- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.017
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Joda, jeg tok den. Men jeg er jo et petimeter noen ganger, så den overstrekingen var egentlig unødvendig. Den har jo en kjerne av sannhet i seg.Roberten skrev:O ja, godeste Newman glimrer med sitt fravær på epleboken min. Og selv om jeg regner det som hundre prosent sannsynlig at du var med på den, vil jeg legge til at petimeteret var svært vennskapelig mentbaluba skrev:Så du fikk også problemer med å se bildet da, regner jeg med. Jeg får fortsatt ikke opp bildet, noe som kan skyldes at HFS er en notorisk ustabil side. Et petimeter er jeg nok, men det er fordi jeg er profesjonell webjournalist og tenker hele tiden på at jeg ikke skriver for meg selv, men for et publikum som skal få noe ut av det som jeg har lagt ut. Det er fryktelig lenge siden jeg fikk et kick av å se min egen byline.Roberten skrev:Her skal jeg være enig med petimeteret baluba, det hadde vært kjekt å vite hvem det er som er en luring.
På generelt grunnlag vil jeg si at jeg er begeistret for luringer, så jeg er smått engstelig for at jeg går glipp av noe.![]()
Little Criminals = 16 tegn med mellomrom.
Han her luringen= 16 tegn med mellomrom.
Ingen besparing av tid eller levetid på tastaturet, altså. Og mye mindre lurt, i og med at budskapet derfor ikke kom fram.
Sorry, Dag. Jobben min er å gjøre internett mer tilgjengelig og brukervennlig for folk flest, og den jobben har en tendens til å følge meg inn i privatlivets sfære. De som har det som jobb å være et petimeter blir det ofte på fritiden også, til vekselvis glede og stor irritasjon for omverdenen.