K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Lyngen, håper du ikke blir fornærmet. setter ting litt på spissen og erter deg litt 
Nei, nei nei .. Erting driver jeg også med65finger skrev:Lyngen, håper du ikke blir fornærmet. setter ting litt på spissen og erter deg litt![]()
Elias Akselsen er topp på alle mulige måter. Jeg har to av hans skiver. De må rotes fram og rippes snarest. Her går det i mer straight amerikansk FM countryrock med Jackson Browne, "Late For The Sky".dag1234 skrev:Skiens store sønn møter taterne i
Elias Akselsen; O, Jesus du som fyller alt i alle
![]()
Veldig bra indieplate, finger´n65finger skrev:siste
Hvis Eros´en liker Fleet Foxes så digger vi en annen gruppe 8) :-* ..ErosLoveking skrev:lyngen og fingern, kongen og knekten av hipsters. ;D
exactly! har skiva, men digger jeg den? Nei, det vil jeg ikke si noenting om.Lyngen skrev:Hvis Eros´en liker Fleet Foxes så digger vi en annen gruppe ;DErosLoveking skrev:lyngen og fingern, kongen og knekten av hipsters. ;D
Ehmm .. du må ikke forvirre oss hipstere .. vi må vite hva rølpegutta hører på.ErosLoveking skrev:blir i villrede nå? hehe
;D ;D ;D liker den titlen! Hipster, det betyr jeg er en kulisErosLoveking skrev:lyngen og fingern, kongen og knekten av hipsters. ;D
jepp, den er bra!!Lyngen skrev:Veldig bra indieplate, finger´n65finger skrev:siste![]()