og antydning til rust, spesielt på beina til komponentene på "hovedkortet"rolfozzy skrev:Her sto den lagra før jeg fikk den. Tørt der, men den har nok ikke stått der siden den var ny....så hvem vet.
![]()
Ullsokker duger hehe.rolfozzy skrev:Mens vi er inne på kalle føtter. Nå har jeg kjøpt inn tjukke ullsokker hos Dressman. Klar til og trå på isgulvet ditt.
Noe annet jeg trenger da? Lange underbukser. Med gul pisseflekk foran og hengeræv bak?
Hehe neida. Lar transistor folket holde på med denslags.rolfozzy skrev:Hva er det jeg ser ?!!
Selge svampen. Selge signaturen din !!!!
Du har vel ikke falt for Malminhypen du også vel?
Nei det ser ut som det kan bli en stri tørn og bli kvitt den. Nå har den ligget til salgs over en time allerede. :JanR skrev:Hehe neida. Lar transistor folket holde på med denslags.rolfozzy skrev:Hva er det jeg ser ?!!
Ingen som vil ha Svampers uansett, for lite effekt vettu :
Spiller foresten som f** på Daliene, utrolig nok.
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Nei det ser ut som det kan bli en stri tørn og bli kvitt den. Nå har den ligget til salgs over en time allerede. :JanR skrev:Hehe neida. Lar transistor folket holde på med denslags.rolfozzy skrev:Hva er det jeg ser ?!!
/jan![]()
JanR skrev:;D ;Drolfozzy skrev:Nei det ser ut som det kan bli en stri tørn og bli kvitt den. Nå har den ligget til salgs over en time allerede. :JanR skrev:Hehe neida. Lar transistor folket holde på med denslags.rolfozzy skrev:Hva er det jeg ser ?!!
/jan![]()
Fjerner annonsen i morgen kveld.
Ringe Arne ila helgen og få tatt kuleservice på'n. Skal jeg høre me'n ang Sansui'n i samme slengen ?
ps: spiller forykende med Sylvania 2A3 i, vinyl ble jaggu litt vassere.
/jan
Malminhype? -slutt å tull! :-*JanR skrev:Hehe neida. Lar transistor folket holde på med denslags.rolfozzy skrev:Hva er det jeg ser ?!!
/jan
bjornh skrev:JanR skrev:Hehe neida. Lar transistor folket holde på med denslags.rolfozzy skrev:Hva er det jeg ser ?!!
/jan
Malminhype? -slutt å tull! :-*
-traaaaaansiiiiiiistoooooor..!
bjornh skrev:Selv om jeg har rørforsterker, så er det jo litt som "sportsbiler" til ungdommer: egentlig ikke noe man konkurrerer med i bilsport og mange hestekrefter, men eksosanlegget gir inntrykk av at det er svært så kompetente saker... ;D