- Ble medlem
- 18.08.2005
- Antall liker
- 6
Jøje meg...Historieomskriving neste. Pheezer the Appeaser har virkelig hendene fulle.
Denne er jo interessant i denne sammenhengen..:
http://expressen.se/1.322102
Jøje meg...Historieomskriving neste. Pheezer the Appeaser har virkelig hendene fulle.
Dette er en fin representant for arten.
Bør absolutt sees.
http://www.youtube.com/watch?v=xIcS-eZ71yg
Det som er interessant er at du ikke kommenterer innholdet i videoen.Mmmm, kjempeinteressant. Går utifra at du kan gå god for den engelske oversettelsen, skjønner ikke en pøkk av hva som blir sagt ihvertfall.
Og nå defineres muslimer som en egen art, enda mer interessant.
Hvorfor?Det som er interessant er at du ikke kommenterer innholdet i videoen.
Er det video som er problemet, er det linker til andre medier som er problemet, er det henvisninger til koranen som er problemet, er det historier til mennesker som har sine røtter i denne kulturen som er problemet?Sorry Stipilo, glemte å ta med deg også.
Forsøker overhodet ikke å leke struts. Ikke noe problem med å se enkelte farer med islam. Har bare store problemer med å diskutere emnet med personer som "argumenter" på det viset, presentert på de foregående 45 sidene. Noe jeg tror en god del andre her på forumet også har. Greit?
Jehovas vitner, Nostradamus og kabeldragerne... den var god! Hahaha!Jehovas vitner? Nostradamus?
Ja..., så var det disse kabeldragerne, da....
Honkey
...og i så fall håper jeg ikke du har forlest deg på "Bibelkoden", for da er jeg redd du har visse overraskelser på vei inn....Jehovas vitner, Nostradamus og kabeldragerne... den var god! Hahaha!
Nei, du... mye spennende i vente! Kunne klart meg godt uten denne spenningen, men det ser ut til at verdens "demokratier" står maktesløse.
Det er ikke spådommer, Honkey, mere heller som "religiøse" befalinger som av en eller annen grunn står sterkere enn demokratier og religionene...
Guffent!
Når mulige sannheter blir FOR utrolige, ja nettopp; utrolige, da er det en vanlig reaksjon å benekte det. Helt naturlig. Og når noen mener å ha sett samenhenger som folk flest ellers ikke har sett, skal en trå forsiktig. Det skal svært lite til for å bli "idiotisert"....og i så fall håper jeg ikke du har forlest deg på "Bibelkoden", for da er jeg redd du har visse overraskelser på vei inn....
Men om det heller ikke det er det vi snakker om, ville jeg foreslå at du sier "B", nå som du har sagt "A" et par ganger.
Honkey
Selvsagt er jeg enig i mesteparten av dine betraktninger her, MEN: Du har datert starten på 3dje verdenskrig. Ettersom den foreløpig ikke har startet må du a) være clairvoyant, b) ha snakket med noen andre / lest noen andre som er clairvoyante, c) komme med spekulasjoner uten rot i virkeligheten (eller fantasere, som noen kaller det)Når mulige sannheter blir FOR utrolige, ja nettopp; utrolige, da er det en vanlig reaksjon å benekte det. Helt naturlig. Og når noen mener å ha sett samenhenger som folk flest ellers ikke har sett, skal en trå forsiktig. Det skal svært lite til for å bli "idiotisert".
Se på samfunnet rundt deg; min mening er at nesten all utvikling går i retning av å ikke se og ikke bry seg med viktige ting. Vi bryr oss stort sett om klær, moter, penger, statussymbol, hva andre tror om oss, kjøper oss lykke (tror vi) osv... De viktige ting slik som den skjeve fordelingen av goder og ressursjer i verden, forskjellene på fattig og rik, forskjellene på mennesker som karrer til seg enorme rikdommer og mennesker som ikke er i posisjon til det, urettferdige og unødvendige kriger, fattigdom, kunnskapsløshet osv, osv... Slikt vil samfunnsutviklingen oss til IKKE å se. Vi skal bare være opptatt av uviktige ting. Så kan en jo diskutere hva som er "viktig". I denne sammenhengen vil kanskje "viktig" være en slags personlig overbevisning..? Min mening er at alle mennesker er i utgangspunktet likeverdig, verden må kjempe for at flest mulig har det best mulig og ikke på bekostning av noen. Dette er viktig for meg.
Når en først har tanker rundt dette går det an å komme videre. Og da ligger kunnskap og opplysninger fritt i dagen til å se sammenhenger som ikke mange andre ser. Men det er vanskelig å nå fram til folk ved å stå på en kasse i en park i London uten å bli oppfattet som en raring. En kan jo kanskje komme til å ende opp med samme skjebnen som til han som fikk hodet kappet av fordi han hevdet at jorden var rund... Menneskemasser er farlige både fysisk og psykologisk.
Da er jeg til det egentlige poenget mitt; kontroll av menneskemasser både fysisk og psykologisk! Det er her mange svar ligger som mange ikke ser. Og det er kanskje her utfordringen ligger. Men løsningene som ser ut til å bli valgt er ikke riktig etter min mening. Som sagt; en spennende tid!
Jeg har ikke lest "Bibelkoden" (skulle jeg gjort det?), og ja, jeg har sagt "A" noen ganger men jeg vil ikke si "B". Det får hver og en finne ut av selv....
Jeg har ikke datert ww3, sitat; "Det er allerede i gang, light. Det store smellet vil komme i 2012 nærmere bestemt 21.12. Da er det om å gjøre å "holde seg fast"... " - sitat slutt.Selvsagt er jeg enig i mesteparten av dine betraktninger her, MEN: Du har datert starten på 3dje verdenskrig. Ettersom den foreløpig ikke har startet må du a) være clairvoyant, b) ha snakket med noen andre / lest noen andre som er clairvoyante, c) komme med spekulasjoner uten rot i virkeligheten (eller fantasere, som noen kaller det)
Hvilket alternativ er det i grunn snakk om? Og dersom poenget ditt er viktig å få fram, hvorfor skjule det bak "finn det ut sjøl!"? Jeg spør DEG, fordi jeg ikke ønsker å rote meg bort i 179 567 treff på "World war three" på Google. Kom så med det!
Honkey
Her har vi et eksempel på et noe spesielt syn på vestlige kvinner. Svært god underholdning.
http://www.youtube.com/watch?v=5bbKK47cU6I
Et motbydelig eksempel på at R E L I G I O N D R E P E R.Slubbert skrev:Denne må bli med fra det forrige forumet:
Hard justis; fantastisk, men sterkt forstyrrende innblikk. Legg merke til den store blokka på ca 0:40.
So what?oddgeir skrev:At imam idiotene har et forkastelig kvinnesyn visste vi, men at representanter for den norske kirken er så feige, at de kaster sine egne kvinner ut av laget for å tekkes disse imam tullingene er motbydelig.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/05/499762.html#comments_container
http://www.liveleak.com/view?i=0e0_1178304529Komponenten skrev:Godt å vite at i alle fall Norge er på lag med Hamas. Kjekt å se hva pengene våre går til.
http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.2415516
http://www.memritv.org/search.asp?ACT=S9&P1=1442#
Akle skrev:http://www.liveleak.com/view?i=0e0_1178304529
http://www.godhatesamerica.com/sound/songs/this_land_is_fag_land.mp3
http://www.godhatesamerica.com/sound/songs/god_hates_america.mp3
http://en.wikipedia.org/wiki/Westboro_Baptist_Church
Ytringsfrihet skal selvfølgelig bare gjelde i vesten, og rabulistisk galskap av denne sorten er representativt for hele befolkningen om det kommer fra "dem", men en gal manns tale når det kommer fra oss i jødeleiren. Den paranoide propagandaen din er syk. Kom med noe med substans; dødstallene snakker for seg selv, eller hva med de okkuperte områdene, bantustanene, millionene drevet på flukt fra sitt hjemmland. etc.? Områder du selvfølgelig ikke enser, det er lettere å være propagandist...
Jeg forfekter ikke slik galskap, men det er skremmende hvordan du snakker i absolutte termer på rabulistisk etnosentristisk vis (dem mot oss). Vi skal påtvinge disse barbarene - som oppfant både demokrati og lesekunst - vår gudfryktige kultur ved å bombe dem sønder og sammen? Og din blinde ensidige propaganda er egenet til annet enn å underbygge krigsmaskineriet? Føkk det. Se visjon norge, stryk flagget, sov med hendene oppå dyna, og be til jesus om at barbarene må forgå.Komponenten skrev:Akle skrev:http://www.liveleak.com/view?i=0e0_1178304529
http://www.godhatesamerica.com/sound/songs/this_land_is_fag_land.mp3
http://www.godhatesamerica.com/sound/songs/god_hates_america.mp3
http://en.wikipedia.org/wiki/Westboro_Baptist_Church
Ytringsfrihet skal selvfølgelig bare gjelde i vesten, og rabulistisk galskap av denne sorten er representativt for hele befolkningen om det kommer fra "dem", men en gal manns tale når det kommer fra oss i jødeleiren. Den paranoide propagandaen din er syk. Kom med noe med substans; dødstallene snakker for seg selv, eller hva med de okkuperte områdene, bantustanene, millionene drevet på flukt fra sitt hjemmland. etc.? Områder du selvfølgelig ikke enser, det er lettere å være propagandist...
Du skiller ikke mellom propaganda fra tilfeldige skrullinger og barne-tv presentert fra regjeringspartiet?
Kommer hjernevasking av unger inn under ytringsfrihet for deg?
Så du kanskje at det var nrk som videreformidlet denne paranoide propagandaen?
Lurer på om det er du som er blind eller jeg som er paranoid. Får håpe på det siste, men dessverre tviler jeg
Hva sier egentlig dødstallene? Hvem driver i størst grad folk på flukt ?
Det hender jeg lurer litt på deg. Hvor tar du det fra?Akle skrev:Jeg forfekter ikke slik galskap, men det er skremmende hvordan du snakker i absolutte termer på rabulistisk etnosentristisk vis (dem mot oss). Vi skal påtvinge disse barbarene - som oppfant både demokrati og lesekunst - vår gudfryktige kultur ved å bombe dem sønder og sammen? Og din blinde ensidige propaganda er egenet til annet enn å underbygge krigsmaskineriet? Føkk det. Se visjon norge, stryk flagget, sov med hendene oppå dyna, og be til jesus om at barbarene må forgå.
Vesten og især Amerika har aldri innført demokrati noe som helst sted, her finnes det en del velkjente eksempler.Komponenten skrev:Det hender jeg lurer litt på deg. Hvor tar du det fra?Akle skrev:Jeg forfekter ikke slik galskap, men det er skremmende hvordan du snakker i absolutte termer på rabulistisk etnosentristisk vis (dem mot oss). Vi skal påtvinge disse barbarene - som oppfant både demokrati og lesekunst - vår gudfryktige kultur ved å bombe dem sønder og sammen? Og din blinde ensidige propaganda er egenet til annet enn å underbygge krigsmaskineriet? Føkk det. Se visjon norge, stryk flagget, sov med hendene oppå dyna, og be til jesus om at barbarene må forgå.
Om de oppfant demokrati, hvorfor har de gått bort i fra det?
Jeg prøver bare å få frem fakta, det er faktisk fakta dette, enten du liker det eller ei.
Det var da svært så mye rart du skulle dra inn her da. Har jeg noensinne snakket om å be til Jesus eller sove med hendene på dynen? Det er da ikke måte på hva man skal bli tillagt av meninger.
Du er jo tydeligvis blind for alt, villig til å se gjennom fingrene med alt, og ser vel glatt at demokrati, frihet og menneskerettigheter går dukken på den misforståtte respektens alter. Hvor mye skal til før du setter foten ned, det skulle jeg gjerne visst.
Akle skrev:Vesten og især Amerika har aldri innført demokrati noe som helst sted, her finnes det en del velkjente eksempler.
Det er en av grunnene til at f.eks. store deler av Sør-Amerika tar avstand fra Verdensbanken, IMF, og NAFTA, og heller starter en alternativ bank. Det er en grunn til at Mexico søker hjelp til å utvinne oljen sin hos norske Statoil fremfor de mer nærliggende alternativene.
Det handler ikke om demokrati, men strategisk makt (kontroll over oljeresursene) og tilgang til lukerative markeder. Men indoktrinering rundt dette markedets fortreffelighet skaper substansløs propaganda slik som den du serverer, om demokrati og menneskerettigheter (å ikke dø for olje bør være en av dem?). Det demokratiske alternativet i Irak gikk forøvrig dukken når CIA hjalp Saddam til makten for Iraks del, og hjalp ham med å opprettholde den til tross for at amerikansk etteretning var fullstendig klar over folkemordene som tok plass, de samme folkemord som ble brukt mot han og som han ble dømt til døden for. Hykleriet lenge leve.
Hvis du hadde følgt med ville du fått med deg at USA allerede har full kontroll over Saudi Arabia. USA har store militærbaser der og tusenvis av soldater utplassert. Amerikanske oljeselskaper er også tungt inn i Oljeindustrien, og SA er blitt en av USAs og Europas trofaste leverandører av olje...Komponenten skrev:Kontroll over oljeresursene, ja de sier visst så. Hvorfor tok de ikke heller Saudi-Arabia da, det må da være mye lettere å ta over den sandkassen om de skal ha tak i olje, og man kunne vel sagt at man lette etter Osama der og, han var jo derfra. Jammen har de betalt dyrt for den oljen.Akle skrev:Vesten og især Amerika har aldri innført demokrati noe som helst sted, her finnes det en del velkjente eksempler.
Det er en av grunnene til at f.eks. store deler av Sør-Amerika tar avstand fra Verdensbanken, IMF, og NAFTA, og heller starter en alternativ bank. Det er en grunn til at Mexico søker hjelp til å utvinne oljen sin hos norske Statoil fremfor de mer nærliggende alternativene.
Det handler ikke om demokrati, men strategisk makt (kontroll over oljeresursene) og tilgang til lukerative markeder. Men indoktrinering rundt dette markedets fortreffelighet skaper substansløs propaganda slik som den du serverer, om demokrati og menneskerettigheter (å ikke dø for olje bør være en av dem?). Det demokratiske alternativet i Irak gikk forøvrig dukken når CIA hjalp Saddam til makten for Iraks del, og hjalp ham med å opprettholde den til tross for at amerikansk etteretning var fullstendig klar over folkemordene som tok plass, de samme folkemord som ble brukt mot han og som han ble dømt til døden for. Hykleriet lenge leve.
De har ikke annonsert dette i Visjon Norge må du skjønneGjestemedlem skrev:Hvis du hadde følgt med ville du fått med deg at USA allerede har full kontroll over Saudi Arabia. USA har store militærbaser der og tusenvis av soldater utplassert. Amerikanske oljeselskaper er også tungt inn i Oljeindustrien, og SA er blitt en av USAs og Europas trofaste leverandører av olje...Komponenten skrev:Kontroll over oljeresursene, ja de sier visst så. Hvorfor tok de ikke heller Saudi-Arabia da, det må da være mye lettere å ta over den sandkassen om de skal ha tak i olje, og man kunne vel sagt at man lette etter Osama der og, han var jo derfra. Jammen har de betalt dyrt for den oljen.Akle skrev:Vesten og især Amerika har aldri innført demokrati noe som helst sted, her finnes det en del velkjente eksempler.
SA tjener på å være venner med USA ja, og det får de jo svi for. Det har vært veldig lite om det i nyhetene, men for litt over en uke siden ble det arrestert omtrent 200 personer som planla et gigantisk terrorangrep på oljeinstallasjoner i SA. Det var Pakistan og Tyrkias etterretning som avslørte planene, blant annet var det mange som hadde tatt flyutdanning som var på vei til SA. De antar at det kunne blitt et nytt 11.9 . Merkelig at ikke dette har kommet mer ut i media.Gjestemedlem skrev:Hvis du hadde følgt med ville du fått med deg at USA allerede har full kontroll over Saudi Arabia. USA har store militærbaser der og tusenvis av soldater utplassert. Amerikanske oljeselskaper er også tungt inn i Oljeindustrien, og SA er blitt en av USAs og Europas trofaste leverandører av olje...
Det handler ikke om behov for oljen, men om strategisk makt via kontroll over de globale energiressursene. Kontrollerer du oljen...Komponenten skrev:SA tjener på å være venner med USA ja, og det får de jo svi for. Det har vært veldig lite om det i nyhetene, men for litt over en uke siden ble det arrestert omtrent 200 personer som planla et gigantisk terrorangrep på oljeinstallasjoner i SA. Det var Pakistan og Tyrkias etterretning som avslørte planene, blant annet var det mange som hadde tatt flyutdanning som var på vei til SA. De antar at det kunne blitt et nytt 11.9 . Merkelig at ikke dette har kommet mer ut i media.Gjestemedlem skrev:Hvis du hadde følgt med ville du fått med deg at USA allerede har full kontroll over Saudi Arabia. USA har store militærbaser der og tusenvis av soldater utplassert. Amerikanske oljeselskaper er også tungt inn i Oljeindustrien, og SA er blitt en av USAs og Europas trofaste leverandører av olje...
Så om USA har full kontroll med SA, hva skal de da med Irak?
Dette begynner å demre for dem etterhvert ja ...Komponenten skrev:Så om USA har full kontroll med SA, hva skal de da med Irak?Gjestemedlem skrev:Hvis du hadde følgt med ville du fått med deg at USA allerede har full kontroll over Saudi Arabia. USA har store militærbaser der og tusenvis av soldater utplassert. Amerikanske oljeselskaper er også tungt inn i Oljeindustrien, og SA er blitt en av USAs og Europas trofaste leverandører av olje...
Akle skrev:Det handler ikke om behov for oljen, men om strategisk makt via kontroll over de globale energiressursene. Kontrollerer du oljen...
Det er flott hvor selektiv du klarer å være i dine besvarelser. Du velger virkelig ut hvilke deler av virkeligheten du finner det for godt å forholde deg til, så legger vi til litt propaganda (som oftest ikke relaterer til temaet utover hvordan folk i midtøsten generelt er usiviliserte terrorister), og så vips... Litt trøttende, men for all del.
USA har innført demokrati i Japan, Tyskland, Italia, Sør Korea og Irak.Akle skrev:Vesten og især Amerika har aldri innført demokrati noe som helst sted, her finnes det en del velkjente eksempler.