|
Perler kan jo også være syntetiskeTownes skrev:Denne perlen
Marshall Crenshaw - st
Pfffffffffttttttttttt. Melodiene dag, melodiene...dag1234 skrev:Perler kan jo også være syntetiskeTownes skrev:Denne perlen
Marshall Crenshaw - st
. Den gjorde ikke så sterkt inntrykk på meg, den der. Fikk raskt plass i hylla...
Henger med på denlars_erik skrev:Denne hører hjemme i en seriøs samling![]()
Melodi meg her, og melodi meg der. Det ble for 80-talls syntetisk popmusikk klemt ut av en kaviartube, for min smak.Townes skrev:Pfffffffffttttttttttt. Melodiene dag, melodiene...dag1234 skrev:Perler kan jo også være syntetiskeTownes skrev:Denne perlen
Marshall Crenshaw - st
. Den gjorde ikke så sterkt inntrykk på meg, den der. Fikk raskt plass i hylla...
Jeg er ikke alltid på jobbRoberten skrev:@Dag. Du skal skaffe deg denne:
![]()
Albumet åpner med linjene
In 1984 I was hospitalized for approaching perfection
og fortsettelsen er like fortreffelig. Nok mat til fordypning hele vinteren igjennom for en av ditt kaliber og med din profesjon.
Da vil du i så fall være den første jeg vet om. Men la gå, jeg later som om jeg tror på degdag1234 skrev:Jeg er ikke alltid på jobbRoberten skrev:@Dag. Du skal skaffe deg denne:
![]()
og fortsettelsen er like fortreffelig. Nok mat til fordypning hele vinteren igjennom for en av ditt kaliber og med din profesjon.Men bestillingen er plassert på ønskelisten.
Roberten skrev:Da vil du i så fall være den første jeg vet om. Men la gå, jeg later som om jeg tror på degdag1234 skrev:Jeg er ikke alltid på jobbRoberten skrev:@Dag. Du skal skaffe deg denne:
![]()
og fortsettelsen er like fortreffelig. Nok mat til fordypning hele vinteren igjennom for en av ditt kaliber og med din profesjon.Men bestillingen er plassert på ønskelisten.
![]()