|
Fin musikk du spiller der. Neanderthalervann?Sidane skrev:Usedvanlig komfortabelt med en lørdagskveld sammen med god musikk og neanderthalervann. Kone og sønn er trygt plassert hos svigermor.
Livet er ganske ålreit....![]()
Har den ikke, men hørte den et par ganger i formiddag på overtidsjobb. Oslos nye pønkehåp, med en god mix av Jokke og Ebba, fett som f.Wergeland skrev:På konstant repeat siden i går:
![]()
"Det dundrer i mitt hjerte det bruser i mitt blod, hele jævla Thunder Road handler om oss to"
Berre høggelig!lars_erik skrev:Nok engang oppdager man perler ved hjelp av andre ;Dlars_erik skrev:Mens noen vest-på pleier fyllenervene, gir jeg denne en sjanse;
Takker og bukker, RoDa. Er de andre av denne gruppa like bra?
Da er det avslørt at bak Dag skjuler Kåre Willoch seg ???dag1234 skrev:Efter messen, og før jeg må ut i den forbannede naturen, som Vår Herre har skapt som straff for alle våre synder, og som vi til evig tid må belemres med:
Sikkert noe Krell/Bremnæslignende greier det der. Eller?lars_erik skrev:Mer rolig søndagsmusikk;
Salmer mann, og det er ei bra skiverolfozzy skrev:Sikkert noe Krell/Bremnæslignende greier det der. Eller?lars_erik skrev:Mer rolig søndagsmusikk;
Jasså. Rumer-Seasons of my soul er ei salmeplate det.JanR skrev:Salmer mann, og det er ei bra skiverolfozzy skrev:Sikkert noe Krell/Bremnæslignende greier det der. Eller?lars_erik skrev:Mer rolig søndagsmusikk;
Har'n på vinyl.
Litt mere onkel Bob.
![]()
Cd.
/jan
Ole Paus, Mari Boine og Kari BremnE!srolfozzy skrev:Sikkert noe Krell/Bremnæslignende greier det der. Eller?lars_erik skrev:Mer rolig søndagsmusikk;
Men det var da som svarte....!lars_erik skrev:Ole Paus, Mari Boine og Kari BremnE!srolfozzy skrev:Sikkert noe Krell/Bremnæslignende greier det der. Eller?lars_erik skrev:Mer rolig søndagsmusikk;
Salmer. En flott søndagsplate.
Så så, ikke hisse seg opp ;Drolfozzy skrev:Men det var da som svarte....!lars_erik skrev:Ole Paus, Mari Boine og Kari BremnE!srolfozzy skrev:Sikkert noe Krell/Bremnæslignende greier det der. Eller?lars_erik skrev:Mer rolig søndagsmusikk;
Salmer. En flott søndagsplate.
Det er ikke den jeg mener. RUMER er det jeg spør om.