Jeg har, men alle?? Ja kanskje??Tapet/papirkniv er bedre enn saks. Det har vel alle liggende.
Jeg har, men alle?? Ja kanskje??Tapet/papirkniv er bedre enn saks. Det har vel alle liggende.
Er det en mann i huset, må det da finnes en tapetkniv! Jeg har alltid en liggende i bestikkskuffen, helt innerst. Aldri noe problem. Et eget rituale hver gang jeg skal åpne en eske med noe spennende. Opp med skuffen, der venter min kjære kniv. Den glir så lett gjennom lag med tape at det er en fryd.Jeg har, men alle?? Ja kanskje??
At du ikke får brukt det er brukervennlig?Har alltid irritert meg hver gang jeg har besøkt Blocket i Sverige, altså det som skulle være Sveriges svar på FINN. Siste gang jeg besøkte dette nettstedet, var alt som før. Nå måtte jeg se etter 2 ganger før jeg skjønte det. Sverige har, sikkert etter masse kritikk, omsider konvertert til noe totalt brukervennlig! Gratulerer! IKKE irriterende lenger!, men befriende![]()
Det kan være en skummel operasjon med en skarp kniv.Tapet/papirkniv er bedre enn saks. Det har vel alle liggende.
Det man trenger er en sånn multisaks fra Biltema. Har denne selv og den er noe av det mest anvendelige jeg har i skuffen når man skal åpne blistere av panserplast. Anbefales.Eg har kapitulert, og bruker kniv/saks på nær all plastforpakning. Største problemet er små «blisterpacks» av tjukk plast og med robust samanliming: vinkelslipar er freistande.
Det har jeg stundimellom på håndleddet, men ellers går det gjerne i Leatherman i beltet.Har ikke alle menn en kjekk, liten Victorinox i lommen?