Jason & the scorchers (Fervor) - Gode gamle sorten, ikkje det skvipet de leverte innimellom seinere i karrieren.
Jo, han spilte Party like it's 1929, jaffal, uten at jeg fikk med meg noen spilleliste. Men det ble for mye oppfordring til allsang og derav vel mye sukker i kompotten. Det var en sekvens kun med han og kassegitaren, da var han mer inn på noe noe, nakent og varere. Han seifet for mye med publikumsfrieriet sitt, imo.Lyngen skrev:???dag1234 skrev:Jeg er jo blodfan av Dybdahl sin triologi, og har hørt ham spille flere ganger. Konserten i går var kun middels, mens publikum var elleville. Han kom til sine egne, og de ville vite av ham. Det var en sviskekompott. Han er litt feig, synes jeg. Gjentar seg litt for mye, og har hørt han vel så bra og bedre med Trondheimsolisten i fjor. Så kunne han funnet seg bukseseler som brukes av menn, oig ikke disse barnslige han stilte i.ErosLoveking skrev:fortell fortelldag1234 skrev:Denne etter en litt uheldig kveld med Dybdahl i går:
Så for å døyve skuffelsen over forfallet hans, eller manglende endringsevne, så druknet jeg mine sorger i alkohol. Det var uhellet. Straffer seg i dag, og nå tar jeg en hvit måned.
Han spilte vel fra hans nyeste plate?
Rancid er absolutt glimrende.Sidane skrev:Glimrende plate...![]()
Med forbehold av at jeg kun ha hørt gjennom den en gang, så er dette klart en annerledes Rufusplate. Hele albumet er kun han og piano. Låtene er laget i sorgen etter moren, men er ikke så sorgfulle som en skulle tro. Inderlige, men ikke så melankolske som jeg hadde forventet etter at han mistet sin mor, som han jo var veldig knyttet til.Todd skrev:@dag1234: er siste Rufus plata verdt å sjekke ut? Begynner å bli en stund siden jeg fant noe fra det hold verdt å anskaffe (Want Two er fin, men etter det :-\)
Gi meg noen dager, Aha er på vei i posten, og Because må jeg høre noen ganger til. Hadde egentlig avskrevet hele Kings of Leon, men ble overtalt av baluba til en ny lytt på Only by the night, og hørte at der hadde jeg avfeid dem for raskt, for det albumet har mer kvalitet, enegi og oppriktighet enn jeg fikk med meg i min litt overfladiske lytting.Roberten skrev:@dag, hva synes du om 'Because Of The Time' opp mot debuten 'Aha Shake Heartbreak' ?
Flott, så får jeg se om jeg bør anskaffe 'Because Of The Times' basert på din sammenligning. Jeg har bare 'Aha Shake Heartbreak' så langt.dag1234 skrev:Gi meg noen dager, Aha er på vei i posten, og Because må jeg høre noen ganger til. Hadde egentlig avskrevet hele Kings of Leon, men ble overtalt av baluba til en ny lytt på Only by the night, og hørte at der hadde jeg avfeid dem for raskt, for det albumet har mer kvalitet, enegi og oppriktighet enn jeg fikk med meg i min litt overfladiske lytting.Roberten skrev:@dag, hva synes du om 'Because Of The Time' opp mot debuten 'Aha Shake Heartbreak' ?