Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.487
    Antall liker
    84.310
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Alle disse ørevøksreklamene for tiden. Hvem i all verden har så mye som det vises på disse bildene. Rett og slett kvalmt!
    776AB6B8-C988-498B-9E2A-24C4F7F145E7.png
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.289
    Antall liker
    9.138
    Enig med deg i det.
    Men hva hjelper det å være det eneste mediehuset med integritet når resten er sensasjos jagende hyener?
    Vi lever vel i en tid der det er viktigere enn noen gang at ikke alle jager sensasjonene men evner å telle til ti før de legger ut en sak. Intergriteten gjelder jo ikke bare i denne saken. Tenk hvis alle var som DB.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Microso$t og Xbox systemet deres. De skryter av bakoverkompatibilitet på de nye konsollene med gamle spill, men når man begynner å undersøke litt mer virker det som det bare er noen spill som vil fungere på de nye konsollene selv om man har dem på discer fra før. Det er tydeligvis meningen at man skal abbonnere på spill med en månedlig sum istedenfor å kunne gjøre engangskjøp som tidligere? En del av den "nye økonomien" jeg finner særdeles lite tiltalende.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.722
    Antall liker
    1.951
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Det stemmer, og verre blir det.
    Er nok ikke mange år før alt blir abonnement løsninger, pakket inn som miljøvennlig men isteden falsk økonomi.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Så det med at jeg ikke kan spille hvilket som helst spill jeg har på disc stemmer også? Er det sånn på forrige generasjon Xbox One også, vet du noe om det? Vurderte veldig seriøst å kjøpe series X helt til jeg fant ut dette, for å spille gamle FPS'er, men nå vet jeg ikke om jeg gidder....
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Har hatt alle generasjoner xbox bortsett fra den nye, har vært problemer tidligere generasjoner også, men blitt mye verre.
    Er også ofte forskjell fra spillselskap til spillselskap

    Her finner du en god oversikt
    Tnx. Så på den lista tidligere, men trodde den var ukomplett fordi Wolfenstein: the new order ikke var der, mens det er tilgjengelig på nett til series S/X. Hadde det ikke vært for at den gamle 360'en ikke klarer å lese discer lenger hadde jeg fortsatt å bruke den bare på trass, men det hadde vært nice å få gamle spill med ny prosessorkraft.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Så basically betyr dette at jeg må kjøpe nesten alle de gamle spillene jeg har på disc på nytt, hvis jeg vil spille dem igjen på de nye konsollene ser jeg.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.722
    Antall liker
    1.951
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Eller ha game pass gold :eek:
    Det beste er vel bare å handle en 360 for å spille spillene
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Eller ha game pass gold :eek:
    Det beste er vel bare å handle en 360 for å spille spillene
    Ser ut som man kan kjøpe dem og laste dem ned eller noe sånt, men altså kjøpe dem to ganger hvis man har dem fra før.

    Vurderer å se om jeg klarer å fikse min gamle 360, men er egentlig mest keen på noe nyere som ikke bråker som et lokomotiv og er litt kjappere og smoothere i bruk. 😅 Får se om jeg svelger kamelen og overbeviser meg selv om at det tross alt er best med ny konsoll.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.722
    Antall liker
    1.951
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Hvis du laster de ned via gamepass vil de ikke fungere med mindre du er online og har et gyldig gamepass.
    Måtte gjennom denne smørja for en mnd siden da jeg ville spille litt igjen.
    Ikke en god løsning med mindre man vil være online og betalende kunde

    Den beste løsningen er egentlig pc med xbox kontroller
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Merker at jeg bare blir mer irritert jo mer jeg finner ut om dette. 😅 Er egentlig ikke så veldig glad i pc til annet enn surfing, så føler ikke at det er en option for meg. Men jeg snakket med noen som har kjøpt seg series S som sa de kjøpte spill og lastet dem ned, så da er man vel uavhengig av gamepass.

    Skjermbilde 2022-12-13 kl. 17.16.43.png
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.722
    Antall liker
    1.951
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Nope, selv om du laster ned så må du være online og ha gamepass etter en stund.
    Eneste muligheten er om du heller ikke oppdaterer xbox`en

    Mitt forslag: bruk pc og last ned "ulovlig", så har du det så lenge du vil. Og siden du allerede har en kopi av spillet er det vel egentlig ikke ulovlig (i allefall ikke uetisk)

    Edit så nå at du skrev å kjøpe spillet for nedlastning. Er usikker her, men da burde du vel kunne spillet det så lenge du vil
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Lutefisk til middag i dag. Irriterer meg grenseløst over at jeg ikke klarte å få i meg alt sammen 🤬🤬🤬
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Nope, selv om du laster ned så må du være online og ha gamepass etter en stund.
    Eneste muligheten er om du heller ikke oppdaterer xbox`en

    Mitt forslag: bruk pc og last ned "ulovlig", så har du det så lenge du vil. Og siden du allerede har en kopi av spillet er det vel egentlig ikke ulovlig (i allefall ikke uetisk)

    Edit så nå at du skrev å kjøpe spillet for nedlastning. Er usikker her, men da burde du vel kunne spillet det så lenge du vil
    Som sagt, pc er ikke noe for meg. Dessuten har jeg mac.

    Men sånn jeg skjønner det så må man vel ha det på SSD i konsollen hvis man kjøper og laster det, som om man kjøpte en fysisk kopi. Hvis ikke er det jo kriminelt.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.722
    Antall liker
    1.951
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Ja du må laste det ned, men problemet etter en stund er at du ikke får spilt fordi den krever en update, og oppdatere du så funker ikke spillet lenger fordi du ikke har game pass.
    Men som sagt så er det nok ikke sånn når du kjøper det for nedlastning (eie), men syretesten kan jo være og ikke gå online noen mnd og se om det fortsatt er spillbart.
     

    berxter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2007
    Innlegg
    5.718
    Antall liker
    3.863
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Captcha... Skulle logge meg inn på PayPalkontoen min for å sjekke en transaksjon. 7 captcha-bilder i forferdelig kvalitet, et "puzzle", og en SMS. Var jeg en voldelig fyr ville det gått hardt utover inventaret.
     

    Vebbis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2008
    Innlegg
    570
    Antall liker
    382
    Torget vurderinger
    1
    Irr-i-terende er det uansett. 🤨
    Må innrømme at jeg elsker gamepass.

    Tidligere kjøpte jeg 2-4 spill i året, omtrent samme kostnad som å ha game pass. Utvalget er sinnsykt bra med over 500 spill tilgjengelig. Har prøvd masse spill jeg ellers ikke hadde satset på å kjøpe pga sannsynlighet for bomkjøp. Spesielt på barnespill til ungene er det mye hummer og kanari.

    Hvis jeg faktisk vil kjøpe et spill får jeg også det noe billigere pga abonnementet. Og å ikke ha xboxen online er ikke noe jeg har vurdert en gang.

    Selvsagt, kan jo være surt hvis alt man vil spille er gamle spill fra første Xbox-tiden som man allerede eier. Jeg spilte mye Ninja gaiden og de er på game pass også så jeg har spilt de på nytt der. Ingen anelse om hvor de gamle discene mine er hen :)
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.722
    Antall liker
    1.951
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Problemet er bare at du ikke eier spillene og du mister de etter en tid. I tillegg er det veldig plasskrevende med spill (et spill tar jo fort 50gb)
    Og det at du må være online er litt dumt hvis du feks spiller på hytta uten internett, eller at internett er ellers utilgjengelig

    Det blir litt som streaming av musikk og film, veldig praktisk og stort sett ok, men ikke det samme som å eie det fysiske medie som du er herre over.
     

    Vebbis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.03.2008
    Innlegg
    570
    Antall liker
    382
    Torget vurderinger
    1
    Problemet er bare at du ikke eier spillene og du mister de etter en tid. I tillegg er det veldig plasskrevende med spill (et spill tar jo fort 50gb)
    Og det at du må være online er litt dumt hvis du feks spiller på hytta uten internett, eller at internett er ellers utilgjengelig

    Det blir litt som streaming av musikk og film, veldig praktisk og stort sett ok, men ikke det samme som å eie det fysiske medie som du er herre over.
    Problem og problem. Da finner jeg et nytt spill. Som regel er jeg ferdig lenge før de kommer med melding om at spillet blir fjernet.

    Hvis jeg absolutt vil spille det om og om igjen får jeg heller kjøpe det. For min del er de eneste spilla jeg har spilt mange ganger Ninja gaiden og Resident evil. Begge er på gamepass. Ellers har jeg spilt mye trials og super Mario og de eier jeg (super Mario på switchen).

    Men igjen, skjønner at abonnements-formatet ikke nødvendigvis passer alle, men for meg personlig synes jeg det er fantastisk :)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Captcha... Skulle logge meg inn på PayPalkontoen min for å sjekke en transaksjon. 7 captcha-bilder i forferdelig kvalitet, et "puzzle", og en SMS. Var jeg en voldelig fyr ville det gått hardt utover inventaret.
    Ja, enig - et sant HELVETE det der og langt opp på min Topp 100 irritasjonsliste 🤬 Og etter å ha køddet seg gjennom x antall bilder så funker ikke dritten allikevel!!
    Jeg ER en voldelig figur og har nå vurdert å skaffe meg en s.k. raserifrosk - en frosk i myk gummi som en kan pælme i veggen av all kraft når sinnet tar overhånd!
    Gruppekjøp...?
     
    Sist redigert:

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Må innrømme at jeg elsker gamepass.

    Tidligere kjøpte jeg 2-4 spill i året, omtrent samme kostnad som å ha game pass. Utvalget er sinnsykt bra med over 500 spill tilgjengelig. Har prøvd masse spill jeg ellers ikke hadde satset på å kjøpe pga sannsynlighet for bomkjøp. Spesielt på barnespill til ungene er det mye hummer og kanari.

    Hvis jeg faktisk vil kjøpe et spill får jeg også det noe billigere pga abonnementet. Og å ikke ha xboxen online er ikke noe jeg har vurdert en gang.

    Selvsagt, kan jo være surt hvis alt man vil spille er gamle spill fra første Xbox-tiden som man allerede eier. Jeg spilte mye Ninja gaiden og de er på game pass også så jeg har spilt de på nytt der. Ingen anelse om hvor de gamle discene mine er hen :)
    I get it, kinda. For noen er sikkert gamepass helt knall, men jeg er for det første ikke så veldig interessert i å dra på meg enda et abo med en tilbakevendende månedlig kostnad i disse tider, samtidig som jeg ikke vil være avhengig av at jeg er på nett for å få spille.

    For det andre er jeg litt redd det blir litt som Netflix, hvor man bruker nesten mer tid på og scrolle gjennom alle mulighetene enn å faktisk se på noe? 🤔😅

    Også er det at flere av de spillene jeg vil spille ikke finnes på gamepass, men eventuelt må kjøpes på nytt og lastes ned selv om jeg altså har dem på disc. Var det ikke sånn at de originale Xbox spillene funket på 360 uten noe problem når den kom? Jo, det mener jeg at det var. Det var sånn jeg trodde det var med nye series X også, siden de skryter av "oooh, se her: bakoverkompatibel". At det bare gjelder noen utvalgte titler snakker de ikke så høyt om, det må man liksom grave fram selv.

    Nå føler jeg mest av alt at det eneste alternativet de tilbyr er noe jeg opplever som å svelge en kamel hvis jeg går med på det. Litt som når man gikk fra DVD til Bluray, og bare noen få utvalgte DVD'er hadde vært mulig å spille på de nye spillerne. Det lugger litt for meg at de vil ha alle over på digitale, ikke-fysiske spill man ikke egentlig eier eller har noen kontroll over selv. Og aller helst at man skal abonnere.

    Men jeg sier ikke at jeg bare vil spille gamle spill, hvis det er noen nye FPS som er like bra som de jeg liker fra før kan jeg spille det også. Men jeg vil ha begge deler. Jeg vil spille Wolfenstein og Wolfenstein: the new order. 🧐
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Ja, enig - et sant HELVETE det der og langt opp på min Topp 100 irritasjonsliste 🤬 Og etter å ha køddet seg gjennom x antall bilder så funker ikke dritten allikevel!!
    Jeg ER en voldelig figur og har nå vurdert å skaffe meg en s.k. raserifrosk - en frosk i myk gummi som en kan pælme i veggen av all kraft når sinnet tar overhånd!
    Gruppekjøp...?
    Hva med en sånn isteden? Han heter Bob.

    1671009317897.png
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    :oops: .... Buttplug Bob ??
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Men bra konsept da... kunne lages med utskiftsbare hoder og tilbys på abonnementsbasis nye hoder hver måned... eller oftere, "Ukas dust" f.eks. Ingen problem med rekruttering her til lands ihvertfall :ROFLMAO:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    At folk irriterer seg over slikt irriterer meg!!!!


    1671010289028.png
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Men bra konsept da... kunne lages med utskiftsbare hoder og tilbys på abonnementsbasis nye hoder hver måned... eller oftere, "Ukas dust" f.eks. Ingen problem med rekruttering her til lands ihvertfall :ROFLMAO:
    Tror ikke det er nødvendig med nye hoder, de tåler mye. 😌 Men klart, hvis man kunne velge ansikt hadde det kanskje vært noe. 🤔😅
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Det var jo det som var tanken da, lettere å bytte hele hodet enn å sette på nye tryner.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Ah, jeg trodde først det var fordi du var redd for å ødelegge dem med din overlegne fysiske muskelkraft. :)
     

    realist

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    3.230
    Antall liker
    277
    Postet et brev som det hastet litt med den 3. desember i post i butikk. Skulle til en by i nærområdet. Kom fram i dag, 14. desember! Altså et brev på 20 gram.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Kø, og alle som er trege med å kjøre og liksom bare venter litt før de gidder.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.289
    Antall liker
    9.138
    Totalt 1.560 tungbiler ble i forrige uke sjekket, viser tall P4 har fått fra Statens vegvesen.

    – Det burde ikke være nødvendig, og vi burde kunne bruke ressursene våre på andre ting enn å kontrollere dette, sier Arnfinn Eriksen i Tilsyn- og kontrollseksjonen i Vegdirektoratet.

    15 av de 37 motorvognene som ikke hadde godkjente vinterdekk, var norske. Det samme var 27 av de 47 som manglet kjettinger.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.725
    Antall liker
    9.351
    Sted
    Trondheim
    Kø, og alle som er trege med å kjøre og liksom bare venter litt før de gidder.
    Forsåvidt enig, men det kan jo være at man har på adaptiv fartsholder med stog&go. Nå jeg har på den og starter etter et lyskryss eller etter stopp i en kø venter bilen til bilen foran har fått lang nok. avstand før den starter. Med mindre jeg selv trykker på gassen før det selvfølgelig.

    Det som virkelig er irriterende er de som skal starte etter et rødt lts og venter så lenge etter at det er blitt grønt at det blir rødt igjen før neste bil kommer seg over.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Forsåvidt enig, men det kan jo være at man har på adaptiv fartsholder med stog&go. Nå jeg har på den og starter etter et lyskryss eller etter stopp i en kø venter bilen til bilen foran har fått lang nok. avstand før den starter. Med mindre jeg selv trykker på gassen før det selvfølgelig.

    Det som virkelig er irriterende er de som skal starte etter et rødt lts og venter så lenge etter at det er blitt grønt at det blir rødt igjen før neste bil kommer seg over.
    Ja, sikkert kanskje. Jeg har ikke det på bilen min, men det er på en måte ikke en unnskyldning for å ikke selv være i stand til å kjøre sin egen bil og sørge for smidig trafikkavkling. Snarere tvert i mot, faktisk. Burde mennesker som er så avhengige av krykkeløsninger og ikke klarer å tenke selv egentlig være ute på veiene? Nei, iallfall ikke bak rattet i en bil.

    100% enig i det med lyskryss også. Jeg er en proaktiv og oppmerksom sjåfør som følger med på lysene, så når det er grønt så er jeg i bevegelse med en gang. Irriterende med alle de som ikke får med seg at lyset er grønt engang, og så må sette bilen i gir og kanskje sjekke ekstra grundig at det er klart før de sakte lusker seg ut i krysset. 🙂
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Totalt 1.560 tungbiler ble i forrige uke sjekket, viser tall P4 har fått fra Statens vegvesen.

    – Det burde ikke være nødvendig, og vi burde kunne bruke ressursene våre på andre ting enn å kontrollere dette, sier Arnfinn Eriksen i Tilsyn- og kontrollseksjonen i Vegdirektoratet.

    15 av de 37 motorvognene som ikke hadde godkjente vinterdekk, var norske. Det samme var 27 av de 47 som manglet kjettinger.
    Det er skremmende, særlig så mange store lastebiler og annen tungtransport det hele tiden er ute på veiene. Møter man et vogntog som har fått skrens i en sving og kommer sidelengs er det ikke så mye man får gjort.
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.026
    Antall liker
    4.386
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Havarerte sperrebalonger: Folk med handlevogner som treffer kjentfolk med handlevogner som tar seg goood tid til meningsfylt prat midt mellom reolene:
    "jasså, du er på by'n ?" "har'n fått tenner ?" "like kældt oppos dei ?" "ja, denna kommunen !"
     

    MrSpock

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    5.251
    Antall liker
    5.985
    I get it, kinda. For noen er sikkert gamepass helt knall, men jeg er for det første ikke så veldig interessert i å dra på meg enda et abo med en tilbakevendende månedlig kostnad i disse tider, samtidig som jeg ikke vil være avhengig av at jeg er på nett for å få spille.

    For det andre er jeg litt redd det blir litt som Netflix, hvor man bruker nesten mer tid på og scrolle gjennom alle mulighetene enn å faktisk se på noe? 🤔😅

    Også er det at flere av de spillene jeg vil spille ikke finnes på gamepass, men eventuelt må kjøpes på nytt og lastes ned selv om jeg altså har dem på disc. Var det ikke sånn at de originale Xbox spillene funket på 360 uten noe problem når den kom? Jo, det mener jeg at det var. Det var sånn jeg trodde det var med nye series X også, siden de skryter av "oooh, se her: bakoverkompatibel". At det bare gjelder noen utvalgte titler snakker de ikke så høyt om, det må man liksom grave fram selv.

    Nå føler jeg mest av alt at det eneste alternativet de tilbyr er noe jeg opplever som å svelge en kamel hvis jeg går med på det. Litt som når man gikk fra DVD til Bluray, og bare noen få utvalgte DVD'er hadde vært mulig å spille på de nye spillerne. Det lugger litt for meg at de vil ha alle over på digitale, ikke-fysiske spill man ikke egentlig eier eller har noen kontroll over selv. Og aller helst at man skal abonnere.

    Men jeg sier ikke at jeg bare vil spille gamle spill, hvis det er noen nye FPS som er like bra som de jeg liker fra før kan jeg spille det også. Men jeg vil ha begge deler. Jeg vil spille Wolfenstein og Wolfenstein: the new order. 🧐
    Jeg opplever at mange gamle 360 spill funker på Xboxen, som jeg har prøvd hittil. En del av de er også oppskalert til mye bedre grafikk - uten at det koster noe. Jeg er veldig fornøyd med Xbox slik sett.

    Playstation & Nintendo derimot... der må man oftere betale.

    Tror jeg har de 2 Wolfenstein spillene - kan sjekke hva som skjer når jeg stapper de i Xbox series X?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn