Moro?Roberten skrev:The Vikings - Go Berserk!
Fant ikke noe cover i farten. Moro er det lell.
ErosLoveking skrev:Moro?Roberten skrev:The Vikings - Go Berserk!
Fest er hva jeg kaller det. ser sånn ut:
![]()
Joa, det er vel mer riktig beskrivelse detErosLoveking skrev:Moro?Roberten skrev:The Vikings - Go Berserk!
Fest er hva jeg kaller det. ser sånn ut:
![]()
Jaggu min også. Og det til alt overmål heime-pc'ndag1234 skrev:Søren da, nå har maskina mi fått balubasjuka! Fillern.
Straffa for alltid å skrive artist og tittel ;D. Si i fra hvis det går over, da.Townes skrev:Jaggu min også. Og det til alt overmål heime-pc'ndag1234 skrev:Søren da, nå har maskina mi fått balubasjuka! Fillern.
Godt å høre at den falt i smakdag1234 skrev:Straffa for alltid å skrive artist og tittel ;D. Si i fra hvis det går over, da.Townes skrev:Jaggu min også. Og det til alt overmål heime-pc'ndag1234 skrev:Søren da, nå har maskina mi fått balubasjuka! Fillern.
P.S. Kom seg veldig The Dirty South, når jeg satte meg mer til rette og lyttet ordentlig, og ikke svinsa rundt og gjorde alt mulig anna. Spesielt godt likte jeg Danko/Manuel, og jeg synes jeg kunne høre noe arv fra The Band både her og der. Kanskje slik de ville hørtes ut i dag - hvis de hadde vært like dyktige instrumentalister.
Jau, en liten oppgradering nylig. "Ny" forsterker og cd-spiller. Har jo ikkje samme budsjettet som kabel-gutta, men var stor forskjell i stua midag1234 skrev:Billie Holiday; Lady in Satin
![]()
Har du oppgradert anlegget ditt, Townes, eller er det bare selvfølelsen som har fått seg en boost? ???
Sjekker hva du hører på.ErosLoveking skrev:The Damned - "Machine Gun Etiquette"
![]()