G
Gjestemedlem
Gjest
Motorpsycho - Kill Some Day
[video]ws9RY-2qbMY[/video]
[video]ws9RY-2qbMY[/video]
Hva vet du om det 8) ...65finger skrev:Synd ikke hun ligger i sofaen og lytter sammen med deg Lyngen!!
uffda! rå undervurderingLyngen skrev:Hva vet du om det 8) ...65finger skrev:Synd ikke hun ligger i sofaen og lytter sammen med deg Lyngen!!
![]()
så du spilte den før i dag og tenkte å gi den en snurr. Takk for påminnelsen 8)donnerwetter skrev:Denne passer utmerket til snadder-rom, 65finger
Vet du har'n 8)
avslutter med den jeg ogsåErosLoveking skrev:slapper av med en siste for kvelden.
![]()
Har du Nothing Can Stop Us med den overjordisk vakre versjonen av Shipbuilding (Costello)? Litt artig at på cd-versjonen så gjør det "hemmelige" sporet Shipbuilding at resten av platen ikke stemmer med låtnummer. På vinyl er det ikke noe problem, for det hemmelige sporet ligger nemlig sist på side 1. Men den utgaven er den som er vanskeligst å få tak i, tipper jeg.Todd skrev:Takk for tipset. Stor fan av Wyatt, har Comicopera, Nothing Can Stop Us, Shleep og Rock Bottom fra før. Alle fantastiske. Sjekker ut Old Rottenhat via Spotify nå.baluba skrev:Takk for påminnelsen. Tror jeg skal lytte til den når jeg er ferdig med det som kanskje var mitt favorittalbum i 1985, Wyatts Old Rottenhat.
![]()
Har vinylutgaven av Nothing Can Stop Us (uten låta :-\), men har den vanvittige fine versjonen av Shipbuilding på en annen samling.baluba skrev:Har du Nothing Can Stop Us med den overjordisk vakre versjonen av Shipbuilding (Costello)? Litt artig at på cd-versjonen så gjør det "hemmelige" sporet Shipbuilding at resten av platen ikke stemmer med låtnummer. På vinyl er det ikke noe problem, for det hemmelige sporet ligger nemlig sist på side 1. Men den utgaven er den som er vanskeligst å få tak i, tipper jeg.Todd skrev:Takk for tipset. Stor fan av Wyatt, har Comicopera, Nothing Can Stop Us, Shleep og Rock Bottom fra før. Alle fantastiske. Sjekker ut Old Rottenhat via Spotify nå.baluba skrev:Takk for påminnelsen. Tror jeg skal lytte til den når jeg er ferdig med det som kanskje var mitt favorittalbum i 1985, Wyatts Old Rottenhat.
![]()
![]()
Ja, fytti katta. Må ut for å komme til Elixia, men ellers blir det bare musikkveld, hopp og duathlon.Wergeland skrev:Surt Oslovær i dag, så det blir nok mye musikkspilling.