The Almighty Defenders

|
Uten at jeg har hørt musikken vil jeg si at det er på høy tid at hipsternavleloepitchforktilbederne har fått sitt eget YMCA.Lyngen skrev:Ariel Pink´s Haunted Graffiti
![]()
Bitchfork mener du vel. ;DRoberten skrev:Uten at jeg har hørt musikken vil jeg si at det er på høy tid at hipsternavleloepitchforktilbederne har fått sitt eget YMCA.Lyngen skrev:Ariel Pink´s Haunted Graffiti
![]()
Beklager trykkfeilen, det skulle selvsagt være bitchfork jaErosLoveking skrev:Bitchfork mener du vel. ;DRoberten skrev:Uten at jeg har hørt musikken vil jeg si at det er på høy tid at hipsternavleloepitchforktilbederne har fått sitt eget YMCA.Lyngen skrev:Ariel Pink´s Haunted Graffiti
![]()
hipsters er egentlig ganske kjedelige folk som har en lei tendens til å ødelegge ellers lovende band.![]()
Tsk tsk. Dere er hipstere hele gjengen. Det måtte bare bli sagt til slutt. ;DErosLoveking skrev:Bitchfork mener du vel. ;DRoberten skrev:Uten at jeg har hørt musikken vil jeg si at det er på høy tid at hipsternavleloepitchforktilbederne har fått sitt eget YMCA.Lyngen skrev:Ariel Pink´s Haunted Graffiti
![]()
hipsters er egentlig ganske kjedelige folk som har en lei tendens til å ødelegge ellers lovende band.![]()
De derre enkle garasjefolka er bare missunnelige på oss kule og hippe kitchfork´ere. De banda som ikke er like gode blir igjen på dere 8).baluba skrev:Tsk tsk. Dere er hipstere hele gjengen. Det måtte bare bli sagt til slutt. ;DErosLoveking skrev:Bitchfork mener du vel. ;DRoberten skrev:Uten at jeg har hørt musikken vil jeg si at det er på høy tid at hipsternavleloepitchforktilbederne har fått sitt eget YMCA.Lyngen skrev:Ariel Pink´s Haunted Graffiti
![]()