Er ting på gang........vent og se. Men nå skal vinyklubben snart ha julebord. Kan jo ta en fotoreportasje derfra i år også. Muligens.pengesluk skrev:Jan: ikke slipp'en inn før November-utgaven av HaldenSagaen er ført i pennen ;D ;D
|
Er ting på gang........vent og se. Men nå skal vinyklubben snart ha julebord. Kan jo ta en fotoreportasje derfra i år også. Muligens.pengesluk skrev:Jan: ikke slipp'en inn før November-utgaven av HaldenSagaen er ført i pennen ;D ;D
Det syns jeg, freda'n for eks ?rolfozzy skrev:Kanskje jeg kan ta en tur og høre på den når du skal prøve den på horna?
;D ;D ;Dpengesluk skrev:Jan: ikke slipp'en inn før November-utgaven av HaldenSagaen er ført i pennen ;D ;D
Hehehe god plan, sett med dine øyne ;Dansepe74 skrev:Du kan jo late som at 104 er en livingvoice, drikke deg sørpings så du ikke legger merke til forskjellene og sende "hønna" nordover?? ;D
Ikke sikkert jeg får tid til fredan, kanskje jeg ikke kan før over helga.JanR skrev:Det syns jeg, freda'n for eks ?rolfozzy skrev:Kanskje jeg kan ta en tur og høre på den når du skal prøve den på horna?
/jan
Dere pensjonister har ett hardt og travelt liv ;Drolfozzy skrev:Ikke sikkert jeg får tid til fredan, kanskje jeg ikke kan før over helga.JanR skrev:Det syns jeg, freda'n for eks ?rolfozzy skrev:Kanskje jeg kan ta en tur og høre på den når du skal prøve den på horna?
/jan
pengesluk skrev:Hmmm.... julebord.. vinyl... -Burde ikke undertegnede fra Oslo Vinyl k. være der som en slags læregutt/utvekslingsstudent?? ;D ;D ;D
Litt slækk, tung i kroppen, trøtt.shaunv skrev:Er du syk?![]()
Ja, lov å være litt feidig på kvelden ikke sant?JanR skrev:Hehehe god plan, sett med dine øyne ;Dansepe74 skrev:Du kan jo late som at 104 er en livingvoice, drikke deg sørpings så du ikke legger merke til forskjellene og sende "hønna" nordover?? ;D
Man skal ikke fnyse av de gode gamle 104'ene. De spiller godt på Sansui (tydeligvis) og gamle Nad amper. Rett å slett likanes godlyd
/jan
Selvsagtansepe74 skrev:Ja, lov å være litt feidig på kvelden ikke sant?JanR skrev:Hehehe god plan, sett med dine øyne ;Dansepe74 skrev:Du kan jo late som at 104 er en livingvoice, drikke deg sørpings så du ikke legger merke til forskjellene og sende "hønna" nordover?? ;D
Man skal ikke fnyse av de gode gamle 104'ene. De spiller godt på Sansui (tydeligvis) og gamle Nad amper. Rett å slett likanes godlyd
/jan![]()
fyfaen..ler meg ihjel. Hvordan klarer man å finne slike kongesmilies..?Brasse skrev:
I'm the guy who tells it like it is!!Canales skrev:dette skrev sluket tidligere idag:
Se der, ja! Dali og Sansui, kraftig oppgradering fra Svamp og Khorn antar jeg..??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaNEVATON skrev:fyfaen..ler meg ihjel. Hvordan klarer man å finne slike kongesmilies..?Brasse skrev:
Det skal du ha :pengesluk skrev:I'm the guy who tells it like it is!!
JanR skrev:Det skal du ha :pengesluk skrev:I'm the guy who tells it like it is!!
Men det overrasker meg at du ikke har hatt Sansui ampen i hus (?)
/jan
Smiley?Brasse skrev:hahaNEVATON skrev:fyfaen..ler meg ihjel. Hvordan klarer man å finne slike kongesmilies..?Brasse skrev:
eg veit ikkje, fant på google.
årets smiley!
OKOKOK.... sluket vant prisen for værste smiley 2010 :-Xpengesluk skrev:Now, that's more like it!!
Ikke snau den guttenjan#jan skrev:OKOKOK.... sluket vant prisen for værste smiley 2010 :-X
;D
Canales skrev:![]()
sånn.
da er vi ferdig med smileys.
Edit: Første gangen jeg moderer i min egen tråd, like greit før noen andre gjør det 8)
/jan
Canales skrev:Canales skrev:![]()
sånn.
da er vi ferdig med smileys.
Edit: Første gangen jeg moderer i min egen tråd, like greit før noen andre gjør det 8)
/jan
neimen hva i helv...?
Å neida, man jobber litt i det skjulte med denslagsParelius skrev:Hvordan går det med latsabbene i jordbruksdistriktene rundt Gamlebyen; har de fått lånt øre til eksklusiv forforsterker? Eller har guttene begynt å høre på musikk (eller Dylan som det heter når en fjetres av musenes sang) og glemt alt som heter komponenter?
Her er den igjen!pengesluk skrev:JanR skrev:Det skal du ha :pengesluk skrev:I'm the guy who tells it like it is!!
Men det overrasker meg at du ikke har hatt Sansui ampen i hus (?)
/jan
Eneste Sansui produktet jeg har hatt var en tuner, Sansui TU-9900, en herlig solid sak med mye deilig mekanikk og nydelig blågrønt lys i skalaen. They don't make them like that anymore..