- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.646
Hehe, du går ikke tom med det første med andre ord. Det er godt å vite ! ;D
|
NeiRoberten skrev:Hehe, du går ikke tom med det første med andre ord. Det er godt å vite ! ;D
Helt riktig innstilling det, et album fortjener minst 3-4 rotasjoner før det avsies noen dom.65finger skrev:NeiRoberten skrev:Hehe, du går ikke tom med det første med andre ord. Det er godt å vite ! ;Dmen liker å høre mye på en bunke av gangen over tid. så er jeg dritlat og gidder ikke skifte før cden har snurret en 3-4 ganger
Og den heter?dag1234 skrev:Denne falt i smak her jaffal:
![]()
Ønskereprise!BanjoArrne skrev:Pearl Jam-Ten
![]()
En klassiker av et album som jeg definerer som deres desisdert beste.
Rett og slett fabelaktig herlig hele denne skiva.Den bare oser av energi,driv,"groove" og generlt herlig stemning .OJ oj oj,må ha mer volum nå,her kommer "Why go"!
Et godt sitat til konklusjon fra en som omtalte skiva på Amazon:
;DTen Thumbs up!
Det er Raphael Saadiqs "Ray Ray".BanjoArrne skrev:Og den heter?dag1234 skrev:Denne falt i smak her jaffal:
![]()
![]()
som prog med andre ord. Bare at det er 14 istedenfor 4 låter. :-* ;DLyngen skrev:Jeg må anmelde denne:
![]()
det er bare små vaiasjoner fra låt til låt og de er det hele 14 av.
For å være kjip så dreper jeg humoren din med å si at dette er slett ikke prog :-*. Prog er alt annet enn små variasjonerErosLoveking skrev:som prog med andre ord. Bare at det er 14 istedenfor 4 låter. :-* ;DLyngen skrev:Jeg må anmelde denne:
![]()
det er bare små vaiasjoner fra låt til låt og de er det hele 14 av.![]()