Muddy
Hører vel strengt tatt inn under blues, men samma det. Er 10 000 ganger mer rock&roll enn mye som postes her ;D
Gjestemedlem skrev:Kvelertak. Fikk lovende omtale i BT så jeg måtte sjekke den opp på Spotify.
Enig.Herlig album det der. [attach#]JanR skrev:![]()
På cd![]()
/jan
en smule.Roberten skrev:Det bedrives oppladning for kvelden skjønner jeg![]()
svingen68 skrev:Midnight Choir - Amsterdam Stranded
Noen ganger får jeg ikke opp bilder som er hotlinket, selv om andre hotlinkede bilder vises. Hvorfor aner jeg ikke, men da jeg forsøkte å lime url-en inn i adressefeltet fikk jeg denne meldingen:dag1234 skrev:Han her luringen:
![]()
Så du fikk også problemer med å se bildet da, regner jeg med. Jeg får fortsatt ikke opp bildet, noe som kan skyldes at HFS er en notorisk ustabil side. Et petimeter er jeg nok, men det er fordi jeg er profesjonell webjournalist og tenker hele tiden på at jeg ikke skriver for meg selv, men for et publikum som skal få noe ut av det som jeg har lagt ut. Det er fryktelig lenge siden jeg fikk et kick av å se min egen byline.Roberten skrev:Her skal jeg være enig med petimeteret baluba, det hadde vært kjekt å vite hvem det er som er en luring.
På generelt grunnlag vil jeg si at jeg er begeistret for luringer, så jeg er smått engstelig for at jeg går glipp av noe.
O ja, godeste Newman glimrer med sitt fravær på epleboken min. Og selv om jeg regner det som hundre prosent sannsynlig at du var med på den, vil jeg legge til at petimeteret var svært vennskapelig mentbaluba skrev:Så du fikk også problemer med å se bildet da, regner jeg med. Jeg får fortsatt ikke opp bildet, noe som kan skyldes at HFS er en notorisk ustabil side. Et petimeter er jeg nok, men det er fordi jeg er profesjonell webjournalist og tenker hele tiden på at jeg ikke skriver for meg selv, men for et publikum som skal få noe ut av det som jeg har lagt ut. Det er fryktelig lenge siden jeg fikk et kick av å se min egen byline.Roberten skrev:Her skal jeg være enig med petimeteret baluba, det hadde vært kjekt å vite hvem det er som er en luring.
På generelt grunnlag vil jeg si at jeg er begeistret for luringer, så jeg er smått engstelig for at jeg går glipp av noe.