Hører på Ottone sin avatar nå, veldig bra saker^Det er lett irriterende at folk ikke ser forskjell på @ottone sin avatar og min. Dog kan jeg kanskje ved hjelp av min få ned trådens generelle nivå?
Vis vedlegget 1188476
Hører på Ottone sin avatar nå, veldig bra saker^Det er lett irriterende at folk ikke ser forskjell på @ottone sin avatar og min. Dog kan jeg kanskje ved hjelp av min få ned trådens generelle nivå?
Vis vedlegget 1188476
Det er bare å installere en innstikksmodul som heter Dark Reader, så blir alle nettsteder vist i noe som ligner dark mode. God og konfigurerbar software, det er bl.a. svært raskt og enkelt å deaktivere den for individuelle nettsteder, dersom nettstedet tilbyr sin egen dark mode, eller er laget på en sær måte som DR ikke takler tilfredsstillende.Jeg velger alltid dark mode på nettsider som tilbyr det, syns det er mye mindre slitsomt for øynene. Skulle ønske HFS kunne gjøre det også.
Takk, jeg vet bare ikke om jeg har lyst til å installere noe bare for HFS sin skyld, de fleste andre steder jeg frekventerer en del på nettet tilbyr dette selv allerede.Det er bare å installere en innstikksmodul som heter Dark Reader, så blir alle nettsteder vist i noe som ligner dark mode. God og konfigurerbar software, det er bl.a. svært raskt og enkelt å deaktivere den for individuelle nettsteder, dersom nettstedet tilbyr sin egen dark mode, eller er laget på en sær måte som DR ikke takler tilfredsstillende.
sjukt egoistiskEr det mulig …
Vis vedlegget 1188936
Akkurat som ikke Teslas ultrakorte ladeledninger er irriterende nok ….
![]()
Skulle likt å sett når han rygget ut igjen, tipper det ble vri åtten...Er det mulig …
Vis vedlegget 1188936
![]()
Det bildet oppsummerer greit mitt inntrykk av den gjennomsnittlige Tesla-eier.Er det mulig …
Vis vedlegget 1188936
![]()
Eller de som faktisk ikke fyller bensin en gang, men parkerer ved den pumpa som er nærmest inngangdøra på stasjonen og har all verdens tid. Har sett el-biler stå parkert sånn ved bensinpumper, og har lurt på hva straffeloven sier om mottiltak i slike situasjoner.sjukt egoistisk
er som de som fyller bensin, lar bilen stå ved pumpa mens man går inn på stasjonen for å spise en burger
Vel, Teslatuslere og de som kjører Ringenes Herre er de jeg først tenker påÅ ta hensyn til andre ser ut til å ha gått av moten.
Dette er dessverre ikke på noe vis begrenset til Tesla-eiere.
![]()
Ja, men det er vel egentlig bare noen ytterst få som kjører Volvo som kommer fra dette med æren i behold?Vel, Teslatuslere og de som kjører Ringenes Herre er de jeg først tenker på
Ellers har det slått meg at på dyre tyske biler så må blinklys være et tilvalg som mange ikke krysser av påVel, Teslatuslere og de som kjører Ringenes Herre er de jeg først tenker på
Jammen godt vår Tyske bil ikke var så dyr siden vi har personlig skilt...og hvis de har personlige skilt på bilen i tillegg...
Har du sett hvordan ståmopedister oppfører seg?Vel, Teslatuslere og de som kjører Ringenes Herre er de jeg først tenker på