- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.277

Jo, vil helst ikke ha brukt. Men det kan til nød gå hvis jeg er veldig keen og vet hvem som har eid den ;D.baluba skrev:Her starter de da godt under ti daler, om ikke i perfekt stand da. Men du finner en collectable mint til 29, hvis du vil bruke litt ekstra. http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000003NOZ/ref=sr_1_1_olp?ie=UTF8&qid=1289040330&sr=1-1&condition=useddag1234 skrev:Ti daler ? Townes link er ca 39.baluba skrev:Til rundt ti dollar så er det ikke noe å klage for mye over. Til 150 USD er det derimot mye å klage over, selv om selger skriver: "Scarce and out of print -- a collector's item. CD, inserts and case all in excellent condition. Gift-quality and guaranteed. Professionally packaged and swiftly sent with a free 1st class shipping upgrade from a 5-star seller. "dag1234 skrev:Takk for tipset, Townes. Jeg kikka ikke så nøye rundt, kun på amazon.un og PK - hvor den var utsolgt. Handler generelt ikke brukt, and I'm over vinyl.
Det var jo betydelig billigere fra Junaiten. Skal tygge på det.
Edit: Det var selvfølgelig ny du mente, men det er vel ikke nødvendig?
Min er som sagt til salgs, og den er signertdag1234 skrev:Jo, vil helst ikke ha brukt. Men det kan til nød gå hvis jeg er veldig keen og vet hvem som har eid den ;D.baluba skrev:Her starter de da godt under ti daler, om ikke i perfekt stand da. Men du finner en collectable mint til 29, hvis du vil bruke litt ekstra. http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000003NOZ/ref=sr_1_1_olp?ie=UTF8&qid=1289040330&sr=1-1&condition=useddag1234 skrev:Ti daler ? Townes link er ca 39.baluba skrev:Til rundt ti dollar så er det ikke noe å klage for mye over. Til 150 USD er det derimot mye å klage over, selv om selger skriver: "Scarce and out of print -- a collector's item. CD, inserts and case all in excellent condition. Gift-quality and guaranteed. Professionally packaged and swiftly sent with a free 1st class shipping upgrade from a 5-star seller. "dag1234 skrev:Takk for tipset, Townes. Jeg kikka ikke så nøye rundt, kun på amazon.un og PK - hvor den var utsolgt. Handler generelt ikke brukt, and I'm over vinyl.
Det var jo betydelig billigere fra Junaiten. Skal tygge på det.
Edit: Det var selvfølgelig ny du mente, men det er vel ikke nødvendig?