;Ddag1234 skrev:Er det forskjell på fargene, da?lars_erik skrev:God ide ;D
Jeg tar den i orange
Når man hører slik musikk, forstår man det er mer mellom himmel og jord enn fly...
Og SteinkjÆr, kan du jo tolke som du vil :-*.
|
;Ddag1234 skrev:Er det forskjell på fargene, da?lars_erik skrev:God ide ;D
Jeg tar den i orange
Når man hører slik musikk, forstår man det er mer mellom himmel og jord enn fly...
Og SteinkjÆr, kan du jo tolke som du vil :-*.
Høres bra stress ut, og blir det for ille så kan du chille med John Coltrane; A Love Surpremevargen skrev:@dag1234:
Prøver så godt jeg kan. Er bare noen uker igjen nå, så kan man ta fortjent julefri. Nå er det skrivefri resten av kvelden, og tidlig opp i morgen og resten av uka pga. oppgaveskriving og eksamenslesing.
![]()
Sjekker ut denne jeg også, etter en del lovord om den fra deg nårolfozzy skrev:Og ei bra norsk. Liker denne.
![]()
Få høre hva du syns da. Har sansen for Levi Henriksen, som forfatter. Og bra tekster på plata også. Syns jeg.Townes skrev:Sjekker ut denne jeg også, etter en del lovord om den fra deg nårolfozzy skrev:Og ei bra norsk. Liker denne.
![]()
![]()
Hm.. må testes..rolfozzy skrev:Jazz fra vestfold. Årets beste norske jazzplate. Av de jeg har kjøpt.
![]()
I åttende låta nå. Koser meg på kontoret med denne. Tøfft og barskt sound, og tekster som bare krever oppmerksomhet. Denne kommer nok til å få noen runder i tiden framover, håper den kommer på skikkelig format også etterhvert.rolfozzy skrev:Få høre hva du syns da. Har sansen for Levi Henriksen, som forfatter. Og bra tekster på plata også. Syns jeg.Townes skrev:Sjekker ut denne jeg også, etter en del lovord om den fra deg nårolfozzy skrev:Og ei bra norsk. Liker denne.
![]()
![]()
Så godeste Tom mcrae på Folken i Stavanger 2004....dag1234 skrev:Townes - endelig ved hjelp av vår Herre på Steinkjær og min egenavlede avlegger, lastet ned fra det store vide interweb, og spent som et barn i mors liv:
Tom McRae; Tom McRae
Veldig bra lyd på den er det også. Ihvertfall på vinylutgaven som jeg har.HoJ skrev:Hm.. må testes..rolfozzy skrev:Jazz fra vestfold. Årets beste norske jazzplate. Av de jeg har kjøpt.
![]()
Forstår hva du mener. Ballanserte ved de helt første avspillinger her også. Men den ramla ned på rette sia hos meg.Townes skrev:Hmm
Er helt i grenseland den Levi Henriksen saken, om den bikker over i noe som ikkje nødvendigvis er bra. Balanserer på en knivsegg![]()
Er det familie dette?Brasse skrev:![]()
[youtube=600,350]http://www.youtube.com/watch?v=1rGEEbloKVk[/video]
Hmmmrolfozzy skrev:Forstår hva du mener. Ballanserte ved de helt første avspillinger her også. Men den ramla ned på rette sia hos meg.Townes skrev:Hmm
Er helt i grenseland den Levi Henriksen saken, om den bikker over i noe som ikkje nødvendigvis er bra. Balanserer på en knivsegg![]()
Har ikke tenkt på det der med Houston Kid, men ideen er nok sannsynligvis tatt derfra vil jeg tro.
Mulig det ikke er bra for kredibiliteten og like denne?
rolfozzy skrev:Er det familie dette?
Hold meg utenfor. Langt utenfor. ;DBrasse skrev:rolfozzy skrev:Er det familie dette?
Me er alle i familie, Rolf.