Aaahhh Husker du!!!
..
..
|
Sier du det ja. Jeg har aldri oppdage "storheten" til Oasis.Roberten skrev:Oasis - Definetely Maybe
![]()
Rent bortsett fra musikken, var den fineste bonusen ved å være Pavement/Mudhoney/Dinosaur Jr/GbV osv fan på 90tallet at man ikke brød seg det spøtt om britpop, Oasis vs Blur og all den søla der. Det gjorde at vi kunne høre Definetely Maybe og glede oss over et knallsterkt rockealbum. Og for virkelig å markere styrke slapp de singler med b-sider så herlige at tærne krøllet seg, og det uten å slenge de med på en studioutgivelse.
Tiden gikk fra/kokainhybris innhentet Oasis, naturlig nok, men da de var på høyden var de brilliante.
Så den er blitt en sjeldenhet? Det ante jeg ikke. Det er mange år siden den fant sin plass hjemme hos meg, så det har ikke vært aktuelt å sjekke prisene. Men uløyselig? Hvor dyr kan en såpass "ny" utgivelse bli?dag1234 skrev:@baluba: Dyre varer du og de andre anbefaler, vanskelig å finne til løyselig penge for oss alminnelige.
Kan ikke vente at en ungsau som deg skal henge med på alt heller, Rolf. Men erfaring kommer med årarolfozzy skrev:Sier du det ja. Jeg har aldri oppdage "storheten" til Oasis.Roberten skrev:Oasis - Definetely Maybe
![]()
Rent bortsett fra musikken, var den fineste bonusen ved å være Pavement/Mudhoney/Dinosaur Jr/GbV osv fan på 90tallet at man ikke brød seg det spøtt om britpop, Oasis vs Blur og all den søla der. Det gjorde at vi kunne høre Definetely Maybe og glede oss over et knallsterkt rockealbum. Og for virkelig å markere styrke slapp de singler med b-sider så herlige at tærne krøllet seg, og det uten å slenge de med på en studioutgivelse.
Tiden gikk fra/kokainhybris innhentet Oasis, naturlig nok, men da de var på høyden var de brilliante.
Derfor fortsetter jeg med cd2 og 3 på enne. Dette er bra.
![]()
Jeg har aldri hørt den. Men jeg vet det bare er noe dritt. Føler det på meg. ;DRoberten skrev:Kan ikke vente at en ungsau som deg skal henge med på alt heller, Rolf. Men erfaring kommer med årarolfozzy skrev:Sier du det ja. Jeg har aldri oppdage "storheten" til Oasis.Roberten skrev:Oasis - Definetely Maybe
![]()
![]()
![]()
Men om du har hørt på Definetely Maybe uten å synes det er mange bra låter der, vel, da gir jeg meg ende over.
Hehehe, magefølelsen har som oftest rett, jeg bøyer meg for den ;Drolfozzy skrev:Jeg har aldri hørt den. Men jeg vet det bare er noe dritt. Føler det på meg. ;DRoberten skrev:Kan ikke vente at en ungsau som deg skal henge med på alt heller, Rolf. Men erfaring kommer med årarolfozzy skrev:Sier du det ja. Jeg har aldri oppdage "storheten" til Oasis.Roberten skrev:Oasis - Definetely Maybe
![]()
![]()
![]()
Men om du har hørt på Definetely Maybe uten å synes det er mange bra låter der, vel, da gir jeg meg ende over.
Men du skal ha takk for dette med ungsau. Nå kan jeg gå dagen i møte med løfta hode, rank holdning og spising av store mengder bøtkake når vi skal feire barnebarnets 2årsdag.
£48 hos amazonene.baluba skrev:Så den er blitt en sjeldenhet? Det ante jeg ikke. Det er mange år siden den fant sin plass hjemme hos meg, så det har ikke vært aktuelt å sjekke prisene. Men uløyselig? Hvor dyr kan en såpass "ny" utgivelse bli?dag1234 skrev:@baluba: Dyre varer du og de andre anbefaler, vanskelig å finne til løyselig penge for oss alminnelige.
Den Nick Lowe plata??? Jøss. Du kan få min signerte for £47. Ho ho ho...dag1234 skrev:£48 hos amazonene.baluba skrev:Så den er blitt en sjeldenhet? Det ante jeg ikke. Det er mange år siden den fant sin plass hjemme hos meg, så det har ikke vært aktuelt å sjekke prisene. Men uløyselig? Hvor dyr kan en såpass "ny" utgivelse bli?dag1234 skrev:@baluba: Dyre varer du og de andre anbefaler, vanskelig å finne til løyselig penge for oss alminnelige.
Til rundt ti dollar så er det ikke noe å klage for mye over. Til 150 USD er det derimot mye å klage over, selv om selger skriver: "Scarce and out of print -- a collector's item. CD, inserts and case all in excellent condition. Gift-quality and guaranteed. Professionally packaged and swiftly sent with a free 1st class shipping upgrade from a 5-star seller. "dag1234 skrev:Takk for tipset, Townes. Jeg kikka ikke så nøye rundt, kun på amazon.un og PK - hvor den var utsolgt. Handler generelt ikke brukt, and I'm over vinyl.
Det var jo betydelig billigere fra Junaiten. Skal tygge på det.
Ti daler ? Townes link er ca 39.baluba skrev:Til rundt ti dollar så er det ikke noe å klage for mye over. Til 150 USD er det derimot mye å klage over, selv om selger skriver: "Scarce and out of print -- a collector's item. CD, inserts and case all in excellent condition. Gift-quality and guaranteed. Professionally packaged and swiftly sent with a free 1st class shipping upgrade from a 5-star seller. "dag1234 skrev:Takk for tipset, Townes. Jeg kikka ikke så nøye rundt, kun på amazon.un og PK - hvor den var utsolgt. Handler generelt ikke brukt, and I'm over vinyl.
Her starter de da godt under ti daler, om ikke i perfekt stand da. Men du finner en collectable mint til 29, hvis du vil bruke litt ekstra. http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000003NOZ/ref=sr_1_1_olp?ie=UTF8&qid=1289040330&sr=1-1&condition=useddag1234 skrev:Ti daler ? Townes link er ca 39.baluba skrev:Til rundt ti dollar så er det ikke noe å klage for mye over. Til 150 USD er det derimot mye å klage over, selv om selger skriver: "Scarce and out of print -- a collector's item. CD, inserts and case all in excellent condition. Gift-quality and guaranteed. Professionally packaged and swiftly sent with a free 1st class shipping upgrade from a 5-star seller. "dag1234 skrev:Takk for tipset, Townes. Jeg kikka ikke så nøye rundt, kun på amazon.un og PK - hvor den var utsolgt. Handler generelt ikke brukt, and I'm over vinyl.
Latterlige priser, syns eg så en strøken til rundt 20 dolls. Men eg er lettere bakfull og desoritentert i dag, så mulig eg las feil.dag1234 skrev:Ti daler ? Townes link er ca 39.baluba skrev:Til rundt ti dollar så er det ikke noe å klage for mye over. Til 150 USD er det derimot mye å klage over, selv om selger skriver: "Scarce and out of print -- a collector's item. CD, inserts and case all in excellent condition. Gift-quality and guaranteed. Professionally packaged and swiftly sent with a free 1st class shipping upgrade from a 5-star seller. "dag1234 skrev:Takk for tipset, Townes. Jeg kikka ikke så nøye rundt, kun på amazon.un og PK - hvor den var utsolgt. Handler generelt ikke brukt, and I'm over vinyl.
Det var i alle fall en mint til 29. Leste ikke listen så nøye, for de som var collectable tok mest av oppmerksomheten min.Townes skrev:Latterlige priser, syns eg så en strøken til rundt 20 dolls. Men eg er lettere bakfull og desoritentert i dag, så mulig eg las feil.dag1234 skrev:Ti daler ? Townes link er ca 39.baluba skrev:Til rundt ti dollar så er det ikke noe å klage for mye over. Til 150 USD er det derimot mye å klage over, selv om selger skriver: "Scarce and out of print -- a collector's item. CD, inserts and case all in excellent condition. Gift-quality and guaranteed. Professionally packaged and swiftly sent with a free 1st class shipping upgrade from a 5-star seller. "dag1234 skrev:Takk for tipset, Townes. Jeg kikka ikke så nøye rundt, kun på amazon.un og PK - hvor den var utsolgt. Handler generelt ikke brukt, and I'm over vinyl.