- Ble medlem
- 28.06.2009
- Antall liker
- 47
The Drums - The Drums

Den har vokst når jeg er in the mood ;D Liker den bedre generelt. har vel noe med at jeg er blitt mere avslappet i forhold til den.Todd skrev:Står du fortsatt for den litt sure 7'ern du ga The XX, Finger'n? Eller har plata vokst?
Jeg ser den. Jeg skulle selvfølgelig sagt wannabehipsterssomtrorkitschforkharfasiten.baluba skrev:Tsk tsk. Dere er hipstere hele gjengen. Det måtte bare bli sagt til slutt. ;DErosLoveking skrev:Bitchfork mener du vel. ;DRoberten skrev:Uten at jeg har hørt musikken vil jeg si at det er på høy tid at hipsternavleloepitchforktilbederne har fått sitt eget YMCA.Lyngen skrev:Ariel Pink´s Haunted Graffiti
![]()
hipsters er egentlig ganske kjedelige folk som har en lei tendens til å ødelegge ellers lovende band.![]()
Den kjøper jeg, Roberten.Jeg ser den. Jeg skulle selvfølgelig sagt wannabehipsterssomtrorkitschforkharfasiten.
Takk for rettledningen, baluba.
Me to. Ganske kul plate for en som også liker fader'n. Denne fikk jeg forresten av min 65 år gamle nabo. Og The National var det opprinnelig vår 62 år gamle AD som anbefalte først. Det er mye gubbesmak her på bruket, altså. ;D65finger skrev:denne
![]()
Kitchbitchfork har bare rette fasit når de er enige med meg.Roberten skrev:Jeg ser den. Jeg skulle selvfølgelig sagt wannabehipsterssomtrorkitschforkharfasiten.baluba skrev:Tsk tsk. Dere er hipstere hele gjengen. Det måtte bare bli sagt til slutt. ;DErosLoveking skrev:Bitchfork mener du vel. ;DRoberten skrev:Uten at jeg har hørt musikken vil jeg si at det er på høy tid at hipsternavleloepitchforktilbederne har fått sitt eget YMCA.Lyngen skrev:Ariel Pink´s Haunted Graffiti
![]()
hipsters er egentlig ganske kjedelige folk som har en lei tendens til å ødelegge ellers lovende band.![]()
Takk for rettledningen, baluba.
Liker gamle og salige Serge selv jeg Balubabaluba skrev:Den kjøper jeg, Roberten.Jeg ser den. Jeg skulle selvfølgelig sagt wannabehipsterssomtrorkitschforkharfasiten.
Takk for rettledningen, baluba.Selvinnsikt fordrer ærlighet.
Me to. Ganske kul plate for en som også liker fader'n. Denne fikk jeg forresten av min 65 år gamle nabo. Og The National var det opprinnelig vår 62 år gamle AD som anbefalte først. Det er mye gubbesmak her på bruket, altså. ;D65finger skrev:denne