|
Ja, da kommer jeg ikke til å følge deg ToddTodd skrev:Vedr. Blue Öyster Cult; hvor i katelogen skal jeg starte? Har hørt noe fra før. Varierende i hvilken grad jeg likte det jeg hørte. Alt fra MÅ HA, til STYR UNNA.
70-tallskatalogen, med Mirror som den svakeste (?). Da tror jeg du har gjort det meste. 6 titler, alle greie å få tak i på vinyl til en kurrant pris. 100-lapp pr. stk +/- noen kroner.Todd skrev:Vedr. Blue Öyster Cult; hvor i katelogen skal jeg starte? Har hørt noe fra før. Varierende i hvilken grad jeg likte det jeg hørte. Alt fra MÅ HA, til STYR UNNA.
jøss, du som er så inne i 70talls gubbrock. ;DLyngen skrev:Ja, da kommer jeg ikke til å følge deg ToddTodd skrev:Vedr. Blue Öyster Cult; hvor i katelogen skal jeg starte? Har hørt noe fra før. Varierende i hvilken grad jeg likte det jeg hørte. Alt fra MÅ HA, til STYR UNNA..
Blue Öysters Cult![]()
:-X ...
Takker, starter med Secret Treaties via Spotify.ErosLoveking skrev:70-tallskatalogen, med Mirror som den svakeste (?). Da tror jeg du har gjort det meste. 6 titler, alle greie å få tak i på vinyl til en kurrant pris. 100-lapp pr. stk +/- noen kroner.Todd skrev:Vedr. Blue Öyster Cult; hvor i katelogen skal jeg starte? Har hørt noe fra før. Varierende i hvilken grad jeg likte det jeg hørte. Alt fra MÅ HA, til STYR UNNA.
En av t-t-t-tidenes norske rockeskiver! Den er råbra.Wergeland skrev:![]()
Glemt norsk rockklassiker eller rett og slett en norsk rockklassiker?
Jævlig bra uansett.
Mye kul fransk garage på 7ernErosLoveking skrev:fingern er på kjøret med streng "transworld punk". ;D
Mye tøft i den serien der, 11 volum i tallet.![]()