- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Tom McRae; Tom McRae
Vedlegg
-
28.6 KB Visninger: 264
Synes nå førsteplata er litt blandaball som vi sier i Kristiansund. Jeg henter frem denne fra overflødighetshornet Townes uutømmelige inspirasjonskilder:Lyngen skrev:Flott plate dag. Jeg er på tredje eller fjerde runde med Grinderman2 og likte den så godt at den finner frem til postkassa etterhvert. Lukter en god 8/10.
Hvem er det som ikke er med på plata?
![]()
Ok. Hun må sjekkes opp, eh- utRoberten skrev:Säkert - Facit
![]()
For to år siden lagde hun et av årets beste album som Hello Saferide, nå er hun tilbake på svensk, og Facit er fantastisk.
Å, Annika.
Er dette andre eller tredje? Hadde han ikkje en før den "smear your smiles back on"? Eg har kun hørt denne og smear... Syns kanskje denne er littegrann slappere, men har et par virkelig gode låter, spesielt the final straw. Skulle gjerne sagt kor den lander på CEVBOF, men den er med i min utrolig høytidelige kåring blant venner og bekjente, og siden minst en av dem snoker her, må eg være forsiktig med karakter til etter helgenRoberten skrev:Jim Ford - Unissued Paramount Album
![]()
http://open.spotify.com/album/2H40xuH6ccoCUCbrWO57nh
Hvordan er den Tommy Tokyo skiva ? Har den første, bør jeg ha den der også ?
Joda. Octopusdrunk And Arms To Prove It glemte jeg selvfølgelig. Ikke så verst den. For å være sær tror jeg at jeg skal si at den er bedre enn Smear.Townes skrev:Er dette andre eller tredje? Hadde han ikkje en før den "smear your smiles back on"? Eg har kun hørt denne og smear... Syns kanskje denne er littegrann slappere, men har et par virkelig gode låter, spesielt the final straw. Skulle gjerne sagt kor den lander på CEVBOF, men den er med i min utrolig høytidelige kåring blant venner og bekjente, og siden minst en av dem snoker her, må eg være forsiktig med karakter til etter helgenRoberten skrev:Jim Ford - Unissued Paramount Album
![]()
Eg vil tro den er verdt å ha. Den er vel sikkert det, i og med at eg har den. Eller noe sånt.
Hehe, joda, men han inntar mest rollen som passiv observatør. Klok fyr ;DRoberten skrev:Joda. Octopusdrunk And Arms To Prove It glemte jeg selvfølgelig. Ikke så verst den. For å være sær tror jeg at jeg skal si at den er bedre enn Smear.Townes skrev:Er dette andre eller tredje? Hadde han ikkje en før den "smear your smiles back on"? Eg har kun hørt denne og smear... Syns kanskje denne er littegrann slappere, men har et par virkelig gode låter, spesielt the final straw. Skulle gjerne sagt kor den lander på CEVBOF, men den er med i min utrolig høytidelige kåring blant venner og bekjente, og siden minst en av dem snoker her, må eg være forsiktig med karakter til etter helgenRoberten skrev:Jim Ford - Unissued Paramount Album
![]()
Eg vil tro den er verdt å ha. Den er vel sikkert det, i og med at eg har den. Eller noe sånt.
Jau, får vel plukke denne med meg fra platebaren. Hva, har du venner på HFS ?! Min dypeste medfølelse![]()
Meget fornuftig ! Så får det heller være opp til oss med mindre vett å slite med det her ;DTownes skrev:Roberten skrev:Joda. Octopusdrunk And Arms To Prove It glemte jeg selvfølgelig. Ikke så verst den. For å være sær tror jeg at jeg skal si at den er bedre enn Smear.Townes skrev:Er dette andre eller tredje? Hadde han ikkje en før den "smear your smiles back on"? Eg har kun hørt denne og smear... Syns kanskje denne er littegrann slappere, men har et par virkelig gode låter, spesielt the final straw. Skulle gjerne sagt kor den lander på CEVBOF, men den er med i min utrolig høytidelige kåring blant venner og bekjente, og siden minst en av dem snoker her, må eg være forsiktig med karakter til etter helgenRoberten skrev:Jim Ford - Unissued Paramount Album
![]()
Jau, får vel plukke denne med meg fra platebaren. Hva, har du venner på HFS ?! Min dypeste medfølelse![]()
Hehe, joda, men han inntar mest rollen som passiv observatør. Klok fyr ;D
Selvfølgelig ikke, gutten min ! :-* Men vi fant jo hverandre over kjærligheten til spektakulært overdådige borerigger, reference recordings og blind troskap til loddeguruer som velsigner dvdspillere og tar de til nye soniske høyder.ErosLoveking skrev:Hva med oss da Roberten, er vennskapet over?
Starter dagen med streng moody-garage
Frowning Clouds - "Listen Closelier"
![]()
enig. blogs.yahoo.co.jo var et av de beste banda i 08.Brasse skrev:Finfin, ein favoritt frå '08.
![]()