Knallskive, mildt sagt, som passer bra til været som siger innover oss her (i særp iaf)Sidane skrev:Metallica...![]()
Ah, husker denne fra da jeg tyvlånte anlegget til broderen for herrens mange år siden. Har faktisk fått tak i den på CD, nå.JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Ingen dårlig skive det, gode gamle minnerTorja skrev:Ah, husker denne fra da jeg tyvlånte anlegget til broderen for herrens mange år siden. Har faktisk fått tak i den på CD, nå.JanR skrev:![]()
Vinyl.
/jan
Passer bra til været i Fredrikstad også...JanR skrev:Knallskive, mildt sagt, som passer bra til været som siger innover oss her (i særp iaf)Sidane skrev:Metallica...![]()
/jan
Godt! Flinke musikere ja, med det blir for pregløst, det jeg savner er "hjerte og sjel".baluba skrev:Det er ikke bare deg, Eros.
Åpninsgskuttet er bra (i mine ører det minst dårlige Clapon har gjortErosLoveking skrev:Derek and The Dominoes - "Layla and Other Assorted Love Songs"
![]()
Er det bare meg? Ganske kjedelig album, har egentlig aldri skjønt den store fascinasjonen for Clapton.
Claptons rennomè er vel fra hans periode i Yardbirds og Cream; ikke så vanskelig å skjønne fascinasjonen for Clapton i siste halvdel av 60-tallet. Deretter var det vel mye stoff og rør; Layla er fra denne perioden - også Blind Faith. Etter han blei streit kom 461 Ocean Bouleward som etter min mening er hans beste soloalbum. Ellers er det mye likegyldig ja....ErosLoveking skrev:Er det bare meg? Ganske kjedelig album, har egentlig aldri skjønt den store fascinasjonen for Clapton.