Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.193
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    rolfozzy skrev:
    lars_erik skrev:
    rolfozzy skrev:
    lars_erik skrev:
    Mer rolig søndagsmusikk;
    Sikkert noe Krell/Bremnæslignende greier det der. Eller?
    Ole Paus, Mari Boine og Kari BremnE!s ;)
    Salmer. En flott søndagsplate.
    Men det var da som svarte....!

Det er ikke den jeg mener. RUMER er det jeg spør om.
    Så, så Fozzy. Nå må du tenke på blodtrykket og hjertet 8)
    RUMER er ikke en salmeplate, men en rolig pop-plate som switcher litt innom jazz.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    ;D OK. Jeg roer meg ned med denne. Sakralt nok på en søndag.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Efter messen, og før jeg må ut i den forbannede naturen, som Vår Herre har skapt som straff for alle våre synder, og som vi til evig tid må belemres med:
    Da er det avslørt at bak Dag skjuler Kåre Willoch seg ???
    Fy fillern! Nu er jeg avsløret. Og ikke bare tilsløret. Noget så ergerlig, da.

Wergeland

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.05.2009
    Antall liker
    89
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Wergeland skrev:
    På konstant repeat siden i går:

"Det dundrer i mitt hjerte det bruser i mitt blod, hele jævla Thunder Road handler om oss to"
    Har den ikke, men hørte den et par ganger i formiddag på overtidsjobb. Oslos nye pønkehåp, med en god mix av Jokke og Ebba, fett som f.
    Jepp, har venta en stund på denne plata nå. Så to av konsertene deres på ByLarm og. (Omtrent det eneste jeg så på ByLarm.) Stinn brakke på Last Train og tjukt med folk som stod ute og hørte på.

Vinylen slippes på fredag.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    mikefish skrev:
    Har nettopp oppdaget denne artisten :

India.Arie - acoustic soul

Flott r&b

mvh. s,
    Lar den funke som oppvarming av forsterkeren (fra Spotify). Hyggelig musikk på en tidlig søndag, i likhet med mye annet innenfor genren. Jeg lar meg ikke overbegeistre, men har uansett en soft spot for denne typen musikk.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    Turen litt utsatt. Er fortsatt rystet etter avsløringen om at herr Dag i virkeligheten er Kåre LitenHårloch :-\
    Her et bilde der han ble tatt på fersken, frateriserende med en ukjent dame.
    Hadde jeg klart å ha halvparten så mye intigritet som han, da skulle jeg ikke klage. Han er en stor statsmann og en varm humanist - selv om jeg nok kan være uenig med han i både det ene og det andre, og ikke var så glad i han den gang han sto ved roret. Han kom seg da han slapp makta, for å si det sånn.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.193
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Turen litt utsatt. Er fortsatt rystet etter avsløringen om at herr Dag i virkeligheten er Kåre LitenHårloch :-\
    Hadde jeg klart å ha halvparten så mye intigritet som han, da skulle jeg ikke klage. Han er en stor statsmann og en varm humanist - selv om jeg nok kan være uenig med han i både det ene og det andre, og ikke var så glad i han den gang han sto ved roret. Han kom seg da han slapp makta, for å si det sånn.
    Jeg spiller noen takter av denne, før turen i solen, mens jeg kontaterer at man prøver å vri seg unna de faktiske forhold: Hvem er den dama? 8)

Vedlegg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    +1.

Frøken India kjeder meg forresten litt. Hun er ingen ny Erykah Badu, ei heller Carleen Anderson. Men forsterkeren er enda ikke helt varm sier vi, så hun få fortsette til hun er ferdig med platen. Jeg er nok litt slapp i dag. Pappahelger pleier ofte å ende slik.

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    Jeg spiller noen takter av denne, før turen i solen, mens jeg kontaterer at man prøver å vri seg unna de faktiske forhold: Hvem er den dama? 8)
    Sant å si... Har en anelse at mens han kom seg med årene, så har hun dalt i anseelse, jaffal hos meg. Og ikke var jeg så glad i henne i utgangspuntet heller, slugga.

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.292
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2

Vinyl.

Første gang jeg har fått en plastforseglet plate ferdig med seige flekker som skraper i vei i høyttalerne og der den ene siden er presset 2-3mm ute av senter. :(

Dazed

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Antall liker
    7.292
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    :) Så den bare i hylla der, så jeg tenkte du hadde sneket deg innom der mens familien var på lørdagsshopping eller noe. ;)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Siden det er søndag, og tydeligvis populært med salmer.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Dazed skrev:
    JanR skrev:
    :) Så den bare i hylla der, så jeg tenkte du hadde sneket deg innom der mens familien var på lørdagsshopping eller noe. ;)
    Hehe neida.
    Har 2 stk her, både på cd og vinyl.

Nå går det i de her gutta, på cd.

/jan

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    42.270
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    20
    Nine Horses, Snow Borne Sorrow

(Working under the group name of 'Nine Horses' 'Snow Borne Sorrow' is a collaboration between David Sylvian, his brother and frequent collaborator Steve Jansen and electronic composer / remixer Burnt Friedman.)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.193
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Da er det tid for en klassiker, endog legendarisk konsert-plate. Fra 1989

Grateful Dead - Crissom White & Indigo