Og alle tar feil, siden det er Nebraskalars_erik skrev:Hans beste!
Det er da så mange skrekkelige påstander her! :-[
![]()
Townes skrev:Og alle tar feil, siden det er Nebraskalars_erik skrev:Hans beste!
![]()
Minst feil tar de som hevder darkness......
Sa den "alltid imøtekommende og åpen for debatt-Townes"
Nebraska er på pallenTownes skrev:Og alle tar feil, siden det er Nebraskalars_erik skrev:Hans beste!
![]()
Minst feil tar de som hevder darkness......
Sa den "alltid imøtekommende og åpen for debatt-Townes"
Trur eg blei bleietør det åretlars_erik skrev:Dette har sikkert med alder å gjøre. Da The River kom i 1980, gikk jeg i 9. Den gjorde et stort inntrykk![]()
He,he.Townes skrev:Trur eg blei bleietør det åretlars_erik skrev:Dette har sikkert med alder å gjøre. Da The River kom i 1980, gikk jeg i 9. Den gjorde et stort inntrykk![]()
![]()
Så var vel 4 da Nebraska kom, så støtter alders-teorien. Highway patrolman traff meg midt i mellomgolvet der eg syklet rundt på sykkel med støttehjul og lekte polti.
Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
Gikk vel tom etter debuten spør du meg...dag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
Har ikke hørt det tidligere materialet men syntes dette var OK etter 2-3 gjennomhøringerdag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
Lyngen, kanskje du heller skulle forandre smak ;D. Mannen er jo kjempeflink!Lyngen skrev:
Digger stemmen hans, og håper han legger av seg køntriknekken (ikke på denne låten) for da skal jeg kjøpe plate av han.
Enig med Lyngen! for sukkersøtt med knekk og steelgitaren. Gi meg en hvilken som helst plate med Townes Van Zandt. (feier gulvet med tjommen)dag1234 skrev:Lyngen, kanskje du heller skulle forandre smak ;D. Mannen er jo kjempeflink!Lyngen skrev:Digger stemmen hans, og håper han legger av seg køntriknekken (ikke på denne låten) for da skal jeg kjøpe plate av han.
Jepp - kast den derre steelgitaren på neste album så blir jeg veldig glad .... - søtt kan det bare være65finger skrev:Enig med Lyngen! for sukkersøtt med knekk og steelgitaren. Gi meg en hvilken som helst plate med Townes Van Zandt. (feier gulvet med tjommen)dag1234 skrev:Lyngen, kanskje du heller skulle forandre smak ;D. Mannen er jo kjempeflink!Lyngen skrev:Digger stemmen hans, og håper han legger av seg køntriknekken (ikke på denne låten) for da skal jeg kjøpe plate av han.
HFS HYPE
Vel...æhem, klippe, klippe sa kjeringa. ;DTownes skrev:Gikk vel tom etter debuten spør du meg...dag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
Fint om han skriver mere enn 2 låteer til neste album ogsåLyngen skrev:Jepp - kast den derre steelgitaren på neste album så blir jeg veldig glad .... - søtt kan det bare være65finger skrev:Enig med Lyngen! for sukkersøtt med knekk og steelgitaren. Gi meg en hvilken som helst plate med Townes Van Zandt. (feier gulvet med tjommen)dag1234 skrev:Lyngen, kanskje du heller skulle forandre smak ;D. Mannen er jo kjempeflink!Lyngen skrev:Digger stemmen hans, og håper han legger av seg køntriknekken (ikke på denne låten) for da skal jeg kjøpe plate av han.
HFS HYPE.
dag1234 skrev:Vel...æhem, klippe, klippe sa kjeringa. ;DTownes skrev:Gikk vel tom etter debuten spør du meg...dag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
De kan ha en viss monotomi og kunne kanskje hatt noe større variasjon, men jeg synes de har noe sterkt og sensuelt, og direkte sexy på mange av låtene sine. De er særpregede og har et unikt uttrykk og lydbilde. Jeg synes at de stort sett leverer varene.
65finger skrev:Har ikke hørt det tidligere materialet men syntes dette var OK etter 2-3 gjennomhøringerdag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
Jeg så kommentaren din, Finger. Var bare en viss ivrig en som heiv klippekortet sitt inn i debatten. ;D Så overflatisk at Dagbla' ikke likte den, derfor lurte jeg på din oppfatning.65finger skrev:dag1234 skrev:Vel...æhem, klippe, klippe sa kjeringa. ;DTownes skrev:Gikk vel tom etter debuten spør du meg...dag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
De kan ha en viss monotomi og kunne kanskje hatt noe større variasjon, men jeg synes de har noe sterkt og sensuelt, og direkte sexy på mange av låtene sine. De er særpregede og har et unikt uttrykk og lydbilde. Jeg synes at de stort sett leverer varene.65finger skrev:Har ikke hørt det tidligere materialet men syntes dette var OK etter 2-3 gjennomhøringerdag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
Variasjoner av de to han har skrevet. steelgitaren mere til høyre, mere knekk i stemmen i refrenget osvLyngen skrev:Er resten coverlåter alså?
skal kommentere litt grundigere når jeg blir frisk og får hørt den skikkeligdag1234 skrev:Jeg så kommentaren din, Finger. Var bare en viss ivrig en som heiv klippekortet sitt inn i debatten. ;D Så overflatisk at Dagbla' ikke likte den, derfor lurte jeg på din oppfatning.65finger skrev:dag1234 skrev:Vel...æhem, klippe, klippe sa kjeringa. ;DTownes skrev:Gikk vel tom etter debuten spør du meg...dag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
De kan ha en viss monotomi og kunne kanskje hatt noe større variasjon, men jeg synes de har noe sterkt og sensuelt, og direkte sexy på mange av låtene sine. De er særpregede og har et unikt uttrykk og lydbilde. Jeg synes at de stort sett leverer varene.65finger skrev:Har ikke hørt det tidligere materialet men syntes dette var OK etter 2-3 gjennomhøringerdag1234 skrev:Kva tykkjer De, Herre Finger? Har kilden gått tom for disse karene?65finger skrev:denne
Tullebukk ;D65finger skrev:Variasjoner av de to han har skrevet. steelgitaren mere til høyre, mere knekk i stemmen i refrenget osvLyngen skrev:Er resten coverlåter alså?