Det var Miles også.Mistet totalt respekten for Gubben, når han ble dømt for å være konedenger.
Feige jævel, gå løs på folk som er mindre enn seg
Lars
Mulig det, men han skrev jo et par fine sanger til henne i det minste...(Sad Eyed Lady of the Lowlands og Sara)Dylan var vel ikke direkte snill mot Sarah.
Og noen som ikke var så fine. På Blood on the Tracks.Mulig det, men han skrev jo et par fine sanger til henne i det minste...(Sad Eyed Lady of the Lowlands og Sara)
Jo da, han tok i skikkelig da. Låtene er IMO noen av de beste han har laget, men tviler på at Sara ble overlykkelig over tekstene.Og noen som ikke var så fine. På Blood on the Tracks.
Ikke jeg heller, men han skapte grunnlaget som George Clinton arbeidet ut i fra. Finnes for øvrig en doktoravhandling fra UiO om Brown's betydning for funken.Verden er en wifebeater fattigere...
Har aldri skjønt hva som er så stort med james Brown.
Synd for deg da....du går jo glipp av fx. Miles, Coltrane, Chet, Prince, the Glimmer Twins, Gould og en drøss andre....nå ryktes det jo at selv Macca har svin på skogen så det er vel i grunn bare Sissel og sir Cliff igjen ;-)Hører bare på snille gutter og jenter jeg![]()
Som det fremgår av dette bildet:Mistet totalt respekten for Gubben, når han ble dømt for å være konedenger.
Feige jævel, gå løs på folk som er mindre enn seg![]()
Og jeg som trodde Coltrane var en snill gutt ??? (bortsett fra visse kjemiske tilbøyeligheter) Men med ditt nick antar jeg at du vet hva du snakker om.Synd for deg da....du går jo glipp av fx. Miles, Coltrane, Chet, Prince, the Glimmer Twins, Gould og en drøss andre....nå ryktes det jo at selv Macca har svin på skogen så det er vel i grunn bare Sissel og sir Cliff igjen ;-)
...tja...han ble vel en snill gutt, men før det var han junkie heeelt på kanten... Forresten glemte jeg jo at den minst snille gutten, og den værste junkien av alle i jazzklassen var seff Bird.Og jeg som trodde Coltrane var en snill gutt ??? (bortsett fra visse kjemiske tilbøyeligheter) Men med ditt nick antar jeg at du vet hva du snakker om.