U
utgatt60135
Gjest
Kan være enig i at det nok ikke er helt pitchfork-kvalitet over skiva nei, men skjønner ikke hvorfor du quoter The Damned i samme åndedrag som Seclusions. "Machine Gun Etiquette" inneholder flere klassikere for den som er i nærheten interessert i punk.Lyngen skrev:Sjekker hva du hører på.ErosLoveking skrev:The Damned - "Machine Gun Etiquette"
![]()
:-X
Har for så vidt gjort det til en vane å sjekke ut ting enkelte her inne lytter til, når det er ting eg ikkje kjenner til fra før av... Eros er en av disse, og eg har plukket opp en del goknall derfra ;DErosLoveking skrev:Kan være enig i at det nok ikke er helt pitchfork-kvalitet over skiva nei, men skjønner ikke hvorfor du quoter The Damned i samme åndedrag som Seclusions. "Machine Gun Etiquette" inneholder flere klassikere for den som er i nærheten interessert i punk.Lyngen skrev:Sjekker hva du hører på.ErosLoveking skrev:The Damned - "Machine Gun Etiquette"
For en 50-lapp vil jeg si Seclusions-skiva absolutt er vært å ta med seg i samlinga. Ikke akkurat spennende cover-album/band, men det består av halvkjente artister, og på youtubekuttet over, korer bl.a en NYC-kis ved navn Joey Ramone.
Ikke synlig her heller. Jeg tror neppe min nyeste maskin lider av syken, så dette er nok en ganske ustabil link eller noe slikt.Townes skrev:Jaggu min også. Og det til alt overmål heime-pc'ndag1234 skrev:Søren da, nå har maskina mi fått balubasjuka! Fillern.
beste plata til Marillion, synes jeg da 8)JanR skrev:Ahh endelig fått satt seg ned i bunkersen, masete dag
Nå skal det smake med litt:
![]()
Vinyl selvsagt 8)
/jan
Den og Fugazi imoGizmo76 skrev:beste plata til Marillion, synes jeg da 8)JanR skrev:Ahh endelig fått satt seg ned i bunkersen, masete dag
![]()
Vinyl selvsagt 8)
/jan
JanR skrev:Den og Fugazi imoGizmo76 skrev:helt enigJanR skrev:Ahh endelig fått satt seg ned i bunkersen, masete dag
![]()
Vinyl selvsagt 8)
/jan![]()
beste plata til Marillion, synes jeg da 8)
/jan
Så enig, så enig.Townes skrev:The guilty hearts - Pearls before Swine
Ain't that good of a man er faèn steike så bra...
Ei jævla bra skive det derElektron skrev:Alene hjemme. Den siste til Herbie Hancock og en liten flaske rød.
mvh Elektron
Lytter til den via Spotify, bra plate ja.Lyngen skrev:Setter på Marillions beste plate jeg også:
![]()