Jo, nettopp derfor
Dette irriterer oss mest på bussen - Bil og trafikk - VG
Dette irriterer oss mest på bussen - Bil og trafikk - VG
6 timer daglig? Er du bussjåfør?Med botimot 2000 timar i bussen årleg gidder eg ikkje meir.
Bare ikke jeg.Noen lar seg irritere lettere enn andre også da...
.......................
Ikkje no lenger6 timer daglig? Er du bussjåfør?Med botimot 2000 timar i bussen årleg gidder eg ikkje meir.
Ja, det er vel ego samfunnet vi er vitne til der det er viktigere å ta en selfi enn å hjelpe andre.Kjører mye kollektivt siden jeg ikke kjører bil. Stort sett tog. Det jeg reagerer mest på er som flere nevner sekken og veska, handleposer i setet ved siden av der man sitter, når man da sier at man vil sitte der så blir de sure. Jeg er kanskje litt bred over skulderen og tar både mitt sete og en del av neste sete. men man kan vel ikke noe for det.
Det andre punktet jeg reagerer på er folkeskikken til passasjerer, her er det kun meg, meg, meg det handler om. Folk kjemper og trykker seg inn og har ingen respekt for andre enn seg selv. Jeg ble opplært til å gi fra meg sete til eldre folk, folk med krykker,stokk osv. Men dette ser ut som det er glemt. Ikke bare blant de unge, men også godt voksne folk.
Også det med å hjelpe passasjerer med barnevogn på og av ser ut som et glemt kapittel.
Det skal ikke så mye til for å gjøre denne "sporten" pendler reisen, til en mye hyggeligere tur. Litt omtanke for andre mennesker er det som skal til. Og ja, ikke være så selvopptatt.
Buss er for studenter,gamle folk og hippier
Det er jo bare å fjerne alle veier - problem solved, og Rasmus bli glad.Når folk vil, så går det ganske greit...
MDG: – Her er beviset på at mer vei skaper mer trafikk - NRK Norge - Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet
På tide å sette ned prisene på enkelte buss og tog strekninger?
Når det er dyrere å kjøre fra Gardemoen til Drammen/Kongsberg enn fra Stockholm, da er det på tide å se litt på det...
Var ment som en spøk, AndersBuss er for studenter,gamle folk og hippier
Går jeg som hippie eller gammel? Har forsåvidt ikke honnørbillett.
Busser ned til sentrum om 40 min.
Hjemmekontor eller gjemmekontor?Jeg tar ikke bussen fordi jeg har hjemmekontor....
Ikke bare det. Det er også en mulighet for ansatte å bruke arbeidstiden på å diskutere på diverse nettforum, uten at kolleger lurer på hva man driver med...For å svare seriøst på den spøken, så er hjemmekontor bare en mulighet for arbeidsgiveren til å presse de ansatte til å jobbe døgnet rundt.
Det er ikke noe problem å gjøre på kontoret heller... hehe...Ikke bare det. Det er også en mulighet for ansatte å bruke arbeidstiden på å diskutere på diverse nettforum, uten at kolleger lurer på hva man driver med...For å svare seriøst på den spøken, så er hjemmekontor bare en mulighet for arbeidsgiveren til å presse de ansatte til å jobbe døgnet rundt.
Jeg trodde alle hadde fått landskap og free seating nå...Det er ikke noe problem å gjøre på kontoret heller... hehe...Ikke bare det. Det er også en mulighet for ansatte å bruke arbeidstiden på å diskutere på diverse nettforum, uten at kolleger lurer på hva man driver med...For å svare seriøst på den spøken, så er hjemmekontor bare en mulighet for arbeidsgiveren til å presse de ansatte til å jobbe døgnet rundt.![]()
Ja, jo. Prøvde vel egentlig spøke litt tilbakeVar ment som en spøk, AndersBuss er for studenter,gamle folk og hippier
Går jeg som hippie eller gammel? Har forsåvidt ikke honnørbillett.
Busser ned til sentrum om 40 min.![]()
Ikke på dass. Enda. Det kommer nok!Jeg trodde alle hadde fått landskap og free seating nå...Det er ikke noe problem å gjøre på kontoret heller... hehe...Ikke bare det. Det er også en mulighet for ansatte å bruke arbeidstiden på å diskutere på diverse nettforum, uten at kolleger lurer på hva man driver med...For å svare seriøst på den spøken, så er hjemmekontor bare en mulighet for arbeidsgiveren til å presse de ansatte til å jobbe døgnet rundt.![]()
NSB har vært ute i media og luftet muligheten for å øke prisene siden de hadde for mye trafikk.Når folk vil, så går det ganske greit...
MDG: – Her er beviset på at mer vei skaper mer trafikk - NRK Norge - Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet
På tide å sette ned prisene på enkelte buss og tog strekninger?
Når det er dyrere å kjøre fra Gardemoen til Drammen/Kongsberg enn fra Stockholm, da er det på tide å se litt på det...