Spiralis skrev:
St.Remy V.S.O.P. er ikke det dummeste man kan ha i glasset.

Fruen har vasket kjøkkenskap til jul, det er vistnok slik som fruer driver med?, :

og hva fant hun i skapet under vasken. En halvfull flaske St.Remy som var blitt avglemt, stakkars, :-[ Men nå er den reddet og snart tømt.

Godt var det og fruen har virkelig fortjent :-* :-* Og Spiralis har forstått meningen med å vaske kjøkkenskap til jul! ;D ;D
Jøss.

Hva tror du jeg brukte hele søndagen på
jeg vasket kjøkkenskap.

Ikke fordi jeg synes det er kjekt, ikke fordi jeg egentlig syntes at det var helt nødvendig
men mannen min synes visst det
:-[ ( og siden han ikke var hjemme i helgen, og været ikke innbød til uteaktiviteter, og jeg fikk ånden over meg, så ble det nå sånn.. Om ikke annet så blir mannen min glad.. dessuten hevder han å ha lest at lettere husarbeid skulle motvirke kreft..

)
De tingene som er i jevnlig bruk er jo reine, det som står øverst er jo litt nedgrodd, men det bruker man jo ikke likevel
Men nå er de i alle fall reine, og det er skapene også.
Det var jo litt fullt, så nå har jeg hevet en del av det som stod i matboden, og som har stått der ubrukt i noen år, og så har jeg flyttet ned i matboden noe av det som stod øverst i kjøkkenskapene, og som ikke har vært brukt på noen år
så nå er det litt bedre plass. Til man får noe nytt husafyll til jul om ikke annet. :-\
Og når jeg først var så godt i gang så ryddet jeg i flere skap, vasket diverse steder osv.
Jøje meg for en helt man kan være til tider, ikke nok med det, jeg har fått i hus mange julepresanger allerede også. Puh!!
Fant jeg noe spennende bakerst i skapene
? Nei. :-\
Men nå er mannen min på vei hjem fra utlendighet, så da får jeg sikkert en ny flaske med Baileys..
Og nå drikker jeg te.. :-*