- Ble medlem
- 03.11.2002
- Antall liker
- 674
Neil Young Archives, Vol. 1: 1963-1972
Men du kan takke Beatles for at de har vært en inspirasjon for mesteparten av musikken du lytter på.Lyngen skrev:Nei, Beatles er oppstrytt ass ...
rolfozzy skrev:Men du kan takke Beatles for at de har vært en inspirasjon for mesteparten av musikken du lytter på.Lyngen skrev:Nei, Beatles er oppstrytt ass ...
Bevisst eller ubevisst.
Vad tycks?dag1234 skrev:Etter anbefaling av Townes: Drive-By Truckers; The Dirty South
![]()
Jeg har jo veldig respekt for smaken din og din evne til å formidle musikkglede. Jeg kun halvveis i første lytt. Køntri-verden har vært et ukjent univers for meg, der jeg kun har hatt mine fordommer å lene meg mot. Men dette er jo ikke køntri, heller.Townes skrev:Vad tycks?dag1234 skrev:Etter anbefaling av Townes: Drive-By Truckers; The Dirty South
![]()
Jepps, tror dette kan være en vokseplate. Hjelper å komme under huden på den. Eg har veldig sansen for Mike Cooley (vokalist på åpningskuttet). Liker det rufsete uttrykket, og twang'n hans er jo i en klasse for seg. Synes også at tekstene hans har et eller annet "over seg" som gjør det utrolig bra. Veldig smart med ord.dag1234 skrev:Jeg har jo veldig respekt for smaken din og din evne til å formidle musikkglede. Jeg kun halvveis i første lytt. Køntri-verden har vært et ukjent univers for meg, der jeg kun har hatt mine fordommer å lene meg mot. Men dette er jo ikke køntri, heller.Townes skrev:Vad tycks?dag1234 skrev:Etter anbefaling av Townes: Drive-By Truckers; The Dirty South
![]()
Syns så langt at den tar seg opp, for vokalprestasjonene på de første kuttene var ikke i min gate. Jeg må ha det litt mer polert, tror jeg. Men ... så liker jeg jo Bob Dylan, Eels, og Tom Waits nesten for godt, så det stemmer jo ikke helt det heller. Coveret er forseggjort og fint. Må få høre gjennom noen ganger, så albumet får satt seg litt mer.