Wild Billy Childish & MPE - "Christmas 1979"

|
Jepp. "16 Lovers Lane" både låter bra og inneholder et knippe knallsterke låter. Jeg kan forøvrig anbefale "Oceans Apart" fra 2005. Tipper du vil like den og.mikefish skrev:@Todd : har denne Go-Betweens på Lp.favoritt-låt er 'was there anything I could do ?'
spiller den ganske ofte,da det er en fin plate også lydmessig.
'liberty bell' er også i samlinga.
trist at vokalisten døde ung.
mvh. s,
Forsåvidt en meget fin holdning! Ingen storbruker selv, men nå og da gjør det sin nytte.dag1234 skrev:Takker. Jo, jeg har Spotify, men ... sikker jåleri, blir liksom ikke det samme. Har aldri helt tatt av der hos meg.
Selvsagt har du 'Ocean Apart'mikefish skrev:@ Todd : har selvfølgelig 'ocean apart' ! kjøpte da den kom ut.kjempeplate !
(pinlig å glemme nanvet på vokalisten i farten.det var jo Grant McLennan.har du forresten den doble soloplata hans 'horsebreaker star' fra '95 ?)
mvh. s,
Eels er aldri feil. Aldri. Mer er det ikke å si om den saken.65finger skrev:
veldig enig!!! må forøvrig skifte platebunke (CDbunke) pleier å he en 80-100 over et par mnder. nå må det skiftesRoberten skrev:Eels er aldri feil. Aldri. Mer er det ikke å si om den saken.65finger skrev:
Om jeg ikke husker feil har jeg vært veldig slapp på å kjøre kompaktplater til skogs, har således noen bæreposer i en av bodene. Garantert noe du burde låne ørene til der.65finger skrev:veldig enig!!! må forøvrig skifte platebunke (CDbunke) pleier å he en 80-100 over et par mnder. nå må det skiftesRoberten skrev:Eels er aldri feil. Aldri. Mer er det ikke å si om den saken.65finger skrev:
har 4000 som jeg kan svi noen bunker ut av men hjertlig takk for tilbudet.Roberten skrev:Om jeg ikke husker feil har jeg vært veldig slapp på å kjøre kompaktplater til skogs, har således noen bæreposer i en av bodene. Garantert noe du burde låne ørene til der.65finger skrev:veldig enig!!! må forøvrig skifte platebunke (CDbunke) pleier å he en 80-100 over et par mnder. nå må det skiftesRoberten skrev:Eels er aldri feil. Aldri. Mer er det ikke å si om den saken.65finger skrev: