- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.428
Tom Waits ...

Very nice angry young man, der finger. Talentfull fyr.65finger skrev:denne

Sjekk på T her...http://wiki.killuglyradio.com/wiki/Category:Bootlegsslowmotion skrev:Hva er det?

Der var du jo, lars_erik. kjekt å se deg ;Dlars_erik skrev:Denne.
Mektig, herlig tung og kraftfull
Takk ;Ddag1234 skrev:Der var du jo, lars_erik. kjekt å se deg ;Dlars_erik skrev:Denne.
I dag hørte jeg den mens jeg dreiv og lagde middag. Det passa den ikke til. Skal gi den noen snurr i dagene som kommer. Det har altså vært så mye god musikk i det siste, at jeg har litt problem med å ta unna. Litt luksusproblem, da.lars_erik skrev:Takk ;Ddag1234 skrev:Der var du jo, lars_erik. kjekt å se deg ;Dlars_erik skrev:Denne.
Må kose oss litt i dag og
Artig at du likte Imagine Project.
Flott musikk, der er dette også, dog via blu-ray og DTS HD Master 5.1...lars_erik skrev:Denne.
For meg er dette ungdommens låter i ny, fantastisk innpakning. Med nydelige klanger fra Hancocks piano som fyller hele stua, vakre stemmer, meget dyktige slagverkere og gitarister/bassister. Feelgood! ;Ddag1234 skrev:Dette passer mye bedre å stryke bukser til enn å lage middag til ;D.lars_erik skrev:Da svinger det i stua ;D
Men jazz og jazz, frøken Blom... vel, det er da mye mer enn bare det. Heter det noe denne musikkstilen? Lapskaus? Blandaball, Kjøtt i mørtna, Sopihop?
Okay. Mye fint, på den. Veldig variert, nesten litt springende i uttrykket. Kan være det blir for glatt for meg, men jeg skal høre mer på den, når det er du som anbefaler så varmtlars_erik skrev:For meg er dette ungdommens låter i ny, fantastisk innpakning. Med nydelige klanger fra Hancocks piano som fyller hele stua, vakre stemmer, meget dyktige slagverkere og gitarister/bassister. Feelgood! ;Ddag1234 skrev:Dette passer mye bedre å stryke bukser til enn å lage middag til ;D.lars_erik skrev:Da svinger det i stua ;D
Men jazz og jazz, frøken Blom... vel, det er da mye mer enn bare det. Heter det noe denne musikkstilen? Lapskaus? Blandaball, Kjøtt i mørtna, Sopihop?
Svinger helt rått ;D
Prøv køntri: Hayes Carll; Trouble In Mindlars_erik skrev:Tenkte mer på Zoo eller Unit Five.... :
DDE kanskje....
Ja virkelig. Så stemningsfullt og muskelstimulerendelars_erik skrev:Mye bra afrikansk musikk. Og det svinger som fy!
Vet du om denne fins for salg?Gjestemedlem skrev:Ja virkelig. Så stemningsfullt og muskelstimulerendelars_erik skrev:Mye bra afrikansk musikk. Og det svinger som fy!
Vestkysten er et oppkomme av gode musikere.
det var da enda godt, om du vil kan jeg godt skrive 20 inlegg om disse.Parelius skrev:
Hva synes du? Jeg har enda ikke fordypet meg i denne, men når det kommer utgivelser fra denne karen kjøper jeg de uhørt.65finger skrev:antony and the johnsons - swanlights