Heavy Trash - Midnight soul serenade
Du glemte: Efter mitt synTodd skrev:For lite Fleetwood Mac i denne tråden.
Spiller denne klassikeren nå. Både denne, Tusk og Fleetwood Mac bør være selvsagte i en decent platesamling.
![]()
Oppskrytt, imoTodd skrev:For lite Fleetwood Mac i denne tråden.
Spiller denne klassikeren nå. Både Rumours, Tusk og Fleetwood Mac bør være selvsagte i en decent platesamling.
![]()
Fet skive!H.R skrev:Iron Maiden-Killers
Å nei du! Dødsbra, rett og slett. Tusk er muligens enda bedre. Visste du forresten at Stephin Merritt (Magnetic Fields) engang utalte at Tusk er hans favoritt plate gjennom tidene? Det sier litt det....Lyngen skrev:Oppskrytt, imoTodd skrev:For lite Fleetwood Mac i denne tråden.
Spiller denne klassikeren nå. Både Rumours, Tusk og Fleetwood Mac bør være selvsagte i en decent platesamling.
![]()
.
Skjorter skal egentlig fås. Min eneste er en det stå Janet - local crew på, og den ble delt ut av en lettere svett frøken Jackson til crewet i Oslo under hennes besøk i forbindelse med Velvet Rope. Jeg har nok brukt den litt oftere enn nødvendig, så den spares det mer på nå. Jeg hadde ikke vært flau over en T med dappy Jones heller.ErosLoveking skrev:@baluba
Har egentlig sluttet med å kjøpe band shirts, men sitter i skrivende stund med Sharon Jones skjorte på. Skulle bare mangle............
dette er forøvrig det jeg lytter til:
http://www.beyondthebeatgeneration.com/