- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.203
Tom Waits ...
|
Very nice angry young man, der finger. Talentfull fyr.65finger skrev:denne
Sjekk på T her...http://wiki.killuglyradio.com/wiki/Category:Bootlegsslowmotion skrev:Hva er det?
Der var du jo, lars_erik. kjekt å se deg ;Dlars_erik skrev:Denne.
Mektig, herlig tung og kraftfull![]()
Takk ;Ddag1234 skrev:Der var du jo, lars_erik. kjekt å se deg ;Dlars_erik skrev:Denne.
I dag hørte jeg den mens jeg dreiv og lagde middag. Det passa den ikke til. Skal gi den noen snurr i dagene som kommer. Det har altså vært så mye god musikk i det siste, at jeg har litt problem med å ta unna. Litt luksusproblem, da.lars_erik skrev:Takk ;Ddag1234 skrev:Der var du jo, lars_erik. kjekt å se deg ;Dlars_erik skrev:Denne.
Må kose oss litt i dag og
Artig at du likte Imagine Project.
Flott musikk, der er dette også, dog via blu-ray og DTS HD Master 5.1...lars_erik skrev:Denne.
For meg er dette ungdommens låter i ny, fantastisk innpakning. Med nydelige klanger fra Hancocks piano som fyller hele stua, vakre stemmer, meget dyktige slagverkere og gitarister/bassister. Feelgood! ;Ddag1234 skrev:Dette passer mye bedre å stryke bukser til enn å lage middag til ;D.lars_erik skrev:Da svinger det i stua ;D
Men jazz og jazz, frøken Blom... vel, det er da mye mer enn bare det. Heter det noe denne musikkstilen? Lapskaus? Blandaball, Kjøtt i mørtna, Sopihop?
Okay. Mye fint, på den. Veldig variert, nesten litt springende i uttrykket. Kan være det blir for glatt for meg, men jeg skal høre mer på den, når det er du som anbefaler så varmtlars_erik skrev:For meg er dette ungdommens låter i ny, fantastisk innpakning. Med nydelige klanger fra Hancocks piano som fyller hele stua, vakre stemmer, meget dyktige slagverkere og gitarister/bassister. Feelgood! ;Ddag1234 skrev:Dette passer mye bedre å stryke bukser til enn å lage middag til ;D.lars_erik skrev:Da svinger det i stua ;D
Men jazz og jazz, frøken Blom... vel, det er da mye mer enn bare det. Heter det noe denne musikkstilen? Lapskaus? Blandaball, Kjøtt i mørtna, Sopihop?
Svinger helt rått ;D
Prøv køntri: Hayes Carll; Trouble In Mindlars_erik skrev:Tenkte mer på Zoo eller Unit Five.... :
DDE kanskje....
Ja virkelig. Så stemningsfullt og muskelstimulerendelars_erik skrev:Mye bra afrikansk musikk. Og det svinger som fy!![]()
Vet du om denne fins for salg?Gjestemedlem skrev:Ja virkelig. Så stemningsfullt og muskelstimulerendelars_erik skrev:Mye bra afrikansk musikk. Og det svinger som fy!![]()
Vestkysten er et oppkomme av gode musikere.
det var da enda godt, om du vil kan jeg godt skrive 20 inlegg om disse.Parelius skrev:
Hva synes du? Jeg har enda ikke fordypet meg i denne, men når det kommer utgivelser fra denne karen kjøper jeg de uhørt.65finger skrev:antony and the johnsons - swanlights