- Ble medlem
- 12.09.2006
- Antall liker
- 929
Vann, alltid mellom 8 og 16.

Jeg pleide å være en stor fan av Muga. 1994 Muga Reserva er en av de beste spanske vinene jeg har drukket.Bx skrev:Muga Reserva 2003. Slett ikke verst...
Åja... ingenting er bedre...Spiralis skrev:![]()
Er da drikkende dette her også!
Nyss hjemmkommet fra "Harry-handel" i Finland. Musta Hevonen så jeg ikke på noen av butikkene i Nätamää. Mulig den er gått ut på dato? Men de hadde "Jolut Lapin Kulta", ribbe og mye annet godt, så jeg fikk nå mitt. ;D ;Dberxter skrev:Dere som er inne på Suomen Olut, finnes fortsatt Musta Hevonen å få kjøpt? Husker det med glede fra da vi var på "hærtog" til Karigasniemi skjærtorsdag 1976.
Bernt K
Jøss.Spiralis skrev:![]()
St.Remy V.S.O.P. er ikke det dummeste man kan ha i glasset.Fruen har vasket kjøkkenskap til jul, det er vistnok slik som fruer driver med?, :
og hva fant hun i skapet under vasken. En halvfull flaske St.Remy som var blitt avglemt, stakkars, :-[ Men nå er den reddet og snart tømt.
Godt var det og fruen har virkelig fortjent :-* :-* Og Spiralis har forstått meningen med å vaske kjøkkenskap til jul! ;D ;D
Fikk et glass av en slik her om dagen, smakte rart syntes jeg, var liksom ikke helt som den pleier ???Spiralis skrev:![]()
Er da drikkende dette her også!