|
Er vel bare "Born To Run" som kan utfordre den ja. Mye snasent i Springsteen katalogen da!65finger skrev:Den beste fra den mannen
mye bra! born to run er også i toppenTodd skrev:Er vel bare "Born To Run" som kan utfordre den ja. Mye snasent i Springsteen katalogen da!65finger skrev:Den beste fra den mannen
Må ta en ny runde ...Lyngen skrev:
får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
![]()
Er det noen her som debatterer på VG debatt forresten? Eller som leser?
VG?Lyngen skrev:Er det noen her som debatterer på VG debatt forresten? Eller som leser?
Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
Er det noen her som debatterer på VG debatt forresten? Eller som leser?![]()
link?Lyngen skrev:Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
Vi begynt med en spennende albumstafett der vi foreslår et album en annen skal anmelde. Noe for HFS også?
Rachmaninov - Piano Concertos ville du valgt om du skulle plukke et til øde øyLyngen skrev:http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk
Jeg bruker mitt gamle Hfs-navn Anton der (pluss xx´ene som nødvendig onde).
Er med jegLyngen skrev:Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
Vi begynt med en spennende albumstafett der vi foreslår et album en annen skal anmelde. Noe for HFS også?
Cressida1 har tydligvis for mye tid til overs. Mer enn oss HFS´ere til sammen. ;DLyngen skrev:http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk
dette er mitt valg. Dobbel Lp og greier65finger skrev:Rachmaninov - Piano Concertos ville du valgt om du skulle plukke et til øde øyLyngen skrev:http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk
Jeg bruker mitt gamle Hfs-navn Anton der (pluss xx´ene som nødvendig onde).![]()
Jeg tenkte på det når jeg så Matthew Sweet herTodd skrev:Er med jegLyngen skrev:Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
Vi begynt med en spennende albumstafett der vi foreslår et album en annen skal anmelde. Noe for HFS også?Må jo være mer kompetanse og god smak på HFS enn VG forum,eller??
![]()
Nope, er ikke forumbruker på VG nett gitt.Lyngen skrev:Jeg tenkte på det når jeg så Matthew Sweet herTodd skrev:Er med jegLyngen skrev:Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
Vi begynt med en spennende albumstafett der vi foreslår et album en annen skal anmelde. Noe for HFS også?Må jo være mer kompetanse og god smak på HFS enn VG forum,eller??
![]()
. Hvilket nick har du om jeg tør spørre?
Dagbladet konkurent haha ...ErosLoveking skrev:Cressida1 har tydligvis for mye tid til overs. Mer enn oss HFS´ere til sammen. ;DLyngen skrev:http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk
Hvordan mente du da at stafetten skulle organiseres? Hvem anmelder hva? Utgangspunkt i 1001 Album?
Den norske utgaven er forresten fornøyelig dårlig, med latterlige faktafeil.
vg-forum har forresten aldri vært min greie............
Ops .. jeg leste feil/for fort..Todd skrev:Nope, er ikke forumbruker på VG nett gitt.
Tror jeg hadde blitt redd om jeg hadde våknet slikErosLoveking skrev:er på tide å kaste seg ut i det vintersure Oslo
![]()