K
Kaare G. Opsahl
Gjest
I sengen via Macen
http://open.spotify.com/album/72mGz9Dnt42euozq8yBULe
http://open.spotify.com/album/72mGz9Dnt42euozq8yBULe
Den er bare herlig, gled deg. Det vil forbause meg om ikke den blir en gjenganger på årets plater til slutt.65finger skrev:Rart jeg ikke har blitt oppmerksom på den. Henger jo mye her inne. får sjekke det ut som siste oppgave i nattLyngen skrev:En av de beste platene fra i år. Beach House - Teen Dream. Trodde det var et kjent cover nå så mye oppmerksomhet som de har fått.
Liker stemningen etter 2 låter. Deilig musikkLyngen skrev:Den er bare herlig, gled deg. Det vil forbause meg om ikke den blir en gjenganger på årets plater til slutt.65finger skrev:Rart jeg ikke har blitt oppmerksom på den. Henger jo mye her inne. får sjekke det ut som siste oppgave i nattLyngen skrev:En av de beste platene fra i år. Beach House - Teen Dream. Trodde det var et kjent cover nå så mye oppmerksomhet som de har fått.
Enig! Før jeg fikk den trodde jeg det var typisk HiFi musikk. God lyd, men kjedelig musikk. Jeg tok ordentlig feil!lars_erik skrev:Denne er bare fantastisk ;D
Den har jeg også. Fin platemikefish skrev:trodde dette var litt "sære" greier,men det var høyst behagelig en søndag morning :
(første gjennomlytting nå)
![]()
Floratone - floratone
mvh. s,
utrolig bra! skal kjøpe albumet du nevnermikefish skrev:ja,Charlotte Gainsbourg' 'IRM' er virkelig fin ! hennes album '5.55' i samarbeid med Air er også bra.
mvh. s,
Jeg har ikke gitt den nok sjanser, så prøver igjen. Den nye først og fremst.mikefish skrev:ja,Charlotte Gainsbourg' 'IRM' er virkelig fin ! hennes album '5.55' i samarbeid med Air er også bra.
mvh. s,
Har du fått mer tak på "Waiting for that one clear moment"?dag1234 skrev:Denne, igjen:
Ja, nå synes jeg den åpner seg mer, og slipper meg inn - litt mer. Jeg synes fremdeles han lesser på og lesser på, og kunne ha gitt seg før. Det er som en maler som ikke kan se når bildet er ferdig, men fortsetter å male og sånn kludrer til det som var fint for lenge siden. Lag på lag med maling, slik som Dybdahl legger lag på lag med lyd.Lyngen skrev:Har du fått mer tak på "Waiting for that one clear moment"?dag1234 skrev:Denne, igjen: