K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Katie melua Live litt sprekere
Vedlegg
-
44.8 KB Visninger: 179
Nok engang "Instant Vintage" av Saadiq. Det er litt kult hvis du orker å skrive artistens navn i det minste, slik at de som ikke er innvidd i den aktuelle artisten kan søke seg fremt til hva det er. Slik som tidligere i tråden. Som førte til at jeg bæsjet litt på leggen med å gi platen feil tittel. :-[dag1234 skrev:Så var det denne karen igjen:
![]()
Baluba, da! Har du begynt å rette på meg og nå!!? Det var jo for ikke å stille deg i forlegenhet at jeg utelot artist og tittel.baluba skrev:Nok engang "Instant Vintage" av Saadiq. Det er litt kult hvis du orker å skrive artistens navn i det minste, slik at de som ikke er innvidd i den aktuelle artisten kan søke seg fremt til hva det er. Slik som tidligere i tråden. Som førte til at jeg bæsjet litt på leggen med å gi platen feil tittel. :-[dag1234 skrev:Så var det denne karen igjen:
![]()
Er ikke så nøye på hvilken salat jeg tråkker i, eller hvilken skinnlegg jeg skulle skubbe borti. :dag1234 skrev:Baluba, da! Har du begynt å rette på meg og nå!!? Det var jo for ikke å stille deg i forlegenhet at jeg utelot artist og tittel.baluba skrev:Nok engang "Instant Vintage" av Saadiq. Det er litt kult hvis du orker å skrive artistens navn i det minste, slik at de som ikke er innvidd i den aktuelle artisten kan søke seg fremt til hva det er. Slik som tidligere i tråden. Som førte til at jeg bæsjet litt på leggen med å gi platen feil tittel. :-[dag1234 skrev:Så var det denne karen igjen:
![]()
![]()
baluba skrev:Det er Raphael Saadiqs "Ray Ray".BanjoArrne skrev:Og den heter?dag1234 skrev:Denne falt i smak her jaffal:
![]()
![]()
Edit: Oj oj, pinlig. Det er selvsagt ikke "Ray Ray", men "Instant Vintage" Dag liker så godt. Jeg har ikke sjekket om noen har korrigert meg, og har noen det så får de ha meg unnskyldt hvis jeg ødelegger en god punch line nå.
Var da svært til oppstyr da! ;Dbaluba skrev:Er ikke så nøye på hvilken salat jeg tråkker i, eller hvilken skinnlegg jeg skulle skubbe borti. :dag1234 skrev:Baluba, da! Har du begynt å rette på meg og nå!!? Det var jo for ikke å stille deg i forlegenhet at jeg utelot artist og tittel.baluba skrev:Nok engang "Instant Vintage" av Saadiq. Det er litt kult hvis du orker å skrive artistens navn i det minste, slik at de som ikke er innvidd i den aktuelle artisten kan søke seg fremt til hva det er. Slik som tidligere i tråden. Som førte til at jeg bæsjet litt på leggen med å gi platen feil tittel. :-[dag1234 skrev:Så var det denne karen igjen:
![]()
![]()
Men det er faktisk litt kjekt å vite hva som anbefales her. Selv går jeg glipp av utallige (sikkert glimrende) plater fordi jeg ikke kan identifisere dem. En grønn firkant med en rød sirkel, hva er det? Jeg aner ikke. Ikke har jeg spilt noe nytt etter middag heller, så da er jeg litt ekstra gretten. ;D
Hehe. Det hele var en spøk og en takk til baluba, som var den som presenterte denne flotte artisten for meg her i trådenBanjoArrne skrev:baluba skrev:Det er Raphael Saadiqs "Ray Ray".BanjoArrne skrev:Og den heter?dag1234 skrev:Denne falt i smak her jaffal:
![]()
![]()
Edit: Oj oj, pinlig. Det er selvsagt ikke "Ray Ray", men "Instant Vintage" Dag liker så godt. Jeg har ikke sjekket om noen har korrigert meg, og har noen det så får de ha meg unnskyldt hvis jeg ødelegger en god punch line nå.Var da svært til oppstyr da! ;Dbaluba skrev:Er ikke så nøye på hvilken salat jeg tråkker i, eller hvilken skinnlegg jeg skulle skubbe borti. :dag1234 skrev:Baluba, da! Har du begynt å rette på meg og nå!!? Det var jo for ikke å stille deg i forlegenhet at jeg utelot artist og tittel.baluba skrev:Nok engang "Instant Vintage" av Saadiq. Det er litt kult hvis du orker å skrive artistens navn i det minste, slik at de som ikke er innvidd i den aktuelle artisten kan søke seg fremt til hva det er. Slik som tidligere i tråden. Som førte til at jeg bæsjet litt på leggen med å gi platen feil tittel. :-[dag1234 skrev:Så var det denne karen igjen:
![]()
![]()
Men det er faktisk litt kjekt å vite hva som anbefales her. Selv går jeg glipp av utallige (sikkert glimrende) plater fordi jeg ikke kan identifisere dem. En grønn firkant med en rød sirkel, hva er det? Jeg aner ikke. Ikke har jeg spilt noe nytt etter middag heller, så da er jeg litt ekstra gretten. ;D
Det var jeg som lurte.Beklager min feil,Dag1234.
Det er jo som Baluba(takk for info,forresten) nevner litt kjekt å i allefall nevne artist og tittel på albumet når det ikke står noe på bildet heller.Ellers blir det jo kunn som et bilde for meg og andre som ikke vet hvem dette er.
Pleier å sjekke ut ukjente artister jeg finner her iblant slik at jeg får hørt en smakebit på Amazon eller Spotify og kanskje finner ny musikk å innvie i samlingen.
Fant Saadiq-Instant Vintage på Spotify forresten så fikk i allefall lyttet på den.Jeg har ikke så mye av slik musikk så men synes denne var ganske bra jeg.Intrykket den ga meg er en blanding av flere sjangre ispedd en god posjon Soul.I tillegg synes jeg den var rytmisk og groovy med en saftig dyp bass som er med hele skiva igjennom og skaper en slags mørk signatur som passer den godt.
Hva lytter jeg på nå?
Raphael Saadiq-Instant Vintage
![]()
http://www.amazon.com/gp/recsradio/radio/B000066EZU/ref=pd_krex_listen_dp_img?ie=UTF8&refTagSuffix=dp_img
![]()
Ja...eller smaken sin...emotikon skrev:Jeg også er begeistret for Raphael Saddiq- men de som står ansvarlige for miksing bør få sjekket hørselen sin.....imo
Det er alltid noe der ja...dag1234 skrev:Ja...eller smaken sin...emotikon skrev:Jeg også er begeistret for Raphael Saddiq- men de som står ansvarlige for miksing bør få sjekket hørselen sin.....imo