- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Denne:
Hører på denne jeg også. Lot meg friste til å kjøpe den på dobbel vinyl. "Tester" plata samtidig som jeg tester en Project TubeBox II RIIA 8) The National høres veldig bra ut. Storslått pop. Har ingenting fra National fra før, burde sikkert hatt.mikefish skrev:startet også dagen med National.første gjennomlytting :
![]()
Du bør kjøpe Boxer strax! Basta 8).torem skrev:Hører på denne jeg også. Lot meg friste til å kjøpe den på dobbel vinyl. "Tester" plata samtidig som jeg tester en Project TubeBox II RIIA 8) The National høres veldig bra ut. Storslått pop. Har ingenting fra National fra før, burde sikkert hatt.mikefish skrev:startet også dagen med National.første gjennomlytting :
![]()
Og sistesporet "Vanderlyle Crybaby Geeks" er bare helt topp!
Undervurdert av for "kule" musikkelskere. Aller første låt jeg hørte på radio i Italia var Toxic Girl.dag1234 skrev:Kongemusikk:
![]()
En favorittplate. Og svært god lyd!baluba skrev:Undervurdert av for "kule" musikkelskere. Aller første låt jeg hørte på radio i Italia var Toxic Girl.dag1234 skrev:Kongemusikk:
![]()
Ok, jeg får vel skaffe meg den på vinyl også da.Lyngen skrev:Du bør kjøpe Boxer strax! Basta 8).torem skrev:Hører på denne jeg også. Lot meg friste til å kjøpe den på dobbel vinyl. "Tester" plata samtidig som jeg tester en Project TubeBox II RIIA 8) The National høres veldig bra ut. Storslått pop. Har ingenting fra National fra før, burde sikkert hatt.mikefish skrev:startet også dagen med National.første gjennomlytting :
![]()
Og sistesporet "Vanderlyle Crybaby Geeks" er bare helt topp!