Ja - jeg slanker meg!;D ;D

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Zed

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    3
    Bravo OMF,...nesten 4 kg på 4 dager. :eek: Ikke så værst, nei. Det tok meg halv år for å gå ned i vekt 4 kg. Jeg er imponert.

Kim

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Antall liker
    50
    Torget vurderinger
    17
    Jeg tar av meg hatten.
    VELDIG IMPONERENDE!

Nå kommer helgen med alle fristelsene, hva er strategien?

Uansett er jeg sikker på at du har full kontroll.

OMF

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Antall liker
    9.742
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Here we go......

Mandag 30.03.2009 108,3 kg.
    Onsdag 01.04.2009 105,5 kg.
    Torsdag 02.04.2009 104,8 kg
    Fredag 03.04.2009 104,2 kg

Mvh
    OMF

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.640
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    48
    skulle likt å se hva du klokker inn på om et år?
    det der kan umulig være bra for kroppen.
    imo
    mvh

Kim

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Antall liker
    50
    Torget vurderinger
    17
    LMC skrev:
    imo
    mvh
    Dette er ingen problem for kroppen å takle over en kortere periode. Det som virkelig ikke er bra for kroppen er å dra på for mange kilo.

Stå på videre OMF, vi heier på deg!

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    30.708
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Je, altså OMF, drekk bære vatten?

Ok, husk en dråpe ketchup daglig. Skjørbuk bør unngås.  ;)

OMF

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Antall liker
    9.742
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    LMC skrev:
    Det avhenger nok i langt større grad på hva jeg gjør de neste 360 dagene, enn hva jeg har gort de første 5!

Mvh
    OMF

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.100
    Sted
    Holmestrand
    Kim skrev:
    LMC skrev:
    imo
    mvh
    Dette er ingen problem for kroppen å takle over en kortere periode. Det som virkelig ikke er bra for kroppen er å dra på for mange kilo.

Stå på videre OMF, vi heier på deg!
    ..og du uttaler med kunnskap basert i din kompetanse som ...?

De legene jeg har snakket med har alle sagt 0,5-1 kg per uke er et svært godt resultat. Her snakker vi om en kg/dag.

LMC

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Antall liker
    14.640
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    48
    på hifisentralen er det jo et enormt hig etter bilder
    hva med noen før og etter bilder? ;D ::)
    forresten jeg tror jeg står over 8)
    lykke til
    jeg har gått ned 4kg siden ult jan og synes det er greit
    mvh
    Leif

Miles

Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    421
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    3
    Hei OMF :)

Kan jeg spørre om hva du spiser om dagen
    frokost. lunsj, middag og kvelds ?

Ketil

OMF

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Antall liker
    9.742
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Hei!

Jeg ser ingen grunn til at dette skal være helsefarlig for meg på noen måte...Hvordan andre sine kropper og slikt fungerer vil jeg ikke spekulere i.

Jeg spiser lite, ikke noe karbohydrater og tar også vitaminer/mineraler.

Dette er som jeg har sagt flere ganger tidligere - en kick start på en "ny livstil". Dette er altså ikke noe jeg har tenkt å gjøre spesiellt lenge. Nå kommer helgen og påsken - og jeg vet av erfaring av vekttapet begynne å flate ut nå - og da velger jeg å roe ned littegrann.

Så planen videre er:
    Fredag, lørdag.....svært lite kalorier, mest kjøtt - men begynner å spise noe lavkalori frukt/grønt (tomater, agurk, melom, brokkoli, blomkål, etc). Målsetning søndag morgen 103,8 kg.

Etter det....
    Da skal jeg reise litt også kommer påsken.... Spise forsiktig (men mye mer normalt enn den første uken), trene, fortsatt vektnedgang.
    Målsetning mandag 13 April - 103,0 kg.

Etter det har jeg ikke lagt så store planer. Det viktigste er å ikke gå opp igjen!

(Men hele poenget med denne helvetesuken er at det er mye morsommere å starten en "normal" slankekur/livstilsendring" når man veier 103,8, enn når man veier 108,2kg - så enkelt er det! Og det kjennes veldig godt på kroppen, og det synes veldig godt også!

Mvh
    OMF

OMF

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Antall liker
    9.742
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Miles skrev:
    Hei OMF :)

Kan jeg spørre om hva du spiser om dagen
    frokost. lunsj, middag og kvelds ?

Ketil
    Jeg har vel skrevet noen måltider lenger opp - men jeg prøver å spise minimalt. Jeg spiser overhodet ikke karbohydrater. Så jeg ender på 3-4 måltider om dagen av ca 200kCal.
    Et slikt måltid kan være:
    En liten biff
    Noen kyllingklubber
    litt stekt kjøttdeig
    et stekt egg
    osv

Mvh
    OMF

Kim

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Antall liker
    50
    Torget vurderinger
    17
    LMC skrev:
    lykke til
    mvh
    Leif
    Takk for at du tok deg selv inn angående bilder :D

4 kg siden januar er bra! Veldig bra! Med mindre du har lagt om så radikalt som OMF så er det vel normalt. Gjør man en slik radikal endring uten store resultater så er det fare på ferde!

Så lenge man har kontakt med kroppen sin, lytter til dens reaksjoner, tar de alvorlig og responderer så kan man godt gå ned 100 kilo i uken. Har man kontakt og føler seg fin så er det ikke noen fare. Kroppen gir beskjed.

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.734
    Torget vurderinger
    1
    LMC skrev:
    lykke til
    mvh
    Leif
    Apropos overvekt: Det ryktes at LMC fikk litt komplekser av at hans nettkabeloppdagelse fikk kallenavnet FAT LMC.
    ;D

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.100
    Sted
    Holmestrand
    Kim skrev:
    LMC skrev:
    lykke til
    mvh
    Leif
    Takk for at du tok deg selv inn angående bilder :D

4 kg siden januar er bra! Veldig bra! Med mindre du har lagt om så radikalt som OMF så er det vel normalt. Gjør man en slik radikal endring uten store resultater så er det fare på ferde!

Så lenge man har kontakt med kroppen sin, lytter til dens reaksjoner, tar de alvorlig og responderer så kan man godt gå ned 100 kilo i uken. Har man kontakt og føler seg fin så er det ikke noen fare. Kroppen gir beskjed.
    Vil nok en gang spør hva slags kompetanse du har. Det du sier stemmer ikke med hva jeg har fått beskjed om fra legehold.

Hva kroppens signaler angår er det ikke noe problem å utsette seg for ting som er særdeles usunne uten at kroppen sier fra i særlig grad. F eks kan man legge på seg ganske kraftig...

Er avataren representativ for ditt kroppsideal?

V

vredensgnag

Gjest
    Så lenge det er fett som forbrennes, og ketosen ikke hogger inn i proteinstrukturer, så er det liten fare forbundet med slik forbrenning. Kroppen har sjaltet om og tar av tilgjengelige lager.

Som man også kan lese er dette ikke slanking av typen "riskjeks i fire uker." OMF spiser biff, kylling, grønnsaker, osv., så kroppen får variert næring.
    Har bare slått av sukkerinntaket.

Kim

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Antall liker
    50
    Torget vurderinger
    17
    xerxes skrev:
    Vil nok en gang spør hva slags kompetanse du har. Det du sier stemmer ikke med hva jeg har fått beskjed om fra legehold.

Hva kroppens signaler angår er det ikke noe problem å utsette seg for ting som er særdeles usunne uten at kroppen sier fra i særlig grad. F eks kan man legge på seg ganske kraftig...

Jeg har ingen kompetanse ut over mye erfaring, både egen og andres og har lest/studert og eksperimentert innen emnene trening og kosthold inngående de siste årene. Som det er nevnt tidligere i tråden så er det mye uenighet om emnene og enda mer uforstand og uttalelser fra personer uten egen erfaring. Det jeg anbefaler er "cutting edge" og egenprøvde metoder hva angår diet og trening. Jeg har ikke tatt av meg så raskt som OMF nå gjør denne uken, men kjenner til flere som har gjort det; Sunne friske mennesker alle sammen. Det er snakk om meget begrenset tidsrom, en uke er ikke lenge, mange kropper har tålt det. Jeg vet ikke om noen som har varige skader.
    Svært mange leger - allmenleger - er ikke oppdatert eller spesialisert på kosthold, trening og slanking. På disse feltene skjer det veldig mye og veldig raskt.

Om du legger på deg kraftig uten å plukke opp signalene fra kroppen så har du ikke kontakt. Det er akkurat dette med "i særlig grad" man må være oppmerksom på. Når man gjør noe slikt som OMF, eller trener mot et mål, så er man oppmerksomme; Det ligger i hodet; man går inn i en modus der kroppen er viktig og er derfor ektstra oppmerksom. Når man legger på seg så er man det motsatte; uoppmerksom.

Avataren er fra coveret på en plate med Vivaldi; den representerer mitt lydideal :)

U

utgatt60135

Gjest
    Helt på linje med Kim her :). Kroppen min sier i fra om et måltid er sundt, normalt eller usundt. Salater liker den aller best. Og det gode fettet er den glad i. Å gjøre som OMF nå er mye sunnere enn å spise hamburgere :).

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.100
    Sted
    Holmestrand
    Kim skrev:
    xerxes skrev:

Jeg har ingen kompetanse ut over mye erfaring, både egen og andres og har lest/studert og eksperimentert innen emnene trening og kosthold inngående de siste årene. Som det er nevnt tidligere i tråden så er det mye uenighet om emnene og enda mer uforstand og uttalelser fra personer uten egen erfaring. Det jeg anbefaler er "cutting edge" og egenprøvde metoder hva angår diet og trening. Jeg har ikke tatt av meg så raskt som OMF nå gjør denne uken, men kjenner til flere som har gjort det; Sunne friske mennesker alle sammen. Det er snakk om meget begrenset tidsrom, en uke er ikke lenge, mange kropper har tålt det. Jeg vet ikke om noen som har varige skader.
    Svært mange leger - allmenleger - er ikke oppdatert eller spesialisert på kosthold, trening og slanking. På disse feltene skjer det veldig mye og veldig raskt.
    Erfaring skal man selvsagt ikke kimse av. Jeg har lenge vært av de samme oppfatninger som deg, men etter en runde med lavkarbo/ketose, så ser jeg at mine rfaringer dessverre stemmer med de dystre spådommene rundt diss metodene.

Om du legger på deg kraftig uten å plukke opp signalene fra kroppen så har du ikke kontakt. Det er akkurat dette med "i særlig grad" man må være oppmerksom på. Når man gjør noe slikt som OMF, eller trener mot et mål, så er man oppmerksomme; Det ligger i hodet; man går inn i en modus der kroppen er viktig og er derfor ektstra oppmerksom. Når man legger på seg så er man det motsatte; uoppmerksom.
    Litt av problemet her er at "pasienten" hører/ser det vedkommende ønsker å se. Derfor er det lett å komme ut i et uføre. Jmfr spiseforstyrrelser i f eks idrettsmiljø hvor man skulle tro at de fleste var gode på å lytte til kroppen.

Avataren er fra coveret på en plate med Vivaldi; den representerer mitt lydideal :)
    Hehe - Godt å høre! Vivaldi ligger hjerte nært. Er dette en innspilling jeg burde kjenne til?

U

utgatt60135

Gjest
    xerxes skrev:
    Jeg har lenge vært av de samme oppfatninger som deg, men etter en runde med lavkarbo/ketose, så ser jeg at mine rfaringer dessverre stemmer med de dystre spådommene rundt diss metodene.
    Hva opplevde du?

U

utgatt60135

Gjest
    Kroppen vil tilbake til hva den er vant til. Så dette tror jeg har mer med tid å gjøre enn type slanking.

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.100
    Sted
    Holmestrand
    Lyngen skrev:
    xerxes skrev:
    Jeg har lenge vært av de samme oppfatninger som deg, men etter en runde med lavkarbo/ketose, så ser jeg at mine rfaringer dessverre stemmer med de dystre spådommene rundt diss metodene.
    Hva opplevde du?
    Jeg opplevde å gå fantastisk greit ned. 7 uker på 12 kg, så ble det bom stopp. I denne perioden følte jeg meg svært tilfreds. Følte full kotroll, og at kroppen virkelig fungerte. Dette er jo ikke så rart siden jeg er i ganske form, på tross av vekta. Etter en stund begynte det å krype sakte men sikkert oppover igjen. Stabiliserte seg 1,5-2 kg over utgangspunktet. Siden har jeg ikke klart å gå ned mer enn en drøy kilo som spratt tilbake mens jeg trakk pusten. Jeg har vel og merke ikke prøvd på noen "kur", bare prøvd å spise sunt og trene godt. Akkurat nå er jeg fullstendig demotivert og apatisk. Kjører en høykarbokur for tiden, uten at det ser ut til ågjøre noen forskjell. Motivasjonen er heldigvis på rett vei igjen så jeg er i ferd med stramme opp kostholdet. Den demotiverte og apatiske tilstanden jeg er i nå skyldes i stor grad frustrasjon over først å gå ned mye, så et kraftig tilbakeslag, og at det nå virker umulig å rikke vekta igjen.

Kim

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    26.09.2002
    Antall liker
    50
    Torget vurderinger
    17
    Jeg fikk en interessant mail fra Craig Ballantyne her om dagen som jeg vil dele med dere. Det går på motivasjon og hvordan man skal holde den oppe ved å stille seg selv de riktige spørsmålene.

But here's my WARNING:

You are NOT going to like some of these. They will demand you take a
    hard look in the mirror to see if you are really a person who wants
    to succeed.

It is my challenge to you to put these secrets into action.

I believe in you. I know you can do it.

All you need to do is TAKE ACTION!

Motivation Secret #1 - Focus on Avoiding Pain

Humans are always most motivated by avoiding physical and emotional
    pain.

That being said, to create the greatest level of motivation, you
    need to master the use of pain.

For example, take a few moments and answer the following questions
    sincerely, and really connect into your answers.

1) What would your body look like and how would you feel in 5 years
    if you stopped working out and eating well?

2) Would you feel more frustration, depression and regret?

3) How would that lifestyle affect the relationships in your life?

4) What will you miss out on if you choose to live that way?

5) What would it be like in 10 years, 20 years?

You're not working out and eating well to lose weight and have a
    nice body, you're doing it because the entire quality of your life
    literally depends on it.

Take 3 minutes to really think about those questions. They will help
    you identify the deep motivating factors to help you lose weight.

Motivation Secret #2 - Focus on Achieving Pleasure

Why do you want this new body?

Are you going to be more confident, outgoing, passionate?

Do you think the success with your body will help you in other
    areas of your life? Think about these things.

Changing your body has to be about more than just pounds, inches,
    and percentages. You need to think about how much better every area
    of your life becomes when you live this way.

When you realize how much better it feels, you'll start to become
    addicted to the energy, success, and accomplishment.

Motivation Secret #3 - Ask Yourself Better Questions

Often when people "fall off the wagon" they start asking themselves
    questions like "why can't I stick to a plan?" or "why don't I have
    any willpower?" or some version of why they're a bad person.

Ask more helpful questions like...

- "how can I get back on track quickly and easily?"

- "how can I make my workouts more fun and interesting?"

- "how can I make eating well easier and more natural?"

When you ask questions like this, you can begin to think about the
    solutions rather than the problem, and your success will come
    quicker.

Remember, there isNO failure, only feedback.

U

utgatt60135

Gjest
    xerxes skrev:
    Lyngen skrev:
    xerxes skrev:
    Hva opplevde du?
    Jeg opplevde å gå fantastisk greit ned. 7 uker på 12 kg, så ble det bom stopp. I denne perioden følte jeg meg svært tilfreds. Følte full kotroll, og at kroppen virkelig fungerte. Dette er jo ikke så rart siden jeg er i ganske form, på tross av vekta. Etter en stund begynte det å krype sakte men sikkert oppover igjen. Stabiliserte seg 1,5-2 kg over utgangspunktet. Siden har jeg ikke klart å gå ned mer enn en drøy kilo som spratt tilbake mens jeg trakk pusten. Jeg har vel og merke ikke prøvd på noen "kur", bare prøvd å spise sunt og trene godt. Akkurat nå er jeg fullstendig demotivert og apatisk. Kjører en høykarbokur for tiden, uten at det ser ut til ågjøre noen forskjell. Motivasjonen er heldigvis på rett vei igjen så jeg er i ferd med stramme opp kostholdet. Den demotiverte og apatiske tilstanden jeg er i nå skyldes i stor grad frustrasjon over først å gå ned mye, så et kraftig tilbakeslag, og at det nå virker umulig å rikke vekta igjen.
    Hvordan spiste og trente du etter at du nådde bunnen? Jeg har som nevnt langt fra samme effekt nå som første gang, men så vidt jeg vet er det langt, langt lettere å slanke seg første gang enn etter flere perioder. Uansett type diett.

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.100
    Sted
    Holmestrand
    Lyngen skrev:
    xerxes skrev:
    Lyngen skrev:
    xerxes skrev:
    Hva opplevde du?
    Hvordan spiste og trente du etter at du nådde bunnen? Jeg har som nevnt langt fra samme effekt nå som første gang, men så vidt jeg vet er det langt, langt lettere å slanke seg første gang enn etter flere perioder. Uansett type diett.
    Jeg holdt ut lenge med god fokus på både trening og mat. Vi har hund, så jeg går mye ved siden av sykkel, ski, løper (litt!). Er generelt svært aktiv.

V

vredensgnag

Gjest
    Når du når bunnen, skal du skaffe deg en aktiv hund. Denne må luftes skikkelig, og det ansvaret påtar du deg. Deretter får du aldri noen problemer med at du legger på deg igjen.

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.100
    Sted
    Holmestrand
    Har hatt boxer de siste 13 åra. Mye moro det, men det virker dessverre ikke særlig inn på vekta.

bber

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.02.2005
    Antall liker
    20
    ...og hvis du setter deg på dass, kan du faktisk gå ned 1/2 kg på 5 minutter. Jeg sier ikke mer.

topline

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2005
    Antall liker
    0
    Kim skrev:
    Jeg fikk en interessant mail fra Craig Ballantyne her om dagen som jeg vil dele med dere. Det går på motivasjon og hvordan man skal holde den oppe ved å stille seg selv de riktige spørsmålene.
    Mye bra der ja..
    Det er to ting som er drivkraft hos oss mennesker. Det ene er at vi vil vekk fra smerte og ubehag, og det andre at vi vil til gleden, og det behagelige. Alle valg vi gjør i livet avhenger av hva vi forbinder med disse to tingene.

De fleste har den første som drivkraft, de vil vekk fra noe. Om du er overvektig vil du bort fra overvekten, du vil ikke være feit lenger. Det kalles også negativ motivering. For med det samme du har nådd målet ditt, kommet bort fra ubehaget, så slapper du av. Og etter en stund er du tilbake der du var, og kan bare begynne forfra igjen. Jojo slankere har denne motivasjonen.

Positiv motivering er å ville til noe. Du vil være slank. Når du har nådd dette målet vil du fortsatt ha det som et mål i underbevisstheten, og hjernen din jobber som en målsøkende rakett for å oppfylle drømmen din. Det gjør det lettere å bli der. :)

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.100
    Sted
    Holmestrand
    BBking skrev:
    ...og hvis du setter deg på dass, kan du faktisk gå ned 1/2 kg på 5 minutter. Jeg sier ikke mer.
    Som vanlig en dyptpløyende analyse som setter verden inn i den riktige kontekst.

V

vredensgnag

Gjest
    BBking skrev:
    Er du full av dritt er det nesten ikke grenser for hvor mye du kan gå ned i vekt slik.

Zed

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    3
    I dag er det Lørdag og jeg går på trening. I dag blir det først 15 km rolig løping, tempo rundt 05.00-05.15, dereter 45 min svømming. Alt ferdig på ca.2 timer, og forbrenning på ca. tja, underkant av 2000 kcal. Etterpå mann kan spise selv om en død hest uten dårlig samvitighet. Det er det eneste som fungerer, tror jeg. :-\

topline

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2005
    Antall liker
    0
    zed skrev:
    I dag er det Lørdag og jeg går på trening. I dag blir det først 15 km rolig løping, tempo rundt 05.00-05.15, dereter 45 min svømming. Alt ferdig på ca.2 timer, og forbrenning på ca. tja, underkant av 2000 kcal. Etterpå mann kan spise selv om en død hest uten dårlig samvitighet. Det er det eneste som fungerer, tror jeg. :-\
    Høres ut som et litt optimistisk tall på forbrenningen...

http://www.trim.no/pub/art.php?id=589

:)

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.181
    Torget vurderinger
    4
    zed skrev:
    Dette er et regnestykke jeg ikke får til å gå opp.
    Med tempo snakker du om km/t? Isåfall vil du jo bruke 3 timer på den rolige løpinga og når en kan gå i ca 7 km/t kaller jeg ikke lavere hastigheter for løping.

Skal du løpe 15 km på godt under 75 minutter (for det er jo det du skriver) så er det ikke noe jeg vil kalle for rolig løping.

Zed

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    3
    topline skrev:
    zed skrev:
    Høres ut som et litt optimistisk tall på forbrenningen...

http://www.trim.no/pub/art.php?id=589

:)
    ...ingentin er optimistisk selv om du regner med en som er 70 kg som trim.no bruker. Jeg er 83 kg. ::) Egentlig, forbrenning etter 15 km i snittfart på 12 km/t er godt over 1200 kcal, plus 45 min med svømming, da mener jeg svømming, er på ca 800 kcal. Så hva er galt? ;)

Zed

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    3
    Anonym skrev:
    zed skrev:
    Dette er et regnestykke jeg ikke får til å gå opp.
    Med tempo snakker du om km/t? Isåfall vil du jo bruke 3 timer på den rolige løpinga og når en kan gå i ca 7 km/t kaller jeg ikke lavere hastigheter for løping.

Skal du løpe 15 km på godt under 75 minutter (for det er jo det du skriver) så er det ikke noe jeg vil kalle for rolig løping.
    Løpetempo er 05.00, da mann mener 5 min en km (1000 m) ;D. dvs 12 km/t i snitt. Jeg oftest begynner rolig rundt 10.5 km/t så øker jeg gradvis til 11.5 km/t, dereter 12 km/t, 12,5 km/t og da største delen går i en tempo på 13 km/t. Jo, det er rolig. Veldig ofte det går i en tempo på 14 km/t.

OMF

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Antall liker
    9.742
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Lørdag....!

Da er i grunn grovarbeidet gjort....jeg har begynt å "normalisere" kosten litt og har ikke ambisjoner om å rase så mye mer ned i vekt.....

Mandag 30.03.2009 108,3 kg.
    Onsdag 01.04.2009 105,5 kg.
    Torsdag 02.04.2009 104,8 kg
    Fredag 03.04.2009 104,2 kg
    Lørdag 04.04.2009 104,0 kg

Mvh
    OMF

[/quote]

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn