For en plate! 8)baluba skrev:Får litt guff i en litt sliten kropp med Queens Of The Stone Age - Lullabies To Paralyze
![]()
Superfamily her i huset just nu:
For en plate! 8)baluba skrev:Får litt guff i en litt sliten kropp med Queens Of The Stone Age - Lullabies To Paralyze
![]()
Jeg venter på en kompis som har med seg den platen, og gleder meg faktisk ganske stort. I ventetiden spiller jeg Tracy Chapman.bat skrev:Them Croocked Vultures
Skaff deg første plata, ErosErosLoveking skrev:Eli Paperboy Reed - "Come And Get It!"
![]()
Jeg har "Roll With You", og den er glimrende sommer i mine ører. Selv er jeg midtveis i min første lytt til Them Crooked Vultures, og storkoser meg. Minst tyve år fløy ut av sinnet mitt på et blunk.Townes skrev:Skaff deg første plata, ErosErosLoveking skrev:Eli Paperboy Reed - "Come And Get It!"
![]()
Går denne en høygang...
Slo på tv'n og der var jaggu nrk1 på plass. Hmm, se om jeg får noe lyd i daliene.baluba skrev:Det startet en dokumentar om ukulelen på NRK1 for få minutter siden. Jeg ser egentlig på kampen, men kommer til å kjappe meg over til NRK igjen når den er over. Er det flere enn meg som lar seg sjarmere av Ukulele Orchestra Of Great Britain?
Bra skiveSidane skrev:Thin Lizzy...![]()
.mp3 fil jeg fant.baluba skrev:Dette er altså et live radioprogram laget for 44 år siden. Har du fått deg et opptak på cd, eller er dette noe du streamer fra nettet? Jeg hadde engang en mc med en times program fra Radio Caroline for ørten år siden. Artig å høre på.
Jeg tenkte nok det var den da jeg leste rollelisten, men har enda ikke sett filmen. Gjorde et forsøk før den kom på kino eller DVD med en "tjuv-versjon" som en lastet ned fra nettet av et annet familiemedlem. Usynkron lyd gjorde meg gal i løpet av fem minutter, men det så ut til å være en svært fornøyelig film. Og den skal jeg se snarest mulig, det er helt sikkert. Favoritten Bill Nighy er jo med. Han er en av de definitive rockerolletolkerne i min bok etter "Still Crazy", her som vokalisten i bandet:Milenko skrev:Filmen Pirate radio har i norge fått tittelen The boat that rocked foresten, lettere å finne da og filmen anbefales på det sterkeste, lenge siden jeg har kost meg så mye med en film.
Tøfft det der Eros, men veit ikkje om det funker som sovemedisin?ErosLoveking skrev:hjemme igjen, en liten sødmefull rom i glasset.
Hva tycks almuen om valg for nattas soundtrack
Sovemedisin? Har jo forlengst stått opp igjen.Townes skrev:Tøfft det der Eros, men veit ikkje om det funker som sovemedisin?ErosLoveking skrev:hjemme igjen, en liten sødmefull rom i glasset.
Hva tycks almuen om valg for nattas soundtrack