Jurassic skrev:
Nå er det jo danskene som blir idiotforklarte i denne tråden.
Synes enkelte innlegg gjør direkte narr av hifiklubben deres.
Jeg har i hvert fall ikke skrevet noe om klubben deres. Synes uansett det rart at du ser det på den måten. Har du virkelig studert hva de skriver og påstår? Ta gjerne et lite tilbakeblikk i tråden. Ironisering rundt klubben deres kom vel som en reaksjon på påstandene og språkbruken deres?
Noen sitater fra Lydkaj:
"Bruger du ICEpover over det hele eller kun i bassen, hvis du bruger ICEpower i hele frekvensområdet og du ikke kan hører at de dårlige , så har du virkelig et seriøst! problem enten med at lytte eller med dit anlæg."
"De her højtalere kan alt de har ingen svage punkter i modsætning til en Ferrari"
"@kindoffblue Vi kører i ring her, jeg har klarlagt og fortalt at de højtalere vi har i klubben er så gode at dem du viser på fotoet vil virke latterlige i en direkte sammeligning. de har som "bivirkning" lort ind lort ud , men det er lige det vi har brug for"
Sitat fra: Valentino på I går kl. 09:34
Om jeg forstår OMF riktig er ikke poenget hans at alle forsterkere låter likt.
Jeg liker f.eks. lyden hos impulse nesten like godt som lyden hos meg (og vice versa, tillater jeg meg). Hadde vi byttet forsterkere med hverandre hadde begge anleggenes ytelser falt sammen som de gamle hotellene i Las Vegas.
"Vi snakker ikke om hvordan et anlæg lyder vi snakker om hvordan ICEpower lyder, og er du ikke istand til at vurdere det synes jeg du skal lade være med at komme med dine meninger om at de er fanatiske osv. det er simpelhen misvisende, og glem alt om at lort +anderledes lort = referanceklasse det holder ikke i et serøst anlæg"
"Det giver jo en forklaring på årsagen til at en del her synes ICEpower er godt reelt ved de ikke noget om det fordi de ikke kan hører hvordan de lyder i deres anlæg, Jeg må sige at jeg bliiver mere og mere sikker på at Duelund_support har ret i at deres anlæg er for dårlige til at de kan drage en seriøs konklusion om hvordan ICEpower lyder .
Men fint vi fik klarhed over dette, så vi ved nogenlunde hvor vi er henne, og hvor seriøst nogens udtalelser skal tages."
Duelund_Support:
"Jeg fastholder at jeg mener at anlægget ikke er godt nok når Icepower ikke bliver afsløret."
"Ironi er det fordi næsten alle der forsvarer Icepower har økonomiske interesser i produktet. De kæmper med næb og klør. Det er ikke mærkeligt der er så mange elendige produkter på markedet når det eneste der driver bransjeaktørerne er profit. Hvis man synes Icepower er godt må det skyldes elendige højttalere kabler o.s.v."
"Herligt indlæg. Jeg mener også en 30 w klasse A har mangefols mere ægte dynamik end en ASP 1000. Mange tror komprimeret lyd er rigtigt dynamisk da jo lyder HØJT HELE TIDEN."
"Icepowerlyd er ligesom de komprimerede plader som markedet overstrømmes af. De unge mennesker tror det SKAL være sådan da de ikke kender rigtig lyd. Icepowerlyd er dynamisk forvrængning."