Her oppe er det en våt affære i dag. Vått, regn og slaps. Har kjedelig nok blitt en innedag her, men det hadde vært større utfordringer knyttet til å jage familien ut i såpass kjedelig vær. Jeg er ute alle dager, uansett hvis ønskelig.
Passe på mens det er vær, iaf hvis man skal få med ungeneDestiny skrev:En tur i skogen er jo like positivt for helse og trivsel som noe annet JanRså deilig ut
jeg fikk meg en en deilig tur med sykkeln i dag, 5,4 mil sammen med gode venner ;D
Passer det med et besøk på torsdag tror du? Da passer det bra for meg
Destiny..![]()
Vi prøver å få tatt oss noen turer såframt været er ok, igjen...ungene liker ikke regn og drittvær.bjornh skrev:Her oppe er det en våt affære i dag. Vått, regn og slaps. Har kjedelig nok blitt en innedag her, men det hadde vært større utfordringer knyttet til å jage familien ut i såpass kjedelig vær. Jeg er ute alle dager, uansett hvis ønskelig.
Da skal jeg sørge for at det er rev-fri-sone her torsdagDestiny skrev:SupertDa sier vi at jeg kommer smygende på torsdag... Rubyred ville vel også være med en tur minns jeg å huske
Katter, hunder,elg, rådyr, e.l går veldig bra, men en Rev derimot kan nok slå meg ut ;D
Destiny..![]()
Står nede og spiller.Canales skrev:superdac![]()
støttes!Canales skrev:superdac![]()
Da går det et par ting med superkurér søroverLagga skrev:Skal innover i aften....
:
Morten
;DParelius skrev:Da går det et par ting med superkurér søroverLagga skrev:Skal innover i aften....
:
Morten
(Håper det ikke blir plagsomt for «klubben» med all denne lyttingen og så lite tid til Mariekjeks. Det går rykter om at det er det som kommer på bordet etter at «besøket» er dratt )
Stillestand er en utinglassemann skrev:Mye som skjer her da... Lagga på tur til tigerstaden og stor uttesting av danske dacer..
Prøvd noen andre rør eller?
mvh
lassemann
ååå, det er alltid tid til Mariekjeks, beste Parelius! :Parelius skrev:Da går det et par ting med superkurér søroverLagga skrev:Skal innover i aften....
(Håper det ikke blir plagsomt for «klubben» med all denne lyttingen og så lite tid til Mariekjeks.
Det går rykter om at det er det som kommer på bordet etter at «besøket» er dratt )
Så morrolassemann skrev:DAC 1 spiller forrykende Jan. Spilte litt i formiddag, men i ettermiddag har jeg vært Carlson på taket og tilpasset taksten av alle ting. Rød av teglstøv var det godt å komme inn, dusje og litt DAC 1 igjen.. Joda, dette spiller Jan. Kanskje det blir AN på meg gitt..
mvh
lassemann
Knallskiver de der to Morten. Fikk Steven Wilson skiva i posten for ett par uker siden, den snurrer titt og ofteLagga skrev:Men etter middag, og etter litt rusling og handling, satte vi nesa mot Parelius' adresse, dvs; GPS'en slet med å finne satelitter.
Junior foreslo, med tanke på den angitte adresse; "kan vi ikke bare kjøre oppover?"
Som sagt så gjort, og når GPS'en endelig "fant seg selv", var vi bare 500 meter unna målet(!)
Et særs hyggelig, om enn kort, møte senere; gikk så veien hjem til Olavs By, via Aurskog.....
Parelius la fakisk ved et bonuslån, det var således med nogen nysgjerrighet jeg pakket opp forsendelsen.
Malten i bakgrunnen, er bare plassert ut for å skape en passende bakgrunn...
DAC med strømforsyning:
Samt en meget spennende pre....
Vennlig hilsen
Morten
Mmmmmmm, og all den gode malten da Morten. For svinge meg i forhold til barnevakt skjønner jeg... Til den 30. ;DLagga skrev:ååå, det er alltid tid til Mariekjeks, beste Parelius! :Parelius skrev:Da går det et par ting med superkurér søroverLagga skrev:Skal innover i aften....
(Håper det ikke blir plagsomt for «klubben» med all denne lyttingen og så lite tid til Mariekjeks.
Det går rykter om at det er det som kommer på bordet etter at «besøket» er dratt )
Hadde en hyggelig tur til lille Oslo med junior, han er 17, og bor uveisomt til hos sin mor, så jeg ser ham alt for sjelden om dagen.
Men nå var det altså en liten tur, med innlagt middag i en anbefalingsverdig Viet-Thai restaurant, rett i nærheten av Big Dipper -
spør meg ikke hva gaten heter....
Var forresten en snartur innom Big Dipper og.... ;D
Men etter middag, og etter litt rusling og handling, satte vi nesa mot Parelius' adresse, dvs; GPS'en slet med å finne satelitter.
Junior foreslo, med tanke på den angitte adresse; "kan vi ikke bare kjøre oppover?"
Som sagt så gjort, og når GPS'en endelig "fant seg selv", var vi bare 500 meter unna målet(!)
Et særs hyggelig, om enn kort, møte senere; gikk så veien hjem til Olavs By, via Aurskog.....
Parelius la fakisk ved et bonuslån, det var således med nogen nysgjerrighet jeg pakket opp forsendelsen.
Malten i bakgrunnen, er bare plassert ut for å skape en passende bakgrunn...
DAC med strømforsyning:
Samt en meget spennende pre....
Vennlig hilsen
Morten
Bare dere ikke strør Mariekjeks over denLagga skrev:Mmmm, joda, Klyne var meget vakker å se til.
Måtte gi den en passende ramme, men låter den ikke som den ser ut -
døper vi den i billig rom....... ;D
8)
Morten
Man er da urban, vi dypper......Parelius skrev:Bare dere ikke strør Mariekjeks over denLagga skrev:Mmmm, joda, Klyne var meget vakker å se til.
LigesåDestiny skrev:Takk for en hyggelig lyttekveld JanRDeilig å høre litt god gammel pink floyd: Dark side of the moon og Wish you were here...
Et utrolig deilig spor fra Terje Rypdal The Singels Collection fikk vi også før vi måtte gå!
God kaffe og kaker fikk vi også ;D Kommer gjerne tilbake en annen gang.
Destiny..![]()
prøvde det på en cd plate i 1989..funka ikke ??? ???shaunv skrev:Visste du at man kan snu plata og spille på baksiden også?![]()
Gi deg a. Fått for meg at lp's og cd's var like i så måte.shaunv skrev:Visste du at man kan snu plata og spille på baksiden også?![]()
Fan ja, jeg MÅ få ut fingerenshaunv skrev:Står en Naka her og venter på å bli lånt vet du ;-)
Ett par løse tanker kanskje, eller synsing om du vil.Parelius skrev:Noen tanker om hvorfor opplevelsen av ONTechen er forskjellig hos deg og lassemann?
Den gleder jeg meg til å prøve, ser ut som ett seriøst bygge. Og for ett herlig utseende/finish det er på'nParelius skrev:Ellers ser det ut som Lagga har plassert pre-en i vante omgivelser.![]()
For ordens skyld, her i bunkersen går det mest i muffins. Mariekjeks er en Halden greieLagga skrev:Man er da urban, vi dypper......Parelius skrev:Bare dere ikke strør Mariekjeks over denLagga skrev:Mmmm, joda, Klyne var meget vakker å se til.
Vennlig hilsen
Morten
Måtte den beste vinne 8)Canales skrev:da er det hælj.
shootout monster vs. dac1?
blir spennende. 8)