Alternativ;
* Willoch er en gammel luring med et enormt politisk gangsyn, og han har helt rett.
* Bondevik er veldig seriøs, og har absolutt helt rett.
* Kofi Annan har i det minste delvis rett.
* Alle som har vært i nærheten av å stemme RV, SV, SP, AP og muligens V og DLF har helt rett
* Jan Egeland har utvilsomt helt rett
* Olmert, Busch, Rice og BB King tar feil. Du vide verden.
Jeg tror ingen av oss forståsegpåeere forstår hvordan det oppleves for den normale palestina-araber/Israel-araber eller palestina-jøde/Israelitt,og jeg har igrunnen like mye sympati med den uskyldige part i begge leirer,men jeg har null sympati med PLO,HAMAS,AL Aqsa,Bin Laden osv og jeg har stor sympati med den Israelske regjering som må deale med desse kjøterene.
Når jeg ser NOEN("tog du an?" =ikke alle) på venstresiden omtale konflikten så ser jeg omtrent dette:
"bla,bla,når til og med Willoch den gamle kloke mannen sier det så ......bla,bla,fælt for "palestinerene",bla,bla,Israel er skyld i dette selv,bla,bla,blaaaa,Bush er en dust,korstogene,bla,Hamas vil ha fred bare Israel kan gi seg,bla,bla,okkupert land,Palestina,og ja foresten det er jo litt trist å se "palestinere" sprenge andre i luften men Israel er jo skyld i det selv."
Tror dere virkelig det er mulig å forhandle med PLO,HAMAS og deres svirebrødre? Vennligst svar meg på det så skal jeg holde kjeft videre.....kanskje.......