Townes skrev:
dag1234 skrev:
Townes skrev:
baluba skrev:
Townes skrev:
Far i huset blir nesten litt rørt når 4-åringen kommer dragende med dvd i hånda og spør om å få se på Led Zeppelin ;D
Nå rockes det vilt og hemningsløst til Black dog - med den kjente åpningsstrofen, gjengitt fra en 4 årings munn "Hey hey mama sademekka mo gonna meikjusve gonna make ju gru" ;D
Herlig, Townes.
De er skjønne i den alderen, for da er pappa sterkest, smartest, snillest, har tøffest bil, og ikke minst har den tøffeste musikken. Jeg glemmer ikke når guttungen begynte å rocke rundt hver gang han hørte Audioslave eller The Hives på radio, og han visste veldig godt at det var musikk som pappa likte.
---Litt langt (men bra) innlegg fjernet av frykt for OT represalier---
HVA???
Varer ikkje denne heltedyrkinga evig???
Fint innlegg baluba, ser fram til både ene og det andre i årene fremover. Men kommer ungene dragende med techno og sånt, blir de arvelause
Her er det klart for en av årets definitivt 10 beste
Anais Mitchell - Hadestown
Vel Townes, er nå den egentlig så bra etter flere gjennomlyttinger? Lurer på hvor bergtatt jeg ble ved førstelytt, og ... tja...litt kjedelig og ujevn ved flere lyttinger...
Her er en fra dine trakter:
Tom Mcrae; Just Like Blood
Ja, eg kommer i alle fall ikkje på ni bedre utgitt i år...
Hadde litt samme utvikling som deg. Bergtatt umimddelbart, så ble den litt sånn passe... Lot den ligge litt, tok den fram igjen, og vips så var den skikkelig bra igjen. Og vokser fortsatt.
Tom McRae er definitivt fra disse trakter ja. Føles som om han har konsert her minst ukentli
Var vel de tre første gangene han spilte. De to første på garage (især første), var jævli bra. Andre tror eg var veldig bra også, men den kvelden var preget av litt for meget skotske dråper, og endte med at undertegnede ble forvist fra stedet. Rett nok etter konsertslutt...
Skal si! Nå ble je månebedåtten! Du forvist! Nei, nå står ikke verden til påske! Hadde en forestilling om at du kjørte en viss stil og at noe sånt aldri ville kunne oppstå. Jaja, kor e alle helter hen?
Skal la Hadestown ligge litt. Dette er vel et slags dramatisk verk, ment for oppføring, eller sånn virker det i alle fall? Det blir litt kalkulert og tiltenkt, jeg verger å si manipulativt... men det er nå det ordet som dukker opp, så. Det skal få modnes litt.
Han der McRae'n derimot, tror jeg er mer i min gate. Nydelige melodier, triste steminger og saftig lyd. Sånn sug i bunn som gjør at lydbildet får et godt fundament. Litt søtt, men det er bare deilig. Skulle hatt flere av han der ;D.
P.S. tror ikke det er lov å gjøre egne unger arveløse