En flott live plate 
Vedlegg
-
3.3 KB Visninger: 213
Hun er penere men IKKE bedre. Spiller forøvrig dennelars_erik skrev:
Skal jo ikke så mye til for å bli penere enn Costello, da. Men han lager musikk som spiller fletta av henne. Henne har du liksom hørt atten ganger før, han er (ujevn) men er alltid original og har brakt popmusikken videre. Imo. Ingen pudding eller softis der i gården, nei.lars_erik skrev:
;Dlars_erik skrev:Mjukis-dødaren ;D
Det er jazz, ikke sant?vargen skrev:Charlie Haden & Pat Metheny - Beyond The Missouri Sky.
Ser jeg tidligere har klart å snike inn minst to skrivefeil i samme setning.. :-\
Jepp. Kjøpte den inn etter at en kamerat hadde den med hit på lyttekveld. Ligger ute på Spotify, sjekk den ut der.lars_erik skrev:Det er jazz, ikke sant?vargen skrev:Charlie Haden & Pat Metheny - Beyond The Missouri Sky.
Ser jeg tidligere har klart å snike inn minst to skrivefeil i samme setning.. :-\
Kan anbefalleslars_erik skrev:Det er jazz, ikke sant?vargen skrev:Charlie Haden & Pat Metheny - Beyond The Missouri Sky.
Du fatter skissa..? ;DSidane skrev:Metallica...![]()
Topp ;D65finger skrev:Kan anbefalleslars_erik skrev:Det er jazz, ikke sant?vargen skrev:Charlie Haden & Pat Metheny - Beyond The Missouri Sky.
Ser jeg tidligere har klart å snike inn minst to skrivefeil i samme setning.. :-\![]()
Haden-skiva er bestiltmikefish skrev:en fenomeal skive :
![]()
Love - forever changes
ang. Charlie Haden/ Pat Metheny så er den å få kjøpt for en 60-lapp hos Pl.Kompaniet.Hørte den faktisk i går formiddag.
Det er også en drøss andre Haden-album på tilbud nå.
mvh. s,
Ujven i den forstand at han svinger mellom det helt fantastisk til bare ganske bra jadag1234 skrev:Skal jo ikke så mye til for å bli penere enn Costello, da. Men han lager musikk som spiller fletta av henne. Henne har du liksom hørt atten ganger før, han er (ujevn) men er alltid original og har brakt popmusikken videre. Imo. Ingen pudding eller softis der i gården, nei.lars_erik skrev: