- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Så var det tiden for han her:

lytter til denne på jobbenRoberten skrev:Bronco Busters - Pulse Racing
Dersom Rivers Cuomo ikke hadde blitt talentløs, men blitt pike. Og den er attpåtil norsk !
Sammen med debutalbumet til Violent Femmes er dette en skikkelig vår -og sommerskive.
![]()
For de av dere som ikke fulgte med i 2004 er spotify redningen til dere får vært innom platebaren og plukket opp et eks.
http://open.spotify.com/album/5LxnNcIaVLRffAustLOUpQ
"I hate dreaming because when you want to sleep, you want to sleep. Dreaming is work. Next thing you know, I have to build a go-cart with my ex-landlord."65finger skrev:lytter til denne på jobbenRoberten skrev:Bronco Busters - Pulse Racing
Dersom Rivers Cuomo ikke hadde blitt talentløs, men blitt pike. Og den er attpåtil norsk !
Sammen med debutalbumet til Violent Femmes er dette en skikkelig vår -og sommerskive.
![]()
For de av dere som ikke fulgte med i 2004 er spotify redningen til dere får vært innom platebaren og plukket opp et eks.
http://open.spotify.com/album/5LxnNcIaVLRffAustLOUpQ
Passe tittel. Du har mistet veien din - for langt mot nord ...ErosLoveking skrev:"Tu As Perdu Ton Chemin"
Været kan ingen gjøre noe med.Lyngen skrev:Og jeg som tenke jeg skulle ta en sykkeltur i dag. Burde tatt den i går ja ...
A Silver Mt Zion Memorial Orchestra and Tra la la B:
Haha. Kaldt på østlandet i dag? Snø? Er det Voodoo rhytm dette også da, sia det er sveitsere?ErosLoveking skrev:helvetes snøskit. Regner med at alle skionanister går rundt med en halvfeit en idag.
Prøver å skremme bort den kalde dritten med cajuninspirert sveitserostgarage
Mama Rosin - "Tu As Perdu Ton Chemin"
![]()
Den åpnet jeg opp i dag faktisk. Har ligget uåpnet en stund så dette er første lytt.Anonym skrev:Været kan ingen gjøre noe med.Lyngen skrev:Og jeg som tenke jeg skulle ta en sykkeltur i dag. Burde tatt den i går ja ...
A Silver Mt Zion Memorial Orchestra and Tra la la B:
SPensitig platevalg, har den foregående plata men har aldri helt fått taket.
Voodoo så det holder ja.Townes skrev:Haha. Kaldt på østlandet i dag? Snø? Er det Voodoo rhytm dette også da, sia det er sveitsere?
Lyngen skrev:Passe tittel. Du har mistet veien din - for langt mot nord ...ErosLoveking skrev:"Tu As Perdu Ton Chemin"
tja si det - liker godt å følge med fra sidelinja men kanskje jeg skulle hive meg på ei runde en gang. Da jeg ei heller er glad i å skrive lange avhandlinger så spørs det jo om så mye vettu kommer ut fra denne karen ogsåLyngen skrev:Skal du ikke melde deg på albumstafetten H.R.
Trenger ikke å være noen lang utredning daH.R skrev:tja si det - liker godt å følge med fra sidelinja men kanskje jeg skulle hive meg på ei runde en gang. Da jeg ei heller er glad i å skrive lange avhandlinger så spørs det jo om så mye vettu kommer ut fra denne karen ogsåLyngen skrev:Skal du ikke melde deg på albumstafetten H.R.
![]()
jepp, enten liker jeg det eller så liker jeg det ikke. stiller dog høye krav til genre som ikke er mine favoritterLyngen skrev:Trenger ikke å være noen lang utredning daH.R skrev:tja si det - liker godt å følge med fra sidelinja men kanskje jeg skulle hive meg på ei runde en gang. Da jeg ei heller er glad i å skrive lange avhandlinger så spørs det jo om så mye vettu kommer ut fra denne karen ogsåLyngen skrev:Skal du ikke melde deg på albumstafetten H.R.
![]()
. Fikser du mange sjangre?
gjort...Lyngen skrev:Ok, håper du hiver deg på før ca 17:30.