Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• berxter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2007
    Antall liker
    4.934
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Det har vel vært oppe før, men jeg har da fått inderlig nok av tabloidoppslag om et visst rettslig oppgjør om forholdene innad i en viss toppidrettsfamilie. Ka farsken? (Jeg har egentlig gitt opp den verste bannskapen med årene, men skulle nok ha vært i stand til å bruke et par minutter med demonpåkallelse vedrørende dette temaet.)

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    6.079
    Sted
    Sunnmøre
    Den saken er blitt helt usmakelig.... rett nok har det vel vært noe skudder-mudder, men mediagrafsingen har gjort med godt kvalm for lenge siden..
    Einig.

Har lese eit par saker om saka, og ingenting av det som har kome fram har gjeve meg noko anna inntrykk enn det eit par episodar av den dokusåpe-serien gav: Ein ufyseleg og autoritær type som ikkje akkurat greidde å vera både trenar og far. Neppe grove lovbrot, meir at folkemeininga om farsrolla («kva er ein god far») har endra seg dramatisk dei siste 20-30 åra.

Også irriterande at påtalemakta ser ut til å bruka veldig mykje ressursar på saker fordi dei er hausa opp i media føreåt. Dette er ikkje den einaste.

• Liker
    Reaksjoner: MML
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn