|
Huff, hva slags netter er det du har, lars_erik?lars_erik skrev:Du må lytte til denne, Dag. Den ultimate nattasang :
Et helvete!dag1234 skrev:Huff, hva slags netter er det du har, lars_erik?lars_erik skrev:Du må lytte til denne, Dag. Den ultimate nattasang :
Jeg har faktisk brukt den sangen en gang i veileding av miljøpersonale i hvordan det kan oppleves å være psykotisk.
Det er en del låter på den skiva der som er så banaltgenialtfantastiske at det får meg til å le.Townes skrev:Beinkjør - Skot & Skrømt
![]()
For eit fantastisk cover!
...må ikkje komma hit og spela storkar med meg
Det e ein helvetes dårleg idè
;D ;D ;D
Det var det andre sitatet eg vurderte å ha med. Rennesteinspoesi av ypperste klasseRoberten skrev:Det er en del låter på den skiva der som er så banaltgenialtfantastiske at det får meg til å le.Townes skrev:Beinkjør - Skot & Skrømt
;D ;D ;D
...ha med boots og knytta neva om du har tenkt te å overleva
og det er noe befriende vakkert med en kamprop av dette kaliberet
heimabrentn tappa og spekekjøt på fjøl
Ja, det tror jeg blir en slippfest som virkelig har vasket seg. Liv Signe bør vekke Lærdalspatrioten i seg og dansa på krakkjen i løpet kvelden.Townes skrev:Det var det andre sitatet eg vurderte å ha med. Rennesteinspoesi av ypperste klasseRoberten skrev:Det er en del låter på den skiva der som er så banaltgenialtfantastiske at det får meg til å le.Townes skrev:Beinkjør - Skot & Skrømt
;D ;D ;D
...ha med boots og knytta neva om du har tenkt te å overleva
og det er noe befriende vakkert med en kamprop av dette kaliberet
heimabrentn tappa og spekekjøt på fjølSer dei har sleppefest samme lørdag eg er opptatt med annet evenement, men hadde vore gildt å få med seg begge deler...
For en skive. Debutalbum attpåtil. Det er helt drøyt hvor bra det er.Townes skrev:
Den er brillefin ja. Fortsetter i mer eller mindre samme tralt, både tidsmessig og musikalskRoberten skrev:For en skive. Debutalbum attpåtil. Det er helt drøyt hvor bra det er.Townes skrev:
High on fire er slik Iron Maiden ville hørtes ut om de hadde blitt stiftet etter år 2000. Dette er ikke deres beste plate dog...Townes skrev:Neste ut (meir eller mindre frivillig)
High on fire - Snakes for the divine
![]()